Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyren er / var da god i UT, så vidt jeg kan huske. At han har solgt sjela si til Satan for å tjene mer penger og få navnet sitt på en bunch av produkter, vel, ham om det, så lenge det ikke fucker opp skillsa hans.

 

Amanita, ah. Vel, jeg har holdt ut mange dietter og nei-takk-kurer og what not. Jeg skal nok klare denne også. Klarte jeg å slutte med tyggis, junkfood og snop, skal jeg klare sigg også.

Riktignok begynte jeg med junkfood igjen etter et års tid, men det gikk.

Holdt meg helt uten snop i 2 år, og nå spiser jeg det nesten aldri uansett. Bare når jeg har et skikkelig søtsug, og det er heldigvis sjelden.

Klarte meg uten brus i 7 måneder, men da tålte jeg juice og melk, så det var enklere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Eneste grunnen til at jeg nevnte Fatal1ty er at han er den eneste proffe gameren jeg kan navnet på. Og klarer han å bli så "household name" at selv jeg kan navnet på han så bør han enten være et markedsføringsgeni eller over gjennomsnittet god.

 

 

Joda, han er jo begge deler, og vel så det, men jeg følte bare for å øke e-penis-størrelsen min ved å si at han er nub :)

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg nevnte Fatal1ty er at han er den eneste proffe gameren jeg kan navnet på. Og klarer han å bli så "household name" at selv jeg kan navnet på han så bør han enten være et markedsføringsgeni eller over gjennomsnittet god.

 

 

Joda, han er jo begge deler, og vel så det, men jeg følte bare for å øke e-penis-størrelsen min ved å si at han er nub :)

 

Forstår godt at du sier han er det;)

Vi hadde jo tatt han...så enkelt er det:P

"plutselig ble penisen min like stor som meg"

 

 

Smurfen: Døgnrytme er oppskrytt, man sover når man sovner og er våken resten av tiden:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg har så stor postcountpenis at jeg trenger ikke føle meg utilstrekkelig lenger. Lider ikke lenger av å være "han random duden med nesten ingen poster som jeg ikke tillegger noen vekt når han poster argumenter"

 

Det stadiet er vel ikke jeg på lenger, heller? :(

Lenke til kommentar

Klarte på en eller annen forunderlig måte å miste brillene da jeg fulgte dama til t-banen idag. Hadde dem i lomma, aner ikke åssn jeg klarte det. Ganske sikker på at de ikke er hjemme.

 

Fuck ass, 1500 kr i vasken og får ikke gama heller! Vel vel, får kjøpe linser imårra da:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...