Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Er det de tre første dagene eller ukene som er verst når man kutter noe man er avhengig av?

 

Spørs hva du går av på det.

Og hvor lenge du har brukt det.

Ta tjall foreks. røyker du hver dag i et år så kan du se frem til ihvertfall en måned med svetting og lite søvn, de første 3-4 døgnene har du null søvn.

 

 

Jeg gikk av noe( hvis det jeg gikk av har noe betydning så er det bare og spørre) i Desember og var ikke sikkelig frisk før tidlig sommer;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smurfen: Går du av piller..spess. Benzo-preperater så tar det nesten 3 dager før det kommer og tro meg da kommer det.

Derfor mange som er hektet på opiater og piller hater avrusning, du kommer inn og på heroin foreks. tar det 3 dager så er du på toppen og på vei ned, men fremdeles meget syk...og så kommer abstinensene på pillene plutselig på toppen.

Etter det jeg opplevde i Desember 2007 så er jeg livredd for og oppleve det igjen.

Sonja satt våken i 3 døgn og passet på meg, jeg spydde i søvne, første jeg gjorde når jeg hadde sovet i 5minutter så spydde jeg, jeg måtte sove sittende på alle 4 pga. nyrene var syyykt vonde, kramper, smerter i hele kroppen. Så satte de meg på det jeg går på nå og ble litt bedre, men det tok 5 måneder før alt av kramper var vekke og at kroppen fungerte nokenlunde. Hvis vi skal tenke helt frem til jeg var på "topp" så tok det 2 måneder til.

OG jeg har lagt meg inn til avrusning noen ganger og det jeg opplevde i 2007 skal det mye til og slå.

JEg vil heller brekke brekke begge albuene mine pluss begge føttene.

( har opplevd og brekke albuen 2 ganger så vet hvordan det er:P)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Programvare 2999

The Prophet 2997

 

Programvare ga sev på diskusjon med 2999 poster i DNFK. Så utrolig...

Haha, tror ikke han vet om det. :D Lurer på hvor lenge han klarer seg uten forumet...

 

Høh? Har Programvare ditchet forumet?

Ja, han gjorde det i går kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

På hvilket grunnlag?

 

"Her skal jeg være tøff og forlate forumet for å så bli savnet og ønsket skikkelig velkommen tilbake!"

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg.

 

Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn*

 

Siste RPP-bilde av ozz

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skrevet i fylla I presume..

 

For å være ærlig; Det er andre brukere jeg hadde kommet til å savne mer her... uavhengig av om de ser dette eller ikke.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg.

 

Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn*

 

Siste RPP-bilde av ozz

Sett mange slike avskjeder. Folk kommer nesten alltid tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...