Trygve Onnestad Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er jo ikke annet en feite mammaer med 0 kontroll på barna sine som deiser rundt , med kjeften full av helium og Is Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, spylte du ikke ned da? Btw det er jævlig å ha edderkopp i munnen. Spylte selvfølgelig ned Edderkopp i munnen? wat. Fikk det en gang jeg pussa tenna. Bare kjente noe som kravla i munnen og spytta og spytta. Ikke noe herlig opplevelse akkurat. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er jo ikke annet en feite mammaer med 0 kontroll på barna sine som deiser rundt , med kjeften full av helium og Is Takk for den, sa den kjekke 16-årige gutten i dress, som snart skal ned til Oslo Sentrum for å møte de andre kjekke 16-årige kameratene sine, og de meget søte og sjarmerende venninnene sine på 16 år Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Knallstart på dagen: streng beskjed fra mamma om at hun trenger hjelp. En fugl hadde griset til bilen hennes. Så da ble det rett opp av seng og vask av bil Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, spylte du ikke ned da? Btw det er jævlig å ha edderkopp i munnen. Spylte selvfølgelig ned Edderkopp i munnen? wat. Fikk det en gang jeg pussa tenna. Bare kjente noe som kravla i munnen og spytta og spytta. Ikke noe herlig opplevelse akkurat. En gang jeg tok et bit av eple fant jeg en halv mark inni eplet. Slå den. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen som vet om Brun og Blid er åpent nå på 17 mai? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen som vet om Brun og Blid er åpent nå på 17 mai? Du skal ta sol på nasjonaldagen? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Sliten etter å ha gått rundt i hele dag. Buksa er litt løs siden jeg ikke fant noe belte. Noen som vet om Brun og Blid er åpent nå på 17 mai? Fail! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen som vet om Brun og Blid er åpent nå på 17 mai? ... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gjett hvem jeg så i byen idag da. Dag Otto Lauritzen! Han hadde tydeligvis tatt mange brun og blid timer, så du får spørre han Kurlzz Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gjett hvem jeg så i byen idag da. Dag Otto Lauritzen! Han hadde tydeligvis tatt mange brun og blid timer, så du får spørre han Kurlzz Jeg ser så blek ut at det er ekkelt. ._. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gjett hvem jeg så i byen idag da. Dag Otto Lauritzen! Han hadde tydeligvis tatt mange brun og blid timer, så du får spørre han Kurlzz Jeg ser så blek ut at det er ekkelt. ._. Well, your not alone Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gjett hvem jeg så i byen idag da. Dag Otto Lauritzen! Han hadde tydeligvis tatt mange brun og blid timer, så du får spørre han Kurlzz Jeg ser så blek ut at det er ekkelt. ._. Well, your not alone Haha, så bra da, Same. ^^ Neida, skal straks i familiebesøk, så ut senere i kveld. Vekk med russebukse i hvert fall. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 du kunne vært ute når det er sol, så blir du ikke så bleik. i dag skal jeg ingen verdens ting fant jeg ut. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 du kunne vært ute når det er sol, så blir du ikke så bleik. i dag skal jeg ingen verdens ting fant jeg ut. Blir brun av solen, men jeg har jobbet 6 dager i uken siiiiden ca. 1 april, og har vært 10 - 13t arbeidsdager fram til ons. 6 mai når butikken åpnet. Kjipe greier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hjemme fra byen nå. Grattis med dan folks. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jepp! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Om noen vil leke med luftkanon er det bare å komme hit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg