Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem?
Det skjer når jeg ser en kjedelig/dårlig film. Kjipt for deg om alle filmene du ser er for kjedelig til å holde deg engasjert.
Lenke til kommentar
Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem?

Mja, ikke fordi det blir kjedelig, men jeg blir så rastløs i hodet. Om det var logisk for noen? Serier med episoder på rundt 20 minutter er greit, noe mer enn det blir litt vanskelig. Da blir det noen småpauser.

 

Bare jeg som syns en god brødskive med hjemmelaget bringebærsyltetøy og brunost hørtes himmelsk ut?

Nai. ^^

Lenke til kommentar
Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem?

Mja, ikke fordi det blir kjedelig, men jeg blir så rastløs i hodet. Om det var logisk for noen? Serier med episoder på rundt 20 minutter er greit, noe mer enn det blir litt vanskelig. Da blir det noen småpauser.

Hahaha, samme gjør jeg. Jeg må pause 24 flere ganger for å komme meg igjennom en episode, f.eks. Spillefilmer er det nesten bare å gi opp for min del.

 

Ah, nå har jeg halvsovet på sofaen i 12 timer. Tror jeg tar meg et par timer på senga før jeg står opp. Natta folkens =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...