Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på om det er masse carbs i brie, syltetøy, cottage cheese og yogurt naturell.
Skal du ete sunt? Ta en titt her, her, her, her, her, her, her, her og her.

 

Den siden har jævla mye bra om du ønsker å bli motivert til å løpe eller drive med styrketrening. :)

 

Edit: Jeg har forøvrig prøvd meg på Stronglift's 5x5 treningsprogram og tenkt på å prøve Crossfit, men holder meg til Lars-mekk no.1. :)

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heldig du, må ta det annenhver dag...helst hver dag:(

DRITLEI AV SKJEGG.

Pluss jeg må begynne og barbere venstre armen siden sleeven begynner og dekke mye nå og da blir det ørten ganger penere når man barberer vekk hårene.

 

Akkurat sånn er jeg og. Kan gå 2 dager uten å barbere meg, men da MÅ det gjøres. Helst hver dag.

Og dette kommer fra en 17-åring :p

Think two years younger and you have me by your side as well.

Lenke til kommentar
Smurfen: Du burde spise ting med lite karbo i siden du ikke trener noe spess.og det meste du ramset opp der er det en god del karbo i.

Det var det jeg trodde.

Får bare holde meg til kyllingfileter, havregryn, tynne skiver med grovt rugbrød og en banan dagen, og ikke høre på folk :p

 

hylol, jeg er for øvrig ikke interessert i å drive med styrketrening, jeg bare følger spiseprogrammet Nyhus lagde til meg for å gå ned 6-7 kg.

Lenke til kommentar
hylol, jeg er for øvrig ikke interessert i å drive med styrketrening, jeg bare følger spiseprogrammet Nyhus lagde til meg for å gå ned 6-7 kg.
Okei.

 

Det er nå heldigvis ditt valg og ikke mitt. :)

 

Og hvorfor skal du bare gå ned 6-7 kg og ikke mer?

 

 

Np.: George Thorogood - I Drink Alone

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hei, jeg er tilbake, noen som har savnet meg? :list_item: :list_item: :list_item: :list_item:

 

Faktisk ikke. Men det betyr ikke at du ikke er velkommen tilbak ;)

Lenke til kommentar
hylol, jeg er for øvrig ikke interessert i å drive med styrketrening, jeg bare følger spiseprogrammet Nyhus lagde til meg for å gå ned 6-7 kg.
Okei.

 

Det er nå heldigvis ditt valg og ikke mitt. :)

 

Og hvorfor skal du bare gå ned 6-7 kg og ikke mer?

 

 

Np.: George Thorogood - I Drink Alone

Hovedsaklig er det 6-7 kg, men det blir sikkert mer, men jeg gjør ikke dette hovedsaklig for å komme i bedre form, det er bare en bieffekt.

Jeg gjør det for å se om jeg klarer det og hvor lenge jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Hovedsaklig er det 6-7 kg, men det blir sikkert mer, men jeg gjør ikke dette hovedsaklig for å komme i bedre form, det er bare en bieffekt.

Jeg gjør det for å se om jeg klarer det og hvor lenge jeg klarer det.

Du vil med andre ord bare se bedre ut?

 

Uansett hvordan du vrir på det, så kommer det samme utfallet av det. Komme i bedre form -> se bedre ut og se bedre ut -> komme i bedre form.

 

Og man bør vel egentlig sette motivasjonen på topp og heller la være med "jaja, kankje jeg klarer det".

 

Og angående barbering: JEG HATER Å VÆRE NYBARBERT.

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...