L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Hva for noe?Kanskje jeg skal bytte nick til Amanita Høres litt femi ut, men........ Hva med hele navnet? Amanita muscaria? Da hørest det ikke like femi ut vel? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) AmanitaMuscaria? Det kan vel brukes? Slipper jeg og iritere meg over wanna-be-me Endret 17. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Hva med Oppseulf? Det er tøft. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Bytt ut dop-linjen. Lars-facts kan legges i profilen, med mindre den har en underliggende betydning som jeg ikke forstår eller er kjent med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Gå for den du. Til opplysning så kommer jeg fortsatt bare til å kalle deg fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Hva med Oppseulf? Det er tøft. :!: Mye opps med meg ja Lars: Ja, for det er det jeg er:P Men da slipper jeg andre sopper:) Endret 17. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Bytt ut dop-linjen. Lars-facts kan legges i profilen, med mindre den har en underliggende betydning som jeg ikke forstår eller er kjent med. Den jeg har hatt mest lyst til å ta vekk selv, men den er egentlig ikke en doplinje. Hold musa over ordet "dop" så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Mye opps med meg ja Les det baklengs. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Bytt ut a-en på slutten med en o. Da høres det ikke femi ut. Amanito. Da høres det jo ut som om han er en slik en. AmanitaMuscaria?Det kan vel brukes? Slipper jeg og iritere meg over wanna-be-me Jeg syns du burde få med mellomrommet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Aaaah :!: Dritbra Roberth Må tenke litt på de 3(Daniel sin også ), men sender man en pm til en modd. hvis man vil gjøre det? Endret 17. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Huff. Hadde virkelig gjort seg med 30mbit, tar sånn tid å laste ned en 720p-episode med 10mbit. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Aaaah :!: Dritbra Roberth Må tenke litt på de 3(Daniel sin også ), men sender man en pm til en modd. hvis man vil gjøre det? Man kan endre visningsnavn selv. Klikk her. Man har riktignok en tidsintervall på 180 dager å følge. Har man brukt opp denne, må man enten vente 180 dager eller smiske med en administrator. Vi moderatorer kan dessverre ikke endre visningsnavn på brukere. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Bytt ut dop-linjen. Lars-facts kan legges i profilen, med mindre den har en underliggende betydning som jeg ikke forstår eller er kjent med. Den jeg har hatt mest lyst til å ta vekk selv, men den er egentlig ikke en doplinje. Hold musa over ordet "dop" så ser du hva jeg mener. Joda, og den er jo søt på sitt vis. Men de fleste kjenner ikke personen som nevnes, og de ser antakeligvis ikke den mulige dobbeltbetydningen heller. Derfor synes jeg den bør gå, til fordel for de andre. Egentlig synes jeg alle er modne for pensjonering. En personlig linje som sier alt kunne vert noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Kanskje jeg skulle ta tilbake den linja med link til voldekts- og overgrep-tråden og under det en link til DeviantArt-profilen min. Endret 17. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Ingen dum idé. Begge deler gir en noe konkret fremfor noe abstrakt. Kommer deviantarten din opp kommer jeg helt sikkert til å foreta et klikk av nysgjerrighet etterhvert også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Roberth: Takker for tipset Lars: DeviantArt og link til voldekst- og overgrep-tråden er 2 gode linker;) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Da sier vi at den blir slik som det her foreløpig. Mulig jeg fargekoder det litt i morra. Ser det bra ut foreløpig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Yupp, kanskje en farge på voldtekts-tråden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Sånn? Eller annen farge? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg