Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huskeregel: Om det lukter hvitløk i et rom og man ikke nettopp har skjært opp hvitløk til maten du lagde i nevnte rom, ikke tenn røyken (i det rommet, gå i et annet rom).

Ikke tenn røyken uansett. Røyk er dårlig for kroppen. Slik sett så kan man liksågodt tenne røyken i et acetylenfylt rom. Samme effekt, bare litt snarere.

Lenke til kommentar
DoS han og se om problemet forsvinner :shrug:
Meh.. husker fortsatt da noen DoS-et mailleverandøren min. Eller ekstremspammet adressen min da. 6k mail på et halvt minutt eller hva det var. Den ble stengt i tre døgn uten forklaring. :/ En eller annen orange-kunde i Frankrike fant jeg vel ut at det hadde kommet fra, men Orange svarte aldri på mail.

Kan jeg ikke få lov å banke ham i stedet? Kibs har sikkert ikkenoe i mot det om jeg bare er forsiktig med kjøkkenknivene. :wee:
Pfft. Kun hun som får utøve vold mot meg. :wee:
Lenke til kommentar
Hva er det dere klager over? Hvitløkslukt/smak er bare nydelig jo..hvitløk <3
Hvitløk er nesten like sunt og bra som røyk. :wee:

Men det var den dødelige, eksplosive (eller lettantennelige?) gassen som og lukter hvitløk, da.

Kan jeg ikke få lov å banke ham i stedet? Kibs har sikkert ikkenoe i mot det om jeg bare er forsiktig med kjøkkenknivene. :wee:

Han skal jo lage kake til meg i dag!!! Men.. hvis han greier det, så er det greit. :wee:

Good shit. Du skal ha bank, GA. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...