Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Heller jenteboxer enn rosa undertøy. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Heller jenteboxer enn rosa undertøy. Ja Tenkte å finne bilder av heite boxere, men så sitter jeg på jobb, med masse folk rundt meg. Så lar den drøye til senere. Kan heller poste en FML som nesten kunne vært meg: Today, I had a very intense sexual dream that made me come and left me panting when I woke up. It was the best orgasm I'd ever had. The trouble was, it wasn't about a hot girl, or anything sexy. It was about bacon. FML Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Hva med å dra ned på jernia og kjøpe en pakke Spiker Jeg tror du seriøst overvurderer både tennene og fordøyelsen min. Vel er jeg dawg, men det blir å dra det litt langt. Heller jenteboxer enn rosa undertøy. Sånn i forhold til å ha på seg, eller hva som er sexy? Kan heller poste en FML som nesten kunne vært meg:Today, I had a very intense sexual dream that made me come and left me panting when I woke up. It was the best orgasm I'd ever had. The trouble was, it wasn't about a hot girl, or anything sexy. It was about bacon. FML LOL Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Heck yes. Begge deler, egentlig. Jeg er ikke en rosa-jente. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Ja ja, du er kos for det Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er kos på grunn av det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Heck yes. Begge deler, egentlig. Jeg er ikke en rosa-jente. Bra du ikke er rosa jente, for jeg tviler på at det kler deg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 larven: heller facepalm-fjes Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Heller jenteboxer enn rosa undertøy. holder for meg... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Ola: Neste gang du facepalmer, begynner jeg å vurdere tilbaketrekkelse av dawgstatus. Og ja, rosa er ikke helt min farge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Heller jenteboxer enn rosa undertøy. holder for meg... Nice Petter Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Ola: Neste gang du facepalmer, begynner jeg å vurdere tilbaketrekkelse av dawgstatus. Du vil vurdere det, men ikke gjøre det Og såvidt jeg vet, er det bare Roy1 som kan gjøre noe sånt. Hva sier reglene? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Ola: Neste gang du facepalmer, begynner jeg å vurdere tilbaketrekkelse av dawgstatus. Du vil vurdere det, men ikke gjøre det Og såvidt jeg vet, er det bare Roy1 som kan gjøre noe sånt. Hva sier reglene? Etter hva jeg har forstått er man kun dawg vis ALLE som er det, mener du er det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Dæven, dette går jo faktisk bra. Jeg kjenner ikke røyksuget engang. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Ola: Neste gang du facepalmer, begynner jeg å vurdere tilbaketrekkelse av dawgstatus. Du vil vurdere det, men ikke gjøre det Og såvidt jeg vet, er det bare Roy1 som kan gjøre noe sånt. Hva sier reglene? Etter hva jeg har forstått er man kun dawg vis ALLE som er det, mener du er det Det er for inntak i broderskapet. Såvidt jeg vet kan man ikke miste Dawg-statusen med mindre man utviser EKSTREM lol-het. Noe jeg noterer meg at jeg ikke har gjort i løpet av den siste timen Dæven, dette går jo faktisk bra. Jeg kjenner ikke røyksuget engang. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Dæven, dette går jo faktisk bra. Jeg kjenner ikke røyksuget engang. Kjempebra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Kjenner ikke matsuget heller, selv om jeg ikke har kommet i gang med dietten, eller spist noe etter at jeg åt 2 dl havregryn for 12 timer siden Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Ola: Du nærmer deg lol-skap med monsterskritt! Og det er kjempeflott, Sjur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg