Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Amanita, nei, du har rett, only joking this time.

Jeg bare hater tanken på å trene, jeg blir nedfor og i dårlig humør bare av å tenke på det, men jeg fant en skikkelig fin kjole her om dagen, og jeg passa selvfølgelig ikke inn i den.

 

"regnet" med at det var det, men jeg har blitt en som slåss for at mennesker skal forstå at det er ikke en smart vei og velge. Letttjente penger, men den har en pris.

Og du må ikke trene for og gå ned, jeg har gått ned 40kg uten og trene så;)

Ta først en måneds sjokk-kur så kroppen får startet og så fortsetter du og spise barer og sunn mat( jeg spiste mye kylling og wok, kylling uten skinn og svinefilè fra sverige)

Lenke til kommentar

Alle sier det der. Hele tiden, og at jeg tar feil, men ærlig talt. Jeg vet da godt at jeg ble deprimert da jeg drev og trente, det var så ille at jeg ble skikkelig loco og ville ikke leve mer. Jeg begynte å skulke timene mine og hang med det muttern kaller farlige individer.

Jeg har ikke psykisk godt av trening.

Lenke til kommentar
Alle sier det der. Hele tiden, og at jeg tar feil, men ærlig talt. Jeg vet da godt at jeg ble deprimert da jeg drev og trente, det var så ille at jeg ble skikkelig loco og ville ikke leve mer. Jeg begynte å skulke timene mine og hang med det muttern kaller farlige individer.

Jeg har ikke psykisk godt av trening.

 

du er beviset på at trening ikke er sunt mener du:P

 

Sjokk-kur er lik pulver-drikker.

Har ikke tenkt på mat i det siste på grunn av tattoverings-økter, og da er energi et must.

Men skal ta en skjokk-kur til så er jeg ferdig med slanking. Vil ikke være tynn eller passe...liker og være stor. Skal begynne med vekter igjen og da har jeg bare noe og bygge på;)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Alle sier det der. Hele tiden, og at jeg tar feil, men ærlig talt. Jeg vet da godt at jeg ble deprimert da jeg drev og trente, det var så ille at jeg ble skikkelig loco og ville ikke leve mer. Jeg begynte å skulke timene mine og hang med det muttern kaller farlige individer.

Jeg har ikke psykisk godt av trening.

 

du er beviset på at trening ikke er sunt mener du:P

 

Sjokk-kur er lik pulver-drikker.

Har ikke tenkt på mat i det siste på grunn av tattoverings-økter, og da er energi et must.

Men skal ta en skjokk-kur til så er jeg ferdig med slanking. Vil ikke være tynn eller passe...liker og være stor. Skal begynne med vekter igjen og da har jeg bare noe og bygge på;)

Hmm. Interessant. Sånne nasty protein-shakes som smaker helt jævlig? :p

Lenke til kommentar
Når man trener utgir man endorfiner og noen andre stoffer, som gjør det umulig å bli deprimert etter en treningsøkt. Tviler på at man utgir særlig mye endorfiner hvis man tar en joggetur på 5 min, da.

 

Word. Folk som har jogget i mange år er ofte nærmest avhengig av den slags rusfølelsen joggingen gir.

 

All hard trening gir den følelsen, når jeg knakk ryggen så var jeg sint og sur i noen uker pga. at jeg ikke fikk trene.

Så trenings-narkoman kan man bli uansett sport.

 

 

Edit: Når du har 50 rein så får du pule meg

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...