Sondre Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 What's going on in this thread? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bakfull, fy faen. Husker bare at eg tok av meg klærne mine og kysset en jente som skrev navnet sitt og tlf nr på magen min, men permanent marker. Og ryggen min ser ikke ut. Værst av alt er at eg hadde ikke blacket ut, folk tegnet bare. Også store blemmer på ryggen fra en fyr som stakk sigaretten sin på meg, 5 ganger. Så nå er det John Olav Nilsen & Gjengen for alle pengene, bedre musikk å høre på dagen derpå finnes ikke. Også skal jeg ut og møte folk, og det er så jævla lyst. Hvordan har dere det? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Alt bra her! Venter på at resten av familien skal komme hjem fra den lokale 17. mai-festen. Jeg gadd ikke mer, så jeg dro hjem. Slappe av litt før det braker løs med fest her hjemme. Dere da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 trudde jeg skulle til oslo å møte noen venner i dag, men det passa bedre i morra, noe som her helt ok for meg, fordi jeg er maks lat i dag. blir familiegreier etterpå og mat. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg har gått i tog, spist is, spist kebabpizza, kost meg i været og vært i byen. Hjemme og slapper av nå. Så blir det ut og parteeeeeeeeeeeeeeeey i kveld. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hva er en kebabpizza? Klarer ikke helt å se det for meg det. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 En pizza med kebabkjøtt. Det er godt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Neeeei... Nå skal snart mikkelflinken lage burgere, do want anyone? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 En pizza med kebabkjøtt. Det er godt! Tigerplassen.. nuff said Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Neeeei... Nå skal snart mikkelflinken lage burgere Du hakke tid. Du skal ut å løpe, du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Nettopp spist 160g baconcheese på Go & Mætt, så nei takk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Neeeei... Nå skal snart mikkelflinken lage burgere Du hakke tid. Du skal ut å løpe, du. Die in a fire! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvem vil komme hit og rydde? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Neppe. Men jeg skal være ærlig. Denne dagen er akkurat som alle andre dager for meg. Jeg gir blanke i hele nasjonaldagen, jeg føler meg ikke spesielt patriotisk, og så lenge garden ikke marsjerer rundt utenfor her, så kan det være det samme med hele korpset. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Neppe. Men jeg skal være ærlig. Denne dagen er akkurat som alle andre dager for meg. Jeg gir blanke i hele nasjonaldagen, jeg føler meg ikke spesielt patriotisk, og så lenge garden ikke marsjerer rundt utenfor her, så kan det være det samme med hele korpset. Word.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg