Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Han er jo flink da, han bare bruker talentet sitt litt feil.

Hva gjør han feil?

Han er for ofte i media ;)

Han er media-hore

Han er ihvertfall jævlig keen på oppmerksomhet, han har vært med på Kjempesjansen, Idol OG Melodi Grand Prix.

Yay, jeg tok denne testen og ble Tone Damli Aaberge :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ble jeg:

Jahn Teigen

Du er veldig musikalsk og alltid i godt humør. Du trives ved vannet om sommeren, men er også glad i vårt gode naboland, Sverige. Du setter familien høyt og er en ordentlig kjernekar som lever for å få andre i godt humør. Du er en skikkelig gledesspreder!

Lenke til kommentar
Han er ihvertfall jævlig keen på oppmerksomhet, han har vært med på Kjempesjansen, Idol OG Melodi Grand

Det er vel mer for å vise 'talentet' sitt enn å få opmerksomhet.

Å ha et ønske om å vise talentet sitt vil jeg si er det samme som å ønske oppmerksomhet..

Lenke til kommentar

Dette ble jeg:

Jahn Teigen

Du er veldig musikalsk og alltid i godt humør. Du trives ved vannet om sommeren, men er også glad i vårt gode naboland, Sverige. Du setter familien høyt og er en ordentlig kjernekar som lever for å få andre i godt humør. Du er en skikkelig gledesspreder!

jahn.jpeg

:lol:

Lenke til kommentar
Han er ihvertfall jævlig keen på oppmerksomhet, han har vært med på Kjempesjansen, Idol OG Melodi Grand

Det er vel mer for å vise 'talentet' sitt enn å få opmerksomhet.

Å ha et ønske om å vise talentet sitt vil jeg si er det samme som å ønske oppmerksomhet..

Du får det til å høres så negativt ut.

Lenke til kommentar

Alle akademikere, idrettsutøver, kunstnere, politikere, forfattere, skuespillere og artister er oppmerksomhetshorer, altså.

Jeg kan faktisk ikke huske å ha lagt merke til at enhver akademiker, idrettsutøver, kunstner, politiker, forfatter, skuespiller eller artist har deltatt i tre forskjellige talentkonkurranser som går på TV..

Lenke til kommentar

Alle akademikere, idrettsutøver, kunstnere, politikere, forfattere, skuespillere og artister er oppmerksomhetshorer, altså.

Jeg kan faktisk ikke huske å ha lagt merke til at enhver akademiker, idrettsutøver, kunstner, politiker, forfatter, skuespiller eller artist har deltatt i tre forskjellige talentkonkurranser som går på TV..

Nei, men de prøver jo å vise frem ett talent. Forfatteren skriver bøker, skuespilleren spiller inn filmer og kunstneren maler.

Lenke til kommentar

Du sa at det utslagsgivende var "å ha et ønske om å vise talentet sitt", noe alle i de yrkesgruppene har.

Lenke til kommentar

Du får det til å høres så negativt ut.

I den grad Aleksander Rybak gjør det, ja, det vil jeg si er negativt. Men jeg ser poenget ditt :thumbup: Det er selvfølgelig ikke negativt å ønske litt oppmerksomhet, men jeg syntes Rybak blir for drøyt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...