Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Spilt noe NFS, Prophet?

Nei, ikke noe mer. Har rett og slett ikke hatt tid. Har vært ute i nesten hele dag, kom hjem for ca 20 minutter siden, så har jeg tenkt å spille litt Burnout: Paradise når jeg får tid. Postmannen sier han har kommet 50% av leveringen til postkassa mi når det gjelder GTA: IV, så jeg håper han tar et tog så er det her ganske så kjapt. Snakka med han i stad, og han sa at det vil ta ca 2 dager før han har levert alt. Så jeg håper at han vil raska på litt, gleder meg vilt.

Akkurat nå programmerer jeg et php spill så jeg har ikke tid til å spille verken NFS eller Burnout, så kanskje jeg tar meg litt fri fra dette i natt og spiller litt da.

Begynner å bli litt tråkig etterhvert når du sikler etter de store bilene, og du bare får rundt 10k for hvert race.

Noen som har link til en side hvor de selger t-skjorter med egne print? Sånn alà t-shirthell.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner å bli litt tråkig etterhvert når du sikler etter de store bilene, og du bare får rundt 10k for hvert race.

Ja, tviler ikke. Syns ikke spillene som EA har levert de siste årene har oset av kvalitet, så jeg hadde egentlig ikke noen høye forventninger.

grinding_rock_stone.gif + star_letters.gif

ligger øverst på lista mi i hvilken grad de produserer spill av kvalitet.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Han er jo flink da, han bare bruker talentet sitt litt feil.

Hva gjør han feil?

Han er for ofte i media ;)

Han er media-hore, men det er jo ikke helt hans egen feil. Han blir med en russisk dommer eller noe på fest, det må da være lov. Media fremstiller jo dette som korrupt eller noe, men det er jo egentlig ganske vanlig. Ok, kanskje ikke vanlig å chille med dommern på fritiden, men han er vanlig fyr som er med i MGP og gjør også andre ting. Medie-horeri som jeg misliker er slikt som f. eks Tone Damli Aaberge gjør/har gjort (selv om hun er heit).. Hun stiller opp på God Kveld Norge og trener og viser hvordan man gjør ditt og datt. blæh. Fint å se på da, men hjernen rotner litt innvendig.

edit: ble en del typos.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Hvorfor har alle taco til middag i dag?

Ja, det sier jeg og. Mikkel ropte ut for litt siden om han var alene om taco, så kom Programvare og jeg til utsetning med taco på menyen. Har vel poppet opp minst tre stk etter det. wut. skal du også ha?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...