Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme som deg fluesopp, men har enda dårlig med skjeggvekst, bare jævlig raskt, så må barbere hver dag om eg ikke skal ha svarte flekker i fjeset. Og høvler er så jævlig dyrt at eg ender bare opp med å stjele de av folk på fester, ikke dems brukte selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Heldig du, må ta det annenhver dag...helst hver dag:(

DRITLEI AV SKJEGG.

Pluss jeg må begynne og barbere venstre armen siden sleeven begynner og dekke mye nå og da blir det ørten ganger penere når man barberer vekk hårene.

 

Akkurat sånn er jeg og. Kan gå 2 dager uten å barbere meg, men da MÅ det gjøres. Helst hver dag.

Og dette kommer fra en 17-åring :p

Lenke til kommentar
Samme som deg fluesopp, men har enda dårlig med skjeggvekst, bare jævlig raskt, så må barbere hver dag om eg ikke skal ha svarte flekker i fjeset. Og høvler er så jævlig dyrt at eg ender bare opp med å stjele de av folk på fester, ikke dems brukte selvfølgelig.

 

Du er sånn som MSg du, rapper det du kan få bruk for... :roll:

Lenke til kommentar

Hos meg vekser det mest på kinnene og sideburns generelt og på halsen.

Generelt lite hårvekst under nesa, tar sin tid med haka også, og det er ei hårløs stripe som går fra panna og ned til der haka slutter og halsen starter.

Jævlig irriterende. Alt forsøk på bart blir sånn stygg sak delt i to, og jeg får ikke til å gro skikkelig goatie når håret vokser på hver sin del av haka og vokser utover også.

Men slipper heldigvis å bekymre meg for monobryn :p

Lenke til kommentar
Må kjøpe meg nesehårfjerningsmaskin :thumbup:

Fjerne den skogen som har begynt og få dyreliv der, nummeret før staten krever nesehullene fredet pga. ukjente dyr :!:

Jeg bruker bare sånn leatherman og så napper jeg dem ut. Sabla effektivt og så tar det tid før det er jungel igjen.

 

 

 

------------

En eller annen snakka om at man kunne trippe på løytnantshjerter, men jeg finger ingen tripreporter på nettet. Søker jeg på feil?

Lenke til kommentar

Lol, jeg er blokka fra å sende meldinger på Facebook.

 

"You are blocked from sending messages due to continued overuse of this feature

 

Your failure to comply with an earlier warning has resulted in this block.

 

Please note that this block is temporary and can last anything from a few hours to a few days. Facebook cannot lift this block for any reason. Please be patient and refrain from using this feature for a few days.

 

Continued misuse of Facebook's features may result in your account being permanently disabled.

 

Which of the following links describes what you were trying to do? Clicking on a link will take you to more information on how to use Facebook's features.

 

Using Applications

Planning an Event

Sharing your Facebook Group/Event Link

Promoting a business, product or service

Chatting with friends"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...