WheelMan Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg skal personlig voldta og respe nissen som har stjelt hotmailkontoen min.. Noen som vil være med? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 God morgen, folkens. Hvorfor prates det om sæd i nesa? Yuk. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Når sant skal sies, jeg så også en jente som er aktiv her på forumet på bussen til jobb i morres, hun tar samme bussen som meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Mulig, om du forklarer hvordan man "resper" noen. @HB: Haha, joda, høres ut som en interessant kveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Er det nå jeg skal fortelle at det er meg WheelMan skal komme å voldta, siden det er jeg som er den nissen.. Kom og voldta meg nå WheelMan.. Endret 18. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 God morgen, folkens. Hvorfor prates det om sæd i nesa? Yuk. :| Dette er DNFK, her prates det om alt Jeg skal personlig voldta og respe nissen som har stjelt hotmailkontoen min.. Noen som vil være med? Skjedde meg også faktisk, men kun min sekundære. Det dumme var at jeg hadde linket den til min primære, men det var nettopp det som gjorde at jeg fikk tak i den igjen Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 SpesialForce: Greit nok, men fikk det ekle visuelle bildet når jeg leste det der. :| Hva sysler du med i dag? Folk venter vel bare på sommerferien nå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg skal personlig voldta og respe nissen som har stjelt hotmailkontoen min.. Noen som vil være med? Jeg er alltid med. Mailtyveri er stygge greier. Og joa, clvn. Kommer nok til å huske det. Da Rybak spilte sangen sin etter å ha vunnet, danset folk. Og hoppet. Og sparket. Det var sykt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Det er ikke så morsomt, tror ikke nissen har peil på hvor mye han har tilgang på via den eposten, og godt er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Det er ikke så morsomt, tror ikke nissen har peil på hvor mye han har tilgang på via den eposten, og godt er det. Hmm.. Jeg tror jeg har litt peil på det du.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Det er forøvrig kun en annen en meg som jeg vet kan passordet, og det er en person jeg respekterer og stoler på - hvordan kan egentlig en account bli hacket av et såpass stort selskap / mailtjeneste? Endret 18. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Anfall så jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Det er forøvrig kun en annen en meg som jeg vet kan passordet, og det er en person jeg respekterer og stoler på - hvordan kan egentlig en account bli hacket av et såpass stort selskap / mailtjeneste? Er det en ting jeg har lært, aldri stol på andre enn deg selv. Dessuten, det er ikke nødvendig å vite passordet for å stjele en mailkonto. Finnes mange andre måter å få tilgang på, avhengig av hva slags mail det er, og hvordan mailserveren er satt opp. Endret 18. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Nå er du ganske paranoid også da, det sammen med pessimisme og kronisk negativitet er ingen god blanding. Endret 18. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Nå er du ganske paranoid også da, det sammen med pessimisme og kronisk negativitet er ingen god blanding. Ja, og jeg vet du elsker det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Dessuten, det er ikke nødvendig å vite passordet for å stjele en mailkonto.Finnes mange andre måter å få tilgang på, avhengig av hva slags mail det er, og hvordan mailserveren er satt opp. Hvilke andre metoder er det da? Man bør da forvente at en såpass stor mailtjeneste stiller med respektabel sikkerhet for sine brukere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Dessuten, det er ikke nødvendig å vite passordet for å stjele en mailkonto.Finnes mange andre måter å få tilgang på, avhengig av hva slags mail det er, og hvordan mailserveren er satt opp. Hvilke andre metoder er det da? Man bør da forvente at en såpass stor mailtjeneste stiller med respektabel sikkerhet for sine brukere. En systemadministrator for den mailtjenesten kan nok fint resette passord for brukerene. Så det er en mulighet. Dessuten, IT-sikkerheten i mange store bedrifter er skremmende dårlig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Lage webisde er faktisk litt gøy, særlig når en lager det i noe så lett som Adobe Dreamweaver Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Go' morn folkens! Hvordan er formen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Go' morn folkens! Hvordan er formen? Formen er delvis god, fortsatt snørrete, men ellers fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg