hylo Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Men... hun bare slo deg i magen fordi du sølte på henne? Jeez.Det medfører riktighet. Og det verste med det: det var last call, og jeg fikk ikke hele last call-pilsen min. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Today, my 6 year old daughter saw a man in a wheelchair who's leg had been amputated. She walks up to him and says, "What happened?". He answers kindly that he's a war veteran. She then proceeds to respond, "Well then you deserve to get your leg blown off. You shouldn't be killing people." FML Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Today, my 6 year old daughter saw a man in a wheelchair who's leg had been amputated. She walks up to him and says, "What happened?". He answers kindly that he's a war veteran. She then proceeds to respond, "Well then you deserve to get your leg blown off. You shouldn't be killing people." FML true Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Men... hun bare slo deg i magen fordi du sølte på henne? Jeez.Det medfører riktighet. Og det verste med det: det var last call, og jeg fikk ikke hele last call-pilsen min. Staaaaakkars. toth: Jeg ler. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Kjerring. Indeed. Verste med det er at jeg hadde lyst til å prøve meg på henne. Er noe med damer og bein i nesa ja Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 toth: Jeg ler. Today, I was walking home from piano lessons when I see my dad on a bike so I shout after him. He turns his head around and then runs into a tree. It wasn't my dad. FML Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Er noe med damer og bein i nesa ja Du sier noe der! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg liker A Softer World. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Er noe med damer og bein i nesa ja Du sier noe der! Kunne ikke hatt ei dame som ikke tok igjen:P Pluss det er artig og lekeslåss, og da må det være litt futt i dama :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg liker A Softer World. Da er vi to! Today, a little girl came up to me and said "Hi, my name is Lindsey, lets be friends!". I thought she was cute so I played along and said "Okay! My name is Jen!" Her Reply: "Wait, nevermind, I don't want to be friends anymore. You smell funny." FML BURN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 lol, ouch. Jeg digger FML ^^ Digger ikke så mye å lese til eksamen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Kunne ikke hatt ei dame som ikke tok igjen:PPluss det er artig og lekeslåss, og da må det være litt futt i dama :!: Så lenge de ikke banker deg, så. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Today, I was talked into having sex with my boyfriend of 4 years. I had always wanted to wait till marriage but my boyfriend convinced me otherwise. Once we were done, he said he could never marry me because I was no longer pure. FML Today, I had drunk sex with a girl that I barely know. I didn't have a condom and was nervous about getting her pregnant, but she assured me that I could pull out. Right when I was about to pull out, she wrapped her legs around me and yelled : "BE MY BABY'S DADDY!" I couldn't get out in time. FML Endret 18. mai 2009 av toth Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Today, I was talked into having sex with my boyfriend of 4 years. I had always wanted to wait till marriage but my boyfriend convinced me otherwise. Once we were done, he said he could never marry me because I was no longer pure. FML haha, den var stygg :/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Today, I was talked into having sex with my boyfriend of 4 years. I had always wanted to wait till marriage but my boyfriend convinced me otherwise. Once we were done, he said he could never marry me because I was no longer pure. FML haha, den var stygg :/ Syns den var gøy jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) *feil* Endret 18. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Today, I had drunk sex with a girl that I barely know. I didn't have a condom and was nervous about getting her pregnant, but she assured me that I could pull out. Right when I was about to pull out, she wrapped her legs around me and yelled : "BE MY BABY'S DADDY!" I couldn't get out in time. FML HAHAHA Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Lol, eid. Also, hva gjør jeg her inne igjen? Hvorfor leser jeg ikke om DAM og MAM? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Lol, eid. Also, hva gjør jeg her inne igjen? Hvorfor leser jeg ikke om DAM og MAM? Fordi du vet hvordan man koder klokke og dato i HTML Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Man kan ikke kode en dynamisk klokke i HTML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg