Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det du trenger er noen å spille med :) *hint hint*

Pøh! Jeg suger selv om jeg hadde hatt noen som Fatal1ty i rommet ved siden av meg som coachet meg.

 

 

 

------

Hvorfor er små jenter så skumle? De er alltid i grøssere og "skumle" serier og sånn. De får det til å grøsse langt nedover ryggen på meg. Gi meg vampyrer, psykopater, dinosaurer, monstre og hva som helst. Jeg blir ikke det minste redd. Men små jenter er skumle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Det du trenger er noen å spille med :) *hint hint*

Pøh! Jeg suger selv om jeg hadde hatt noen som Fatal1ty i rommet ved siden av meg som coachet meg.

 

 

 

------

Hvorfor er små jenter så skumle? De er alltid i grøssere og "skumle" serier og sånn. De får det til å grøsse langt nedover ryggen på meg. Gi meg vampyrer, psykopater, dinosaurer, monstre og hva som helst. Jeg blir ikke det minste redd. Men små jenter er skumle.

 

Oh please, Fatal1ty er jo nub! ... Og små jenter ER skumle, uansett om de kommer ut av TV-skjermer og river deg i to med tankekraft, eller går i 3. klasse og tøffer seg for vennene sine på bussen :(

Lenke til kommentar
Dette kan bli en interessant diett.

Irriterer meg at jeg må kjøpe vann, siden vannet her sender meg på ramma :p

Kok vannet og kjøl det ned så kan du drikke det. Kok vann med havregryn og litt salt, så har du plutselig havregrøt! Verden er full av muligheter, rejoice!
Lenke til kommentar
Det du trenger er noen å spille med :) *hint hint*

Pøh! Jeg suger selv om jeg hadde hatt noen som Fatal1ty i rommet ved siden av meg som coachet meg.

 

 

 

------

Hvorfor er små jenter så skumle? De er alltid i grøssere og "skumle" serier og sånn. De får det til å grøsse langt nedover ryggen på meg. Gi meg vampyrer, psykopater, dinosaurer, monstre og hva som helst. Jeg blir ikke det minste redd. Men små jenter er skumle.

 

Oh please, Fatal1ty er jo nub! ... Og små jenter ER skumle, uansett om de kommer ut av TV-skjermer og river deg i to med tankekraft, eller går i 3. klasse og tøffer seg for vennene sine på bussen :(

 

Han har solgt det han kan selge nå av seg selv, men han har jo vunnet en god del i de spillene han er flink i så nub kan vi vel ikke kalle han:P

Men vi kan kalle han en gressbeitende gnom :yes:

Lenke til kommentar

Smurfen: Og slutt og drikk så mye alkohol som jeg har forstått du gjør;)

Du kan faktisk spise mer når du er på slankern hvis du vet hva du skal spise.

Og ja, det er tøft i starten, men hvis du sitter og tuter før du har startet så dømmer du deg selv til nederlag.

Se lyst på det, når du har kommet deg litt ned så kommer du deg i kjolen din( :ph34r: )

Det er en overgangs-periode, når kroppen har vent seg til så er det litt lettere.

Er tøft mens magesekken og kroppens forbrenning forandrer seg.

Lenke til kommentar
Dette kan bli en interessant diett.

Irriterer meg at jeg må kjøpe vann, siden vannet her sender meg på ramma :p

 

Kjipt da! :(

 

Har du prøvd vannfilter eller no sånt?

Nei, vi får ikke lov til å gjøre egne installasjoner av noe slag.

Så da jeg isolerte vinduene mine for å ikke fryse på meg sjukdom i vinter, kom huseier og tok av gummilistene ><

 

Amanita, yeah, I know.

Fattern er svettis OG friskis, jeg har fått høre det der i noen år.

Men denne gangen skal jeg gå inn for å klare det!

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg nevnte Fatal1ty er at han er den eneste proffe gameren jeg kan navnet på. Og klarer han å bli så "household name" at selv jeg kan navnet på han så bør han enten være et markedsføringsgeni eller over gjennomsnittet god.

Lenke til kommentar
Dette kan bli en interessant diett.

Irriterer meg at jeg må kjøpe vann, siden vannet her sender meg på ramma :p

 

Kjipt da! :(

 

Har du prøvd vannfilter eller no sånt?

Nei, vi får ikke lov til å gjøre egne installasjoner av noe slag.

Så da jeg isolerte vinduene mine for å ikke fryse på meg sjukdom i vinter, kom huseier og tok av gummilistene ><

 

Amanita, yeah, I know.

Fattern er svettis OG friskis, jeg har fått høre det der i noen år.

Men denne gangen skal jeg gå inn for å klare det!

 

Det må ikke være kjipt vil jeg frem til;)

 

Lars: Var ikke deg jeg sa det til:)

Han er en av de få som har klart og markedsføre seg noe inni helv. Og produsenter har utnyttet det så det holder.

"Hvis vi bruker samme mus som han så blir vi råååå"

Når det kommer minne, skjermkort, psuer, kabinetter, mus, headsett, lydkort osv. så har det gått over styr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...