Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Brønnøysund er ikke sånn veeeldig langt unna.

Brønnøysund? Hva skjer der? Kan ikke tenke meg hva det skulle være. Skjer ingenting der. Ikke bare skjer det ingenting; ville gjenger vandre og dreper alt og alle de ser. Hold dere unna om dere har livet kjæarjbabsdsad...

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg jobbar svart :devil: Muhahahaha, det har eg gjort heile mitt liv, men no har eg fått sparken frå den jobben eg hadde då :( så eg får ikkje attest eller noken ting og eg kan ikkje klage til LO eller nokenting

*nynne på owned-sangen* you got ownd.. you got oooowneeeeed you got owned.. you got owned.. ooownd own owneeeeedddd...

:p

San andreas multiplayer er superduper-morro.. :p

Lenke til kommentar

eplefe du er veleid eg har ikkje eid noke sjølve, eg tykkjar det er urettferdi eg ikkje fekk attest og at eg berr efkk sparken sånn uten vidare, eg visste ikkje ein gong eg arbeidda svart før etterpå. korleis kunne eg vete eg måtte betale skatt og frikort eller kva faen det var eg måtte ha, ingen som hr fortalt meg noke sånt

Lenke til kommentar
eplefe du er veleid eg har ikkje eid noke sjølve, eg tykkjar det er urettferdi eg ikkje fekk attest og at eg berr efkk sparken sånn uten vidare, eg visste ikkje ein gong eg arbeidda svart før etterpå. korleis kunne eg vete eg måtte betale skatt og frikort eller kva faen det var eg måtte ha, ingen som hr fortalt meg noke sånt

Om du ikke vet at du ikke skal betale skatt, så synes jeg egentlig at en jobb høres ut som en litt for stor oppgave :/

Lenke til kommentar
eplefe du er veleid eg har ikkje eid noke sjølve,

Jo.

eg tykkjar det er urettferdi eg ikkje fekk attest

Du jobbet svart.

og at eg berr efkk sparken sånn uten vidare

Du var jo ikke så veldig kompetent med traktorer, var du vel?

eg visste ikkje ein gong eg arbeidda svart før etterpå.

korleis kunne eg vete eg måtte betale skatt og frikort eller kva faen det var eg måtte ha, ingen som hr fortalt meg noke sånt

Har du lært om blomsten og bien ennå, da?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...