Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Du gir meg noen skumle planer her nå clvn..

 

Hmm, mulig jeg burde prøve å få tatt backup av serveren min i dag, den har stått offline i et par uker nå, av ren latskap..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som syns en god brødskive med hjemmelaget bringebærsyltetøy og brunost hørtes himmelsk ut?

Nai. ^^

*dele med*

 

Trodde faen det var fridag da jeg kom til jobb :ph34r: . Var jo ingen her o.O
Bakfulle hele gjengen, lol.

 

Hmm, mulig jeg burde prøve å få tatt backup av serveren min i dag, den har stått offline i et par uker nå, av ren latskap..
Min har 29 dager sammenhengende oppetid etter TG :D Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Min har 29 dager konstant oppetid etter TG :D

Det har da min og, selvfølgelig. En server med nedetid er ingen ordentlig server =P

 

Btw, fin ny signatur på meg?

 

Sameboe: Kan du gi faen i det der. Er på nippet til å legge deg til i listen over ignorerte brukere :)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hmm, mulig jeg burde prøve å få tatt backup av serveren min i dag, den har stått offline i et par uker nå, av ren latskap..
Min har 29 dager sammenhengende oppetid etter TG :D

 

29 dager bare? Det er sånn ca den tiden mellom hver gang jeg restarter stasjonære maskina..

 

Serveren har normalt sett oppetid på ca. 50-100 dager mellom hver gang jeg tar den ut for støvblåsing, bytte av disker eller jeg har det "morsomt" med den.. (Under "morsomt" inngår tukling på den i sterkt beruset tilstand, det gjøres ikke igjen)

Lenke til kommentar
Serveren har normalt sett oppetid på ca. 50-100 dager mellom hver gang jeg tar den ut for støvblåsing, bytte av disker eller jeg har det "morsomt" med den.. (Under "morsomt" inngår tukling på den i sterkt beruset tilstand, det gjøres ikke igjen)

Haha, prøv å skulle rette bugs i kode i beruset tilstand. Fylleangst fikk ny betydning for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Serveren har normalt sett oppetid på ca. 50-100 dager mellom hver gang jeg tar den ut for støvblåsing, bytte av disker eller jeg har det "morsomt" med den.. (Under "morsomt" inngår tukling på den i sterkt beruset tilstand, det gjøres ikke igjen)

Haha, prøv å skulle rette bugs i kode i beruset tilstand. Fylleangst fikk ny betydning for meg.

 

Det er i slike tilfeller jeg er glad jeg ikke koder spesielt mye..

Fylleangsten etter noe slikt hadde trolig endt i selvmord.

 

 

Det gir deg ingen unnskyldning for ryrolling Sameboe, du havner snart på min liste over ignorerte brukere.

 

MSN fungerer fint her Wheely, til tross for at jeg sitter bak en brannmur med regler som gir msn påloggingsproblemer

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Skolen er da ikke kjedelig nå. Syns det var rimelig spennende å dukke opp her i dag og se at jo, jeg skal ha matte-eksamen likevel. I morra.

Kondolerer :fun:

 

Hatt en bra 16. og 17.?

 

Sorry, men jeg kjeder meg :shrug: ok?

Du får bare håpe jeg ikke går på en av spoilerne dine igjen :p

 

Det er i slike tilfeller jeg er glad jeg ikke koder spesielt mye..

Fylleangsten etter noe slikt hadde trolig endt i selvmord.

Haha, glad jeg er relativt flink til å ta backup av pågående prosjekter. Ellers hadde jeg måtte kjøpe en del meter med pianostreng, og litt lim.

Lenke til kommentar
Skolen er da ikke kjedelig nå. Syns det var rimelig spennende å dukke opp her i dag og se at jo, jeg skal ha matte-eksamen likevel. I morra.

Kondolerer :fun:

 

Hatt en bra 16. og 17.?

 

 

De har vært helt greie. Ende opp på MGP-party (!) i gata over oss hos en kollega av mamma, jeg skulle egentlig bare lage maten, men blei nærmest trua til å bli. Så da klokka nærma seg ett, sa jeg til mamma at jeg stakk hjem iom. at vi skulle opp tidlig. Da var hun godt i farta, og ville selvfølgelig ikke hjem enda. Jeg rusla i allefall hjem og snudde i trappa da jeg kom på at hun hadde husnøkkelen. Så jeg gikk opp igjen, og da fant hun den selvsagt ikke. Endte med at jeg krasja på ei seng med en laptop og sovna. Gikk hjem i firetida, og blei vekt i firetida på ettermiddagen, akkurat i tide til grillinga.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Man skal tross alt greie å svelge sæden.

 

Fått sæd i nesa noen gang? e_e

...

Noes. Er det en opplevelse man ønsker?

 

Jeg tror du kan tenke deg svaret på det selv..

 

Med mindre en har en fetish for slikt da, det finnes garantert..

Lenke til kommentar
Man skal tross alt greie å svelge sæden.

 

Fått sæd i nesa noen gang? e_e

...

Noes. Er det en opplevelse man ønsker?

 

Jeg tror du kan tenke deg svaret på det selv..

Jeg kan tenke meg frem til det svaret ja, men noen ganger formulerer mottager seg bedre :)

 

Woho, jeg så en jente på bussen idag som er aktiv her på forumet. Like før jeg sa hei, men hun vet jo ikke hvem jeg er

Hvem da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...