Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Sånn, da har til og med jeg postet bilder i den o`blabla tråden:P Lillium: Så hvis man spiser foreks. masse forskjellige butplugger så blir man det? Eller hvis man spiser knekkebrød så blir man helt knekkete :!: Ja, og de som spiser masse potetgull blir helt sprø! Lurer på hva som skjer med de som svelger masse sperm... En kjempe-sædcelle som skvulper bortover gaten :!: Kommer igjen an på hva du spiser. Mye frukt gjerne. Man skal tross alt greie å svelge sæden. Fått sæd i nesa noen gang? e_e Nope, men det har du;) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, det var ditt. e_e Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Satan, løper og gjemmer meg. Heldigvis vet ikke en viss person hvor jeg bor Endret 17. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) En kamerat av meg holdt tilbake en load i en 4-5 timer (!) og la hele loaden på nesa, øyene og munnen til kjæresten sin mens hun sov.. Hun gikk fra han. LOL Endret 17. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, det var ditt. e_e Var det Fluesopp sin? En kamerat av meg holdt tilbake en load i en 4-5 timer (!) og la hele loaden på nesa, øyene og munnen til kjæresten sin mens hun sov.. Hun gikk fra han. LOL Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Get a haircut and get a real job! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Hylo: Hvem snakker du til? Blarcky: Var vist det ja O.o Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Hylo: Hvem snakker du til?Er ikke jeg som prater, er nok George Thorogood som står for praten! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 En kamerat av meg holdt tilbake en load i en 4-5 timer (!) og la hele loaden på nesa, øyene og munnen til kjæresten sin mens hun sov.. Hun gikk fra han. LOL Det må ha kommet helt uventet på ham. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 :!: film du ser på nå da? eller kanskje serie=) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Hylo: Hvem snakker du til?Er ikke jeg som prater, er nok George Thorogood som står for praten! B-b-b-b-b-b-bad! B-b-b-b-b-b-ba-ad! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 B-b-b-b-b-b-bad! B-b-b-b-b-b-ba-ad! Du vet at ca. alt han synger om er, piker, dans og vin? Og det med å være b-b-b-b-b-b-b-bad! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Blablabla, nå må jeg begynne å lese til eksamen hvert øyeblikk. Eller skal jeg bare gå for +2? Hvilket fag? Bruk Feynmans algoritme, så burde du klare deg fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Noen her som har spillt Test Drive Unlimited ?? Jeg tenker og kjøpe det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 B-b-b-b-b-b-bad! B-b-b-b-b-b-ba-ad! Du vet at ca. alt han synger om er, piker, dans og vin? Og det med å være b-b-b-b-b-b-b-bad! Den sangen er så rå! ^^ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) B-b-b-b-b-b-bad! B-b-b-b-b-b-ba-ad! Du vet at ca. alt han synger om er, piker, dans og vin? Og det med å være b-b-b-b-b-b-b-bad! Den sangen er så rå! ^^ Når jeg hører den sangen, ser jeg for meg Arnold tar på seg solbrillene og setter seg på motorsykkelen og cruiser bortover ... Endret 17. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 B-b-b-b-b-b-bad! B-b-b-b-b-b-ba-ad! Du vet at ca. alt han synger om er, piker, dans og vin? Og det med å være b-b-b-b-b-b-b-bad! Ser ut som jeg tok feil :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Ja ja, da gir vi Nyhus' diett en ny sjanse. Kombinert med at jeg fra i morra av - i stedet for å trappe ned - kutter helt med all nikotin. Kan bli interessant mtp. allergiene mine, men jeg skal se om jeg overlever. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Funfact: Battlefield Heroes er skitgøy, men jeg suger heftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg