Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heller jenteboxer enn rosa undertøy.

Ja :love:

 

Tenkte å finne bilder av heite boxere, men så sitter jeg på jobb, med masse folk rundt meg. Så lar den drøye til senere.

 

Kan heller poste en FML som nesten kunne vært meg:

Today, I had a very intense sexual dream that made me come and left me panting when I woke up. It was the best orgasm I'd ever had. The trouble was, it wasn't about a hot girl, or anything sexy. It was about bacon. FML
Lenke til kommentar
Hva med å dra ned på jernia og kjøpe en pakke Spiker

Jeg tror du seriøst overvurderer både tennene og fordøyelsen min. Vel er jeg dawg, men det blir å dra det litt langt.

 

:dremel:

 

Heller jenteboxer enn rosa undertøy.

 

Sånn i forhold til å ha på seg, eller hva som er sexy?

 

Kan heller poste en FML som nesten kunne vært meg:
Today, I had a very intense sexual dream that made me come and left me panting when I woke up. It was the best orgasm I'd ever had. The trouble was, it wasn't about a hot girl, or anything sexy. It was about bacon. FML

 

LOL

Lenke til kommentar
Ola: Neste gang du facepalmer, begynner jeg å vurdere tilbaketrekkelse av dawgstatus.

 

Du vil vurdere det, men ikke gjøre det :thumbup:

Og såvidt jeg vet, er det bare Roy1 som kan gjøre noe sånt. Hva sier reglene?

Etter hva jeg har forstått er man kun dawg vis ALLE som er det, mener du er det ;)

Lenke til kommentar
Ola: Neste gang du facepalmer, begynner jeg å vurdere tilbaketrekkelse av dawgstatus.

 

Du vil vurdere det, men ikke gjøre det :thumbup:

Og såvidt jeg vet, er det bare Roy1 som kan gjøre noe sånt. Hva sier reglene?

Etter hva jeg har forstått er man kun dawg vis ALLE som er det, mener du er det ;)

 

Det er for inntak i broderskapet. Såvidt jeg vet kan man ikke miste Dawg-statusen med mindre man utviser EKSTREM lol-het. Noe jeg noterer meg at jeg ikke har gjort i løpet av den siste timen

 

Dæven, dette går jo faktisk bra. Jeg kjenner ikke røyksuget engang.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...