Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men de prøver jo å vise frem ett talent. Forfatteren skriver bøker, skuespilleren spiller inn filmer og kunstneren maler.

Se over. Det er ikke slik at man enten ønsker oppmerksomhet eller ikke gjør det

Hva vil forfatteren oppnå ved å skrive bøker? Blant annet oppmerksomhet

Jeg kan faktisk ikke huske å ha lagt merke til at enhver akademiker, idrettsutøver, kunstner, politiker, forfatter, skuespiller eller artist har deltatt i tre forskjellige talentkonkurranser som går på TV..

Du sa at det utslagsgivende var "å ha et ønske om å vise talentet sitt", noe alle i de yrkesgruppene har.

Jeg sa ikke at man automatisk blir oppmerksomhetshore fordi man ønsker å vise et talent, men Rybak har deltatt i tre TV-konkurranser med fela si, og jeg vil si at ettersom han vant en god slump penger i den første, så er grunnen til at han deltok i de to andre et sterkt ønske om at folk skal legge merke til han

Lenke til kommentar
Han er for ofte i media ;)

Greit, han har sendt Dagbladet eller VG tekstmeldinger daglig fra MGP/ESC, men det er vel først og fremst media som bestemmer hvor ofte man blir eksponert.

Les for eksempel ingressen her: http://massiv.no/musikk/fortsatt_ikke_en_sur_tone

Jeg tror uansett hva slags personlighet man har, så får man heftig dekning om man er blant favorittene til å vinne hele ESC.

Jeg er selv jævlig lei Fairytale, men jeg unner folk med et visst talent kjendisstatusen mye mer enn Paradise Hotels realitykjendiser, selv om jeg så mye mer på sistnevnte.

Han er forresten ikke særlig hot etter min mening, for puslete og skranglete, og ser heller litt sprø ut enn kjekk. Skal ikke se bort fra at det er kjendisstatusen som får de russiske jentene til å gå amok.

Lenke til kommentar
Popopopokerface!

*Poke her face!*

With or without a stick made of natural materials?

iH8 NRK som spiller fairytale sammen med en fin liten reklame om MGP. WTF?

Han er for ofte i media ;)

Greit, han har sendt Dagbladet eller VG tekstmeldinger daglig fra MGP/ESC, men det er vel først og fremst media som bestemmer hvor ofte man blir eksponert.

Han er forresten ikke særlig hot etter min mening, for puslete og skranglete, og ser heller litt sprø ut enn kjekk. Skal ikke se bort fra at det er kjendisstatusen som får de russiske dommerne til å gå amok.

:dremel: Fixed ;)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Noen som har link til side hvor de selger t-skjorter med kule print alà t-shirthell?

wn-cs-TIGER.jpg

Tøft nok?

Noen som vet hvilken sang "Matthew Farrel" hører på når han snakker med han fyren på chatten før John bryter seg inn i leilligheten?

Dette er fra Die Hard 4.0

Håper noen vet det :)

Det er en helt egen tråd for slikt i musikkategorien. Det er sikkert flere som kan hjelpe deg der.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang "Matthew Farrel" hører på når han snakker med han fyren på chatten før John bryter seg inn i leilligheten?

Den her?

Flyleaf - I'm So Sick

3 ting:

Den sangen i spoiler

og nei

pluss et todelt takk med en nei-side.

Det er en helt egen tråd for slikt i musikkategorien. Det er sikkert flere som kan hjelpe deg der.

Hei, aner ikke om du er Danielzu som har switchet navnet ditt eller en annen Daniel, her har du enda en som vet om denne tråden du snakker om, men småspørsmål er tillatt i denne tråden.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...