Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Neh må vell i seng nu siden jeg vil bli tving i mårra til og bli med på 17 mai. Pappa blir vell og tit fucke meg visst jeg ikke blir med. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gjeeeesp... kunne godt sovet noen timer.. Sitter på jobb og surfer gjennom uendlige internett for å få tiden til å gå. Hmm.. når jeg tenker meg om så kunne jeg godt tenkt meg en kjærste som venta på meg hjemme når jeg kommer hjem fra nattevakt.. litt halv forelska i ei også, men hva skal man gjøre med det liksom ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha! Det er min humor. Får bidra med denne herligheten fra den strålende siden Everythingisterrible.com. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ^Nydelig. Kalaset får avsluttes med CH-CH-CHERRIE: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Avsluttes? Nei, her skal det boogie til. Rettelse; Vegaboogie. Se filmen hos Youtube Bonus: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Edit: Mest rocka jeg har sett på lenge. No safe way! Se filmen hos Youtube Endret 17. mai 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 God morgen DNFK! Frokost på senga! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 God morgen ^^ Jeg la meg halv fem, våkna halv ni. Uten vekkerklokke, alarm, korps eller noe. Jævlig sært. Lurer fælt på hvor det ble av folk også. Finner ikke danielzu, russen som sov på kjøkkengulvet eller noe. Bare masse rot. Det er som om jeg har hallusinert det hele elns. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Morn folkens. Jeg og Glufsa har tatt oss frokost og kaffe. Så er det snart opp på barneskolen for å sjekke ut cp-activity. Så stikker vi til byen og møter Odapus etterpå Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ble vekket av at noen drev og ringte på, masa fælt i et minutt eller to. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen, folkens! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Godt Rybak, så slapp jeg å brekke fela de da. Gratulerer med dagen btw, håper alle får en fantastisk dag. Her i Hamar er det hvertfall knallvær. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen, mine venner! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) God Morgen folkens^-^ Endelig hjemme fra en lang natt his clvn, med Torg3r, Clockworktoy, Ghraag, hylo og maze. Og nå skal jeg endelig sove^-^ Endret 17. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ska bli roli dag idag jaa Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Terry titfuck! Jeg må ha meg en kopp med kaffe... Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ska bli roli dag idag jaa Den er jeg heeeelt enig i. var fylla i går, tror det blei litt mye så idag blir det grilling og kos Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ska bli roli dag idag jaa Den er jeg heeeelt enig i. var fylla i går, tror det blei litt mye så idag blir det grilling og kos ohyes, skal ute å spise pizza om ikke lenge, så hjem å sove resten. hater å være på storfylla ass, vokner opp med blod i senge, ikke noe sår, ikke noe dame ( ), skjønner ingenting jeg ass. er dritredd ;s Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ska bli roli dag idag jaa Den er jeg heeeelt enig i. var fylla i går, tror det blei litt mye så idag blir det grilling og kos ohyes, skal ute å spise pizza om ikke lenge, så hjem å sove resten. hater å være på storfylla ass, vokner opp med blod i senge, ikke noe sår, ikke noe dame ( ), skjønner ingenting jeg ass. er dritredd ;s "Your kidneys must be shutting down. Run a hamburger test." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg