Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge leder

Vet dog ikke hvordan nettet er til de andre landene i europa. (er basert på google søk det der)

*(Landene kan ikke stemme på seg selv - så søkedata fra deltakerens eget land er ekskludert.)

Blir kanskje mer nøyaktig da

Endret av Terje92
Lenke til kommentar
Norge leder

Vet dog ikke hvordan nettet er til de andre landene i europa. (er basert på google søk det der)

*(Landene kan ikke stemme på seg selv - så søkedata fra deltakerens eget land er ekskludert.)

Vær så vennlig å holde MGP og Rybak ute av denne tråden. Jeg får høyt blodtrykk og til tider raserianfall

Lenke til kommentar
Norge leder

Vær så vennlig å holde MGP og Rybak ute av denne tråden. Jeg får høyt blodtrykk og til tider raserianfall

post-114266-1242492827_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Spilt noe NFS, Prophet?

Nei, ikke noe mer. Har rett og slett ikke hatt tid. Har vært ute i nesten hele dag, kom hjem for ca 20 minutter siden, så har jeg tenkt å spille litt Burnout: Paradise når jeg får tid. Postmannen sier han har kommet 50% av leveringen til postkassa mi når det gjelder GTA: IV, så jeg håper han tar et tog så er det her ganske så kjapt. Snakka med han i stad, og han sa at det vil ta ca 2 dager før han har levert alt. Så jeg håper at han vil raska på litt, gleder meg vilt.

Akkurat nå programmerer jeg et php spill så jeg har ikke tid til å spille verken NFS eller Burnout, så kanskje jeg tar meg litt fri fra dette i natt og spiller litt da.

Lenke til kommentar

Bare poster denne i tilfelle dere ikke så den :):

Kan ikke folk slutte å overdrive med at de misliker Rybak? Greit, vi er alle lei av sangen, men alt hat er slitsomt enn sangen.

Det er også unødvendig å poste masse bilder av fyren, bare så det er sagt også.

Lenke til kommentar
Nesten så jeg raporterer deg for støtende innhold Kanin :realmad: !

Signed

Kan ikke folk slutte å overdrive med at de misliker Rybak? Greit, vi er alle lei av sangen, men alt hat er slitsomt enn sangen.

Jeg hater ikke Rybak som person. Men hvor du enn snur deg, står det MGP eller Rybak mens låta hans spilles i bakgrunnen. Faen, er det rart jeg ber om et fristed for det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...