Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

HALP, pc-en min henger seg på start up, "detecting IDE drives" står det, også kommer det opp melding om at jeg må sette inn boot-disk og presse enter elns :(

Så mitt spørsmål er: har Harddisken tatt kvelden? Og kan det fikses lettvint av "proffe" uten at jeg mister alt på G: disken? (Har windows på C: )

Lenke til kommentar
HALP, pc-en min henger seg på start up, "detecting IDE drives" står det, også kommer det opp melding om at jeg må sette inn boot-disk og presse enter elns :(

Så mitt spørsmål er: har Harddisken tatt kvelden? Og kan det fikses lettvint av "proffe" uten at jeg mister alt på G: disken? (Har windows på C: )

Dette er ikke en support-tråd.

Lenke til kommentar

Prøv hardware-kafeen

Lenke til kommentar
SpesialForce: Greit nok, men fikk det ekle visuelle bildet når jeg leste det der. :| Hva sysler du med i dag? Folk venter vel bare på sommerferien nå.

Nei, i dag har man hatt 3 timer knust og hærverk der jeg fikk gjort noe ferdig = WIN!

Ellers har dagen bestått av naturfag, norsk og RLE.

Sommerferien taes godt i mot så snart som mulig :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...