Midnight_walker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 og jeg er den eneste som sal spise taco i kveld ? Jeg skal også ha taco i dag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bah, det er vanskelig å bestemme seg for hva en skal ha på seg. Tips til skjorte som passer til denne? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 og jeg er den eneste som sal spise taco i kveld ? Nei, jeg skal også spise Noen som vet om et morsomt spill eller noe for å pugge engelsk gramatikk? http://www.imdb.com/ Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om et morsomt spill eller noe for å pugge engelsk gramatikk? http://www.imdb.com/ Jeg er glad i deg Chris Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Norge leder Vet dog ikke hvordan nettet er til de andre landene i europa. (er basert på google søk det der) *(Landene kan ikke stemme på seg selv - så søkedata fra deltakerens eget land er ekskludert.) Blir kanskje mer nøyaktig da Endret 16. mai 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Norge leder Vet dog ikke hvordan nettet er til de andre landene i europa. (er basert på google søk det der) *(Landene kan ikke stemme på seg selv - så søkedata fra deltakerens eget land er ekskludert.) Blir kanskje mer nøyaktig da Vær så vennlig å holde MGP og Rybak ute av denne tråden. Jeg får høyt blodtrykk og til tider raserianfall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Norge leder Vet dog ikke hvordan nettet er til de andre landene i europa. (er basert på google søk det der) *(Landene kan ikke stemme på seg selv - så søkedata fra deltakerens eget land er ekskludert.) Blir kanskje mer nøyaktig da Vær så vennlig å holde MGP og Rybak ute av denne tråden. Jeg får høyt blodtrykk og til tider raserianfall Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan ikke folk slutte å overdrive med at de misliker Rybak? Greit, vi er alle lei av sangen, men alt hat er slitsomt enn sangen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Spilt noe NFS, Prophet? Nei, ikke noe mer. Har rett og slett ikke hatt tid. Har vært ute i nesten hele dag, kom hjem for ca 20 minutter siden, så har jeg tenkt å spille litt Burnout: Paradise når jeg får tid. Postmannen sier han har kommet 50% av leveringen til postkassa mi når det gjelder GTA: IV, så jeg håper han tar et tog så er det her ganske så kjapt. Snakka med han i stad, og han sa at det vil ta ca 2 dager før han har levert alt. Så jeg håper at han vil raska på litt, gleder meg vilt. Akkurat nå programmerer jeg et php spill så jeg har ikke tid til å spille verken NFS eller Burnout, så kanskje jeg tar meg litt fri fra dette i natt og spiller litt da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nesten så jeg raporterer deg for støtende innhold Kanin ! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hallo, skjerp dere da. Han er jo søt stakkar. Endret 16. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nesten så jeg raporterer deg for støtende innhold Kanin ! Måtte få med et bilde med den fela dere liker så godt ^^, Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bare poster denne i tilfelle dere ikke så den : Kan ikke folk slutte å overdrive med at de misliker Rybak? Greit, vi er alle lei av sangen, men alt hat er slitsomt enn sangen. Det er også unødvendig å poste masse bilder av fyren, bare så det er sagt også. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nesten så jeg raporterer deg for støtende innhold Kanin ! Signed Kan ikke folk slutte å overdrive med at de misliker Rybak? Greit, vi er alle lei av sangen, men alt hat er slitsomt enn sangen. Jeg hater ikke Rybak som person. Men hvor du enn snur deg, står det MGP eller Rybak mens låta hans spilles i bakgrunnen. Faen, er det rart jeg ber om et fristed for det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om et morsomt spill eller noe for å pugge engelsk gramatikk? Du kunne fått "glosepugger'n" om jeg ikke hadde rota bort både kildekode og program Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du kunne fått de gamle DOS-spillene mine, om jeg var hjemme Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 http://www.freerice.com/index.php Ikke grammatikk, men synonymer på engelsk. Kjempeartig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg