Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg likar ikkje at mødre ryddar ting utan at dei veit at dei ryddar det... Mista akkurat ein hardisk til en 800kroners lapp... Kjipt.

 

Er en grunn til at jeg klikker i vinkel hvis noen andre enn meg og dama rører pcen, spess. svigers.

" ikke dult kabinettet bort i noe når du bærer den"...og 1 minutt etterpå..."DUNK"

Forbanna froskelår av et kvinemenneske.

Lenke til kommentar
Er en grunn til at jeg klikker i vinkel hvis noen andre enn meg og dama rører pcen, spess. svigers.

" ikke dult kabinettet bort i noe når du bærer den"...og 1 minutt etterpå..."DUNK"

Forbanna froskelår av et kvinemenneske.

Been there, done that...hater at andre rører min kjære :love:

PC + støvsuger = dunk dunk dunk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

*gir til Mikkel..krmt ...Bob*

eple.gif

 

edit: mindre eple... men ikke noe mindre saftig og godt av den grunn.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Kiwi gir ingenting, de bare har blodpris på alt. 25 kr for en halvliter brus er svindel!

 

Firstprice er jo genialt da, Rema 1000 og ICA osv derimot... Nei, her er det kun Kiwi det går i. First Price cola free er jo kjempegod, sparer sinnsykt mye i forhold til å kjøpe f. eks Coca Cola light eller Pepsi Max.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
ikke kjøp brus, godteri eller annet drit, så sparer dere masse penger :D

 

Ikke kjøp kaffe, alkohol og røyk, så sparer man mye penger.

 

Nei, den brusen og det godteriet jeg unner meg selv en gang i blant har jeg ikke tenkt til å kutte ut. I motsetning til mange drikker jeg verken kaffe eller alkohol, ei røyker eller snuser jeg, så jeg gjør det med god samvittighet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...