Skarstard Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Brønnøysund er ikke sånn veeeldig langt unna. Brønnøysund? Hva skjer der? Kan ikke tenke meg hva det skulle være. Skjer ingenting der. Ikke bare skjer det ingenting; ville gjenger vandre og dreper alt og alle de ser. Hold dere unna om dere har livet kjæarjbabsdsad... Endret 25. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis du har relativt mørke øyenbryn og huden din passer til det så why not^^. Loveless! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som har sett Condemned? Skal se den etterpå, hva har jeg i vente? Så en liten tur på byen. Fine fredagen. For å si det sånn; den er så amerikansk at jeg blir lei meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bedre enn noen gang tror jeg^^. Og mamma har lagd indisk mat! Jafs. brb Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Eg jobbar svart Muhahahaha, det har eg gjort heile mitt liv, men no har eg fått sparken frå den jobben eg hadde då så eg får ikkje attest eller noken ting og eg kan ikkje klage til LO eller nokenting *nynne på owned-sangen* you got ownd.. you got oooowneeeeed you got owned.. you got owned.. ooownd own owneeeeedddd... San andreas multiplayer er superduper-morro.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 kva feen kexxy??? kva er owned med det?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 kva feen kexxy??? kva er owned med det?? Du fikk ikke attest, og kan ikke klage fordi det du gjorde i utgangspunktet var ulovlig Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eplefe du er veleid eg har ikkje eid noke sjølve, eg tykkjar det er urettferdi eg ikkje fekk attest og at eg berr efkk sparken sånn uten vidare, eg visste ikkje ein gong eg arbeidda svart før etterpå. korleis kunne eg vete eg måtte betale skatt og frikort eller kva faen det var eg måtte ha, ingen som hr fortalt meg noke sånt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 TEGNSETTING er en fin bil. Jeg ser ikke hvorfor jeg er veleid. Om du betalte skatt var det per definisjon ikke svart arbeid. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei, jeg betalte IKKE skatt, fordi jeg ikke visste hva det var liksom Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eplefe du er veleid eg har ikkje eid noke sjølve, eg tykkjar det er urettferdi eg ikkje fekk attest og at eg berr efkk sparken sånn uten vidare, eg visste ikkje ein gong eg arbeidda svart før etterpå. korleis kunne eg vete eg måtte betale skatt og frikort eller kva faen det var eg måtte ha, ingen som hr fortalt meg noke sånt Om du ikke vet at du ikke skal betale skatt, så synes jeg egentlig at en jobb høres ut som en litt for stor oppgave :/ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eller jeg visste hva det var, men jeg visste ikke at jeg måtte betale det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei, jeg betalte IKKE skatt, fordi jeg ikke visste hva det var liksom...Og du følte deg moden nok til å ta på deg en jobb? Oo Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eller jeg visste hva det var, men jeg visste ikke at jeg måtte betale det I stand corrected. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) eplefe du er veleid eg har ikkje eid noke sjølve, Jo. eg tykkjar det er urettferdi eg ikkje fekk attest Du jobbet svart. og at eg berr efkk sparken sånn uten vidare Du var jo ikke så veldig kompetent med traktorer, var du vel? eg visste ikkje ein gong eg arbeidda svart før etterpå.korleis kunne eg vete eg måtte betale skatt og frikort eller kva faen det var eg måtte ha, ingen som hr fortalt meg noke sånt Har du lært om blomsten og bien ennå, da? Endret 25. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Har du lært om blomsten og bien ennå, da?Nei. Skarstad, fortell oss. Endret 25. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jasså, skjera gutter og jenter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg