Datasmurf Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Noen som vil forklare meg prinsippene for generell digitalisering, prinsippene for digitalisering av tekst, bilder, lyd og video, samt prinsippene for komprimering? Endret 18. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Hva faen skal jeg gjøre i dag ?? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Hva faen skal jeg gjøre i dag ?? Slappe av! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jah god idee Jeg fikk tak i et gratis Koss PortraPro i dag ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Uff, PortaPro. Jævlig headset, og alt for oppskrytt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Uff, PortaPro. Jævlig headset, og alt for oppskrytt. Har hatt to stk. PortaPro i mitt liv. Beggge er nå ødelagt. Ørepuffene eller hva det heter sitter løst på og det er et oppskrytt headset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 HALP, pc-en min henger seg på start up, "detecting IDE drives" står det, også kommer det opp melding om at jeg må sette inn boot-disk og presse enter elns Så mitt spørsmål er: har Harddisken tatt kvelden? Og kan det fikses lettvint av "proffe" uten at jeg mister alt på G: disken? (Har windows på C: ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Dagens lærdom: 1: Hvis man har shorts/korte bukser og sitter bakpå noen som kjører motorsykkel så vær forsiktig når du går av 2: Eksosrør blir VARME 3: Varme eksosrør mot hud = smerte Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 HALP, pc-en min henger seg på start up, "detecting IDE drives" står det, også kommer det opp melding om at jeg må sette inn boot-disk og presse enter elns Så mitt spørsmål er: har Harddisken tatt kvelden? Og kan det fikses lettvint av "proffe" uten at jeg mister alt på G: disken? (Har windows på C: ) Dette er ikke en support-tråd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 HALP, pc-en min henger seg på start up, "detecting IDE drives" står det, også kommer det opp melding om at jeg må sette inn boot-disk og presse enter elns Så mitt spørsmål er: har Harddisken tatt kvelden? Og kan det fikses lettvint av "proffe" uten at jeg mister alt på G: disken? (Har windows på C: ) Prøv hardware-kafeen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Dagens lærdom: 1: Hvis man har shorts/korte bukser og sitter bakpå noen som kjører motorsykkel så vær forsiktig når du går av 2: Eksosrør blir VARME 3: Varme eksosrør mot hud = smerte I know, all too well. Gjelder i og for seg for scooter også. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) SpesialForce: Greit nok, men fikk det ekle visuelle bildet når jeg leste det der. :| Hva sysler du med i dag? Folk venter vel bare på sommerferien nå. Nei, i dag har man hatt 3 timer knust og hærverk der jeg fikk gjort noe ferdig = WIN! Ellers har dagen bestått av naturfag, norsk og RLE. Sommerferien taes godt i mot så snart som mulig Endret 18. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Dagens lærdom: 1: Hvis man har shorts/korte bukser og sitter bakpå noen som kjører motorsykkel så vær forsiktig når du går av 2: Eksosrør blir VARME 3: Varme eksosrør mot hud = smerte Et lekkert svi merke på leggen da eller? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Selger de blanke dvder på valentinlyst? Mener at det finnes på postkontoret der eller bokhandleren. Av: Nille, postkontoret, narvesen og notabene må jo en av de selge det? Endret 18. mai 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm, jeg sitter her og vurderer hva det blir til middag. Pasta eller kylling? Hmm. Eller kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm, jeg sitter her og vurderer hva det blir til middag. Pasta eller kylling? Hmm. Eller kanskje noe annet? gå for kylling! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm, jeg sitter her og vurderer hva det blir til middag. Pasta eller kylling? Hmm. Eller kanskje noe annet? Hva med begge deler? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg fikk femmer på norsk-analysen Norsk er vanskelig på vgs, bare fått 3 og 4 hittil.. Dette var bra. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg fikk femmer på norsk-analysen Norsk er vanskelig på vgs, bare fått 3 og 4 hittil.. Dette var bra. Gratulerer! good work! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm, jeg sitter her og vurderer hva det blir til middag. Pasta eller kylling? Hmm. Eller kanskje noe annet? Hva med begge deler? Nja, tror ikke det, orker ikke begge deler, kanskje en annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg