Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Tror jeg har spurt før, men har noen av dere snille kafe-folk en spotify-invite til meg? :) pc-en min døde i går, og på laptopen har jeg bare 80 gb plass, så nedlasting er ikke aktuelt lenger :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Tror jeg har spurt før, men har noen av dere snille kafe-folk en spotify-invite til meg? :) pc-en min døde i går, og på laptopen har jeg bare 80 gb plass, så nedlasting er ikke aktuelt lenger :(

Så lenge du har bruker er det jo bare å laste ned Spotify?

 

Jeg HAR ikke bruker, tenkte jeg skulle begynne å bruke det nå, men jeg vil ikke betale :(

Lenke til kommentar

"I was chatting with friends by sending them a lot of Inbox messages, but now I’ve been warned for misusing site features.

Facebook has several features in place to limit the potential for abusive or annoying behavior on the site. One of these features is a cap on the speed and frequency at which a user sends messages to other users while using the Inbox.

 

Please note that even if all of your conversations were legitimate interactions with friends, our Inbox message service is not a chat client, and should not be treated as such.

 

As a recommended alternative, we suggest that you check out the Facebook Chat feature, which allows you to exchange real-time messages with your confirmed Facebook friends.

 

To start using Facebook Chat, click the Chat icon in the bottom right corner of any Facebook page, and choose the "Go Online" option. You can start a conversation with any confirmed Facebook friend by clicking on their name in the "Online Friends" list. Once you send a message, your friend will receive an alert at the bottom of their screen, and they can reply by typing in the conversation box provided."

 

LOL!

Det var da fælt da :p

 

Ser ut som jeg er nødt til å legge til jenta som venn og bruke den forhatte chat-funksjonen.

Lenke til kommentar
Tror jeg har spurt før, men har noen av dere snille kafe-folk en spotify-invite til meg? :) pc-en min døde i går, og på laptopen har jeg bare 80 gb plass, så nedlasting er ikke aktuelt lenger :(

Så lenge du har bruker er det jo bare å laste ned Spotify?

 

Jeg HAR ikke bruker, tenkte jeg skulle begynne å bruke det nå, men jeg vil ikke betale :(

 

Send meg mailen din på PM, så skal jeg ordne det. :)

Lenke til kommentar
Tror det blir kylling med pommes frites og bernaissaus. Favorittretten til min kjære, han fortjener noe godt før eksamen i morgen. :)

 

Prøvd Fransk kyllingsaus? Godt det også :)

 

Joa, forsåvidt, men jeg tror jeg tar det jeg har for hånden for øyeblikket (gidder ikke å gå i butikken kun for å kjøpe en pakke med saus, når jeg har annen saus jeg kan bruke). :)

Lenke til kommentar

An oscillation på engelsk er en slags pendel/noe som svinger fram og tilbake (gjerne abstrakt), mener jeg å huske. Så jeg vil tro det betyr pendlende/svingende/blabla. Ta det med en klype salt, men du skjønner kanskje mer av det siden du vet i hvilken sammenheng uttrykket brukes.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Jeg har vært flink å kjøpe meg barberhøvel nå ;) Så tar meg en dusj snart, og barberer vekk dunbarten etterpå ;) ENDELIG!

Gjorde jeg for en ukes tide siden :D

Det som er piss er at når du har begynt sådu fortsette å barbere.

Tja...tar noen uker mellom hver gang for meg :p Vokser ikke så fort så :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...