Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytt ut dop-linjen. Lars-facts kan legges i profilen, med mindre den har en underliggende betydning som jeg ikke forstår eller er kjent med.

Den jeg har hatt mest lyst til å ta vekk selv, men den er egentlig ikke en doplinje. Hold musa over ordet "dop" så ser du hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Aaaah :!:

Dritbra Roberth :thumbup:

Må tenke litt på de 3(Daniel sin også ), men sender man en pm til en modd. hvis man vil gjøre det?

Man kan endre visningsnavn selv. Klikk her. Man har riktignok en tidsintervall på 180 dager å følge. Har man brukt opp denne, må man enten vente 180 dager eller smiske med en administrator. Vi moderatorer kan dessverre ikke endre visningsnavn på brukere.

 

:)

Lenke til kommentar
Bytt ut dop-linjen. Lars-facts kan legges i profilen, med mindre den har en underliggende betydning som jeg ikke forstår eller er kjent med.

Den jeg har hatt mest lyst til å ta vekk selv, men den er egentlig ikke en doplinje. Hold musa over ordet "dop" så ser du hva jeg mener.

Joda, og den er jo søt på sitt vis. Men de fleste kjenner ikke personen som nevnes, og de ser antakeligvis ikke den mulige dobbeltbetydningen heller. Derfor synes jeg den bør gå, til fordel for de andre. Egentlig synes jeg alle er modne for pensjonering. En personlig linje som sier alt kunne vert noe.
Lenke til kommentar

Er det normalt å ha problemer med å klare å se film fordi det blir for kjedelig? Er nesten sånn samme hvilken film det er, må konsentrere meg for å ikke finne på noe annet mens jeg sitter der. Selv de kjappeste actionfilmer gir rom for at tankene fritt får utfolde seg samtidig som jeg ser film - er det normalt at dette skal være ett problem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...