Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mamma kom spurtendes inn og sa... "DREP EDDERKOPPEN PÅ BADET FOR MEG!!" Greit sier jeg, henter litt papir og legger edderkoppen på papiret og kaster den i do. Nå tør hun ikke å sitte på toalettet fordi "den kan svømme opp igjen". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ble kjedelig oppå barneskolen, så vi stakk tilbake til meg. Grillings og byen snart Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Om norge vinner skal jeg faen springe naken gjennom handelsgata i Steinkjer... få noen til å filme Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Om norge vinner skal jeg faen springe naken gjennom handelsgata i Steinkjer... få noen til å filme HOLD KJEFT! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 HOLD KJEFT! Vi venter i spenning. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Om norge vinner skal jeg faen springe naken gjennom handelsgata i Steinkjer... få noen til å filme HOLD KJEFT! Bor i namsos, møte opp æ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Om noen kan skjenke meg innabords så gjør jeg det Lenke til kommentar
Jakma Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Årker ikke å lage et helt nytt forum for dette spørsmålet: Har kjøpt Gainward GTX 295 fra komplett.no, men begynner å angre kjøpet. Burde jeg kjøpe EVGA i stedet for? Er det lettere å overklokke EVGA. Har de ikke lang bedre garanti? Hva hvis jeg innstalerer vannkjøling? Bør jeg gidde å levere det tilbake å vente flere dager på å få EVGA(gleder meg sånn) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mamma kom spurtendes inn og sa... "DREP EDDERKOPPEN PÅ BADET FOR MEG!!" Greit sier jeg, henter litt papir og legger edderkoppen på papiret og kaster den i do. Nå tør hun ikke å sitte på toalettet fordi "den kan svømme opp igjen". Haha, det var litt søtt, da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Gratulerer med dagen folkens. Ble ikke noe tidligfeiring på meg, er passe redusert :s Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Om noen kan skjenke meg innabords så gjør jeg det Neinei, et løfte er et løfte! Dette skal på film! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen! Litt artig med kvinnfolk som skriker alt de har "HEI ØRJAN! ØRJAN! HEEEEEII!" når et stakkars barn står rett foran og prøver å se på toget. Så et tilfelle i byen istad, guttungen ble jo vettskremt og kikka rart opp på kvinnfolket idet han flytta seg 2 meter til venstre. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen, ja. Det er jo helt fantastisk at vi vant Melodi Grand Prix samme dag. Bare jeg som sitter alene hjemme foran PC-en i dag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen, ja. Det er jo helt fantastisk at vi vant Melodi Grand Prix samme dag. Bare jeg som sitter alene hjemme foran PC-en i dag? nope, har nettop mekka skikkelig lunsj og ser på One Piece Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Mamma kom spurtendes inn og sa... "DREP EDDERKOPPEN PÅ BADET FOR MEG!!" Greit sier jeg, henter litt papir og legger edderkoppen på papiret og kaster den i do. Nå tør hun ikke å sitte på toalettet fordi "den kan svømme opp igjen". Haha, spylte du ikke ned da? Btw det er jævlig å ha edderkopp i munnen. Endret 17. mai 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Nei Sidious Her er det Sopranos og iskrem Er en av de som ikke takler nasjonaldagen Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Selv bor jeg i utlandet, og her feires selvsagt ikke 17. mai. Må til hovedstaden om man vil delta i 17. mai-tog. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Nei Sidious Her er det Sopranos og iskrem Er en av de som ikke takler nasjonaldagen Jeg og. Lever i exil nå, har ikke lyst til å springe naken i handelsgata Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, spylte du ikke ned da? Btw det er jævlig å ha edderkopp i munnen. Spylte selvfølgelig ned Edderkopp i munnen? wat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg