Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Når man trener utgir man endorfiner og noen andre stoffer, som gjør det umulig å bli deprimert etter en treningsøkt. Tviler på at man utgir særlig mye endorfiner hvis man tar en joggetur på 5 min, da.

 

Word. Folk som har jogget i mange år er ofte nærmest avhengig av den slags rusfølelsen joggingen gir.

 

All hard trening gir den følelsen, når jeg knakk ryggen så var jeg sint og sur i noen uker pga. at jeg ikke fikk trene.

Så trenings-narkoman kan man bli uansett sport.

 

Nja. :hmm:

 

3449597325_5afaa4a24a.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg.

 

Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn*

 

Siste RPP-bilde av ozz

Lenke til kommentar
På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg.

 

Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn*

 

Siste RPP-bilde av ozz

kthnxbai

Lenke til kommentar
På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg.

 

Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn*

 

Siste RPP-bilde av ozz

 

*salute*

 

Dere vil bli savnet! Lykke til IRL.

Lenke til kommentar

finn en aktivitet som du liker datasmurf. trenger ikke bare gå på et treningsstudio.

fotball, kampsport, svømming, parkour, hva som helst. finn noe som gjør at du er i aktivitet og som du liker :)

btw kutter du ned/ut på godteri og brus så vil du gå ned i vekt lett som en plett :)

det jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Vel, det er badminton da. Det eneste jeg kunne tenkt meg å begynne med igjen, og som jeg savner å holde på med på et lag og være med i en klubb.

Og jeg kutta ut snop for lenge siden, spiser en sjokolade en sjelden gang, det er det.

Jeg lever så og si på sigaretter og cola.

Vil slutte med førstnevnte og kutte ned på sistnevnte :p

Lenke til kommentar

Sånn, da har til og med jeg postet bilder i den o`blabla tråden:P

 

Lillium: Så hvis man spiser foreks. masse forskjellige butplugger så blir man det?

Eller hvis man spiser knekkebrød så blir man helt knekkete :!:

 

 

Alvorlig: Det viktigste er og prøve og spise sunt.

Er faktisk så enkelt, man må legge litt energi i det...men etterhvert går det ganske så auto=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Sånn, da har til og med jeg postet bilder i den o`blabla tråden:P

 

Lillium: Så hvis man spiser foreks. masse forskjellige butplugger så blir man det?

Eller hvis man spiser knekkebrød så blir man helt knekkete :!:

 

Ja, og de som spiser masse potetgull blir helt sprø!

 

Lurer på hva som skjer med de som svelger masse sperm...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...