Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:yucky::yucky::yucky::yucky:

Eg tok ein frivillig ban, men det gjekk så bra at eg trur eg går for ein lengre ein. Korleis eg skaffar han gjenstår å finne ut.

 

Hva har jeg gått glipp av?

Jeg skjønner, men skjønner ikke alikevel.

 

Du har gått glipp av absolutt ikkjenoge. :rofl::rofl::rofl::ph34r:

Lenke til kommentar
:yucky::yucky::yucky::yucky:

Eg tok ein frivillig ban, men det gjekk så bra at eg trur eg går for ein lengre ein. Korleis eg skaffar han gjenstår å finne ut.

 

Hva har jeg gått glipp av?

Jeg skjønner, men skjønner ikke alikevel.

 

Du har gått glipp av absolutt ikkjenoge. :rofl::rofl::rofl::ph34r:

LOL; THEN IS I OUT OFF HERE IN THE RUN OFF THE NEXT DAYS.

Lenke til kommentar
Hovedsaklig er det 6-7 kg, men det blir sikkert mer, men jeg gjør ikke dette hovedsaklig for å komme i bedre form, det er bare en bieffekt.

Jeg gjør det for å se om jeg klarer det og hvor lenge jeg klarer det.

Du vil med andre ord bare se bedre ut?

 

Uansett hvordan du vrir på det, så kommer det samme utfallet av det. Komme i bedre form -> se bedre ut og se bedre ut -> komme i bedre form.

 

Og man bør vel egentlig sette motivasjonen på topp og heller la være med "jaja, kankje jeg klarer det".

 

Og angående barbering: JEG HATER Å VÆRE NYBARBERT.

Vel, å se bedre ut er en bieffekt det også.

Jeg gjør det av samme grunn til at jeg skriver bokmål, og ikke dialekt.

For å se hvor lenge jeg klarer å holde ut uten å gå tilbake til slik jeg var før.

 

Men det at jeg kommer til å se bedre ut etter hvert, gjør at jeg føler meg litt mainstream og sellout, siden jeg alltid har ment at jeg gir faen i hvordan jeg ser ut, og så vil jeg ende opp deppa og med enda fler psykiske problemer. Weehoo!

Lenke til kommentar
Men det at jeg kommer til å se bedre ut etter hvert, gjør at jeg føler meg litt mainstream og sellout, siden jeg alltid har ment at jeg gir faen i hvordan jeg ser ut, og så vil jeg ende opp deppa og med enda fler psykiske problemer. Weehoo!
?

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Aner ikke denne skikken med å skrive NP her, men kan tenkes det er for å få nok en post så: Muse - Invincible.... eller så er det for å få andre til å kommentere hva man hører på... :hmm:

Lenke til kommentar
Vel, å se bedre ut er en bieffekt det også.

Jeg gjør det av samme grunn til at jeg skriver bokmål, og ikke dialekt.

For å se hvor lenge jeg klarer å holde ut uten å gå tilbake til slik jeg var før.

 

Men det at jeg kommer til å se bedre ut etter hvert, gjør at jeg føler meg litt mainstream og sellout, siden jeg alltid har ment at jeg gir faen i hvordan jeg ser ut, og så vil jeg ende opp deppa og med enda fler psykiske problemer. Weehoo!

Du blir i bedre humør av å spise sunt.

Endret av Kanin33
Lenke til kommentar
Aner ikke denne skikken med å skrive NP her, men kan tenkes det er for å få nok en post så: Muse - Invincible.... eller så er det for å få andre til å kommentere hva man hører på... :hmm:

Gjør jeg det er det enten for å få liv i tråden, eller fortsette trenden som nettop ble startet av en annen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Smurfen: 6-7kg? det er gjort på en måned..toppen;)

Selv har jeg gått indirekte ned 3 kilo de to siste månedene uten å gjøre noe spesielt for det annet enn å spise potetgull/snacks og drikke brus/lignende kun èn gang i uka... også hjalp det vel litt på at jeg gikk en del turer i ferien.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...