Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fri i morgen jeg Digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Og nok en gang fri fra skolen. Må forberede meg til eksamen da, men vi vet vel alle hvordan det går Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ALLTID, såklart er jeg med:DHvis jeg kan få bruke slaghansker istedenfor hagle? Så lenge jeg bringer med hodet så er det vel samme hvordan dyret har blitt tatt? Det kan festes til vedtektene at det utdeles bonuspenger til de som sørger for en mest mulig smertefull død. Kommer vel en kommentar her inne snart om "tenk på de uskyldige blondinnene da" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Da var jeg hjemme etter en utrolig lang dag med mye fine utsagn, irritasjoner og kommentarer til alt. Har hatt på meg og dress og finsko i 13 timer uten å ta noe av en eneste gang, så jeg har ganske angst. Deilig å bare komme hjem og sitte naken foran pc-en og høre på Justice. Forbereder meg til slutten på min karriere. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Der var Microsoft Office 2010 installert Andre forsøk da, da gammel og ny versjon av ms produkter samtidlig ikke funker. Alle programmene i office pakken ble bare invalid da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Shot down in a blaze of glory Take me now but know the truth cause Im going down in a blaze of glory Lord I never drew first But I drew first blood Im the devils son Call me young gun Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 YAY! Nå laster jeg ned samtlige kortfilmer fra Disney! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurer på om jeg skal trekke på gata for å få råd til å fettsuge magan. Virker enklere enn å bare trene. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) omfg Norsk google ? Edit: Haha! Endret 17. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurer på om jeg skal trekke på gata for å få råd til å fettsuge magan. Virker enklere enn å bare trene. Trening = Større muskler Endringer i kosthold = Midre valker. Det sa min mor(mr. lee style). Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Yo. Gz. Lars: Hva heter samlingen av kortfilmene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Trening = Deprimerende bare å tenke på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurer på om jeg skal trekke på gata for å få råd til å fettsuge magan. Virker enklere enn å bare trene. Vet du hvordan det er og trekke på gata? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Nei, bare å "selge" kroppen min via tyske sider med camshow. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Stor forskjell;) Fraråder deg det på det sterkeste selv om du sikkert bare sa det på "spøk". Har kjente mange og har fremdeles kontakt med mennesker som har gått på strøket, og om man vil eller ikke så blir en del enni deg ødelagt. Et kort siat fra madammen til meg: Du klarer og gjøre alt søtt kvalmt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lars: Hva heter samlingen av kortfilmene? Den heter: Disney Shorts - ALL OF THEM Du får finne ut hvor den ligger selv. Vil ikke bryte retningslinjene vet du Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Trening = Deprimerende bare å tenke på. eh. nei. *wee* Den heter: Disney Shorts - ALL OF THEMDu får finne ut hvor den ligger selv. Vil ikke bryte retningslinjene vet du Takker. Nei, vi er ikke retningslinjeforbrytere heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Amanita, nei, du har rett, only joking this time. Jeg bare hater tanken på å trene, jeg blir nedfor og i dårlig humør bare av å tenke på det, men jeg fant en skikkelig fin kjole her om dagen, og jeg passa selvfølgelig ikke inn i den. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 God kveld! Hva skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg