Bango Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har det sånn når eg ser film hjemme alene. Tror ikke det er så unormalt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sånn? Eller annen farge? Helt fint:) Jann: Jeg har ikke sett en hel film på 6år;) med det mener jeg at jeg har ikke ro til og sitte og se på hele tiden. Huet begynner med et tivoli uten like da. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem?Det skjer når jeg ser en kjedelig/dårlig film. Kjipt for deg om alle filmene du ser er for kjedelig til å holde deg engasjert. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bare jeg som syns en god brødskive med hjemmelaget bringebærsyltetøy og brunost hørtes himmelsk ut? om nom nom nom.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem? Mja, ikke fordi det blir kjedelig, men jeg blir så rastløs i hodet. Om det var logisk for noen? Serier med episoder på rundt 20 minutter er greit, noe mer enn det blir litt vanskelig. Da blir det noen småpauser. Bare jeg som syns en god brødskive med hjemmelaget bringebærsyltetøy og brunost hørtes himmelsk ut? Nai. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem? Mja, ikke fordi det blir kjedelig, men jeg blir så rastløs i hodet. Om det var logisk for noen? Serier med episoder på rundt 20 minutter er greit, noe mer enn det blir litt vanskelig. Da blir det noen småpauser. Hahaha, samme gjør jeg. Jeg må pause 24 flere ganger for å komme meg igjennom en episode, f.eks. Spillefilmer er det nesten bare å gi opp for min del. Ah, nå har jeg halvsovet på sofaen i 12 timer. Tror jeg tar meg et par timer på senga før jeg står opp. Natta folkens =) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 God morgen alle sammen! Da var man på jobb igjen -.- Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) God morgen, WK! Jeg våknet 06.45 - Bussen går 06.56. Gikk faktisk bra. edit: Og TøseGuri, da! Endret 18. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 God morgen dnfk.. Da satt jeg atter en gang på jobb Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 God morgen folks, da var det dags for skole igjen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Trodde faen det var fridag da jeg kom til jobb . Var jo ingen her o.O Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Argh, er så sulten at jeg er kvalm *whine whine* Nei, jeg får nesten begynne med dagens gjøremål. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Drakk du i går Torger? Etter at du kom hjem? x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ikke fortsatt? Selv er jeg litt sliten, men ikke direkte fyllesjuk =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jaja, chill med musikk You got ryrolled Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Drakk du i går Torger? Etter at du kom hjem? x) Ikke mye, men nok til at det merkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg