CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal først "Norge" vinne, så burde det være noen som var norsk... Spar meg... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Heilag olav! Står det skrevet at man ikke kan gifte seg med musikkalbum i Norge? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvem ær'e som vinner? Om norge vinner skal jeg faen springe naken gjennom handelsgata i Steinkjer... *kremt* Notert opp.. *kremt* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen har jeg rota meg opp i nå Du har inngått en skriftlig kontrakt. EDIT: Burde ikke være redd jeg. Rybak bruker ikke bling så da går det bra. Du bør være redd. Ihvertfall hvis du ikke liker å blotte deg. Hvis du gjør det blir det ikke noe morsomt for oss. =/ Hva slags bling er det du snakker om, forresten? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Faen har jeg rota meg opp i nå Du har inngått en skriftlig kontrakt. EDIT: Burde ikke være redd jeg. Rybak bruker ikke bling så da går det bra. Du bør være redd. Ihvertfall hvis du ikke liker å blotte deg. Hvis du gjør det blir det ikke noe morsomt for oss. =/ Hva slags bling er det du snakker om, forresten? Folie og bukser ets som glitrer? Harrystuff? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Noen må lagre denne biten av DNFK som digitalt bevis for løftet typo edit2: lame.... Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 hva har skjedd med mpg? før var det dritheftige synth-disko-låter med det lysshowet. nå er det noen rare europeere som står og hyler eller en av haug av kjerringer som har orgie på scenen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 hva har skjedd med mpg? før var det dritheftige synth-disko-låter med det lysshowet. nå er det noen rare europeere som står og hyler eller en av haug av kjerringer som har orgie på scenen Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 hva har skjedd med mpg? før var det dritheftige synth-disko-låter med det lysshowet. nå er det noen rare europeere som står og hyler eller en av haug av kjerringer som har orgie på scenen Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Sant det. Finnes vel og merke et par unntak.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det smilet kommer til å bli en real gjenganger her på diskusjon tenker jeg. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det smilet kommer til å bli en real gjenganger her på diskusjon tenker jeg. Slapp av.. Hele Rybak kommer til å bli en real gjenganger og terrorisert på radioen i hele sommer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Drit lei alt som heter Rybak og MGP +2,5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 AI BELIIIF IN ZE FARYTAIIIIIL! EVEN ZO IT HURTZ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det smilet kommer til å bli en real gjenganger her på diskusjon tenker jeg. Do you really think so? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hvorfor åpnet du? Det kan jo sprette opp ett Rybak-tryne her? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Woho, ny avatar. hehe.. Uansett, fjern den Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Woho, ny avatar. hehe.. Uansett, fjern den +1 Jeg vil ha Macgyver tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg