Kverulantus Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Fu Lars! Jeg er fremdeles litt bakfull. ^^ Du kom deg trygt av toget i Ski ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Leverpostei og brunost er godt. Det andre stiller jeg meg skeptisk til. Aprikos skal visstnok være bra for å hjelpe kroppen å ta opp jern, også må jeg begynne å spise mer kjøtt. Tenker jeg stikker på apoteket og kjøper jerntilskudd, sjøl om jeg nok blir litt dårlig av det. Endret 18. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har akkurat stått opp. Det var så godt å sove. Jeg, på vegne av forumkaféen, hater deg. @HB: Det der er jo en invitasjon til kebabhimmelen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Fikk telefon fra Meny. Jeg har jobb i slutten av Juni! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Gratulerer, Simen! Hvor ligger denne butikken? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg har akkurat stått opp. Det var så godt å sove. Jeg, på vegne av forumkaféen, hater deg. Støttes. Litt. @HB: Det der er jo en invitasjon til kebabhimmelen Jæ, joa. Men da får jeg jo bare tette blodårer. Edit: Gratulerer, Simen! Endret 18. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Gratulerer, Simen! Hvor ligger denne butikken? Kragerø sentrum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Tenker jeg stikker på apoteket og kjøper jerntilskudd, sjøl om jeg nok blir litt dårlig av det. Du får i alle fall jævlig hard mage av det (i den forstand at avfallet blir som en stein).. Uhf. Savner ikke akkurat den tia jeg hadde lavt jernnivå selv. Endret 18. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg, på vegne av forumkaféen, hater deg.Du ELSKER MEG. ELSKER MEG! Støttes. Litt.Nehei! Du ELSKER MEG. ELSKER MEG! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Fikk telefon fra Meny. Jeg har jobb i slutten av Juni! Congratulations! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg hater ingen, men det betyr ikke at jeg liker resten. Gratulerer Midnattsvandreren! =D Endret 18. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Leverpostei og brunost er godt. Det andre stiller jeg meg skeptisk til. Aprikos skal visstnok være bra for å hjelpe kroppen å ta opp jern, også må jeg begynne å spise mer kjøtt. Tenker jeg stikker på apoteket og kjøper jerntilskudd, sjøl om jeg nok blir litt dårlig av det. Hva med å dra ned på jernia og kjøpe en pakke Spiker Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Tenker jeg stikker på apoteket og kjøper jerntilskudd, sjøl om jeg nok blir litt dårlig av det. Du får i alle fall jævlig hard mage av det (i den forstand at avfallet blir som en stein).. Uhf. Savner ikke akkurat den tia jeg hadde lavt jernnivå selv. Jeg pleier å kaste opp, jeg. Men jeg satser på at det går over etterhvert. Og jada, hylo med liten h. Elsker deg massemasse. Hva med å dra ned på jernia og kjøpe en pakke Spiker Jeg tror du seriøst overvurderer både tennene og fordøyelsen min. Vel er jeg maskin, men det blir å dra det litt langt. Endret 18. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Og jada, hylo med liten h. Elsker deg massemasse. Nå må du slutte med de lowercase-blowsa dine! Det er som et sucker-punch. I NEVER KNOW. :sad: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Seriøst, nå fikk jeg flashback fra fredagen. Jeg sølte øl på ei jente og hun slo meg i magen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 SÅ SLEMT! Det var vel et uhell? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Nå slår jo ordet Gay ordet Sex også, tvilsom liste. lurer på hvordan de tenker i USA da "pink underwear" er på søketoppen x) Rosa undertøy = sexy Edit: Forresten, hei alle sammen Endret 18. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har egentlig en liten greie for jenteboxere óg, jeg. Det er kos! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Nå slår jo ordet Gay ordet Sex også, tvilsom liste. lurer på hvordan de tenker i USA da "pink underwear" er på søketoppen x) Rosa undertøy = sexy Edit: Forresten, hei alle sammen Heihei Blogg siden jeg lager på Dreamweaver blir bedre enn antatt Endret 18. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg