No Matter What You Say Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Når man trener utgir man endorfiner og noen andre stoffer, som gjør det umulig å bli deprimert etter en treningsøkt. Tviler på at man utgir særlig mye endorfiner hvis man tar en joggetur på 5 min, da. Word. Folk som har jogget i mange år er ofte nærmest avhengig av den slags rusfølelsen joggingen gir. All hard trening gir den følelsen, når jeg knakk ryggen så var jeg sint og sur i noen uker pga. at jeg ikke fikk trene. Så trenings-narkoman kan man bli uansett sport. Nja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Så leser vi det jeg ksrev igjen "HARD TRENING", ikke en sport som er basert på kosting:P Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Blablabla, nå må jeg begynne å lese til eksamen hvert øyeblikk. Eller skal jeg bare gå for +2? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg. Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn* Siste RPP-bilde av ozz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Du får det bedre hvis du får litt bedre enn +2 eller? Hvis ikke så går du får +2;) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Hvordan har alle hatt deg idag? Selv har jeg hatt det forferdelig bra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg. Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn* Siste RPP-bilde av ozz kthnxbai Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 På vegne av glufsa og undetegnede vil jeg herved avslutte våre forumkarrierer. Det har vært en grusom og fin tid og forumet har ødelagt livet til oss begge. Så takk for alt, retards, srsfags, fremmedkulturelle, nynazister og hypokondere. Vi elsker dere alle, akkurat som vi elsker kake og jødevitser. Våre neste planer er nå, å drikke oss dritings stadig vekk, røyke skit og lage noen ariske, uærlige, satanisk-anarkistiske sekter før vi omsider får blackout og ser jenter i skyene og stjerner som beveger seg. Ærbødigst, Glufsa/Duke/dukecoke og Programvare/Metalheart/*fyll in dårlig visningsnavn* Siste RPP-bilde av ozz *salute* Dere vil bli savnet! Lykke til IRL. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 *loads of random crap nobody cares about* ENDERLIG Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 finn en aktivitet som du liker datasmurf. trenger ikke bare gå på et treningsstudio. fotball, kampsport, svømming, parkour, hva som helst. finn noe som gjør at du er i aktivitet og som du liker btw kutter du ned/ut på godteri og brus så vil du gå ned i vekt lett som en plett det jeg gjorde. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Word. Folk som har jogget i mange år er ofte nærmest avhengig av den slags rusfølelsen joggingen gir. Jeg er ikke, den behagelige følelsen du får når du er sliten er bare et pluss. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Vel, det er badminton da. Det eneste jeg kunne tenkt meg å begynne med igjen, og som jeg savner å holde på med på et lag og være med i en klubb. Og jeg kutta ut snop for lenge siden, spiser en sjokolade en sjelden gang, det er det. Jeg lever så og si på sigaretter og cola. Vil slutte med førstnevnte og kutte ned på sistnevnte Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Man blir hva man spiser. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Man blir hva man spiser. drikker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Sånn, da har til og med jeg postet bilder i den o`blabla tråden:P Lillium: Så hvis man spiser foreks. masse forskjellige butplugger så blir man det? Eller hvis man spiser knekkebrød så blir man helt knekkete :!: Alvorlig: Det viktigste er og prøve og spise sunt. Er faktisk så enkelt, man må legge litt energi i det...men etterhvert går det ganske så auto=) Endret 17. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Man blir hva man spiser. drikker. Det også. Men jeg tviler sterkt på at Sjur aldri spiser. Man må jo ha mat også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Spiser du knekkebrød, blir du sprø I så fall burde jeg vært en blanding av en colaflaske, billig pytt i panne og fransk, sur hvitvin. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Sånn, da har til og med jeg postet bilder i den o`blabla tråden:P Lillium: Så hvis man spiser foreks. masse forskjellige butplugger så blir man det? Eller hvis man spiser knekkebrød så blir man helt knekkete :!: Ja, og de som spiser masse potetgull blir helt sprø! Lurer på hva som skjer med de som svelger masse sperm... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg lever på pytt i panne fra First Price. Koster 15 spenn. Gir meg mat nok til to middager. Minst! Prøver å holde grændis til en gang i uka, det har blitt en dyr affære, koster jo 36 kr. Ellers er det billig hermetikk det går i. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Kommer igjen an på hva du spiser. Mye frukt gjerne. Man skal tross alt greie å svelge sæden. Fått sæd i nesa noen gang? e_e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg