Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ha ha, den er da ikke så ille.Jeg er mer gira på å se den med det paret som knerter en bjørn og har seg på toppen av liket dens Den er det verste jeg har sett. Jeg begynte nesten å grine, og nå sitter jeg å synger nananananan og har tenkt å fortsette sånn til jeg skal bevege meg utav døra så jeg får noe annet å tenke på. KVAAALMT. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hi hi, du har vært for lite på internettet, Kine ^^ Evt. sett for lite Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg har kommet opp med et nytt signaturkonsept: innleggsrelaterte fødsler! Forandring fryder. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg føler liksom ikke sterkt behov for å se sånne ting, jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ha ha, den er da ikke så ille.Jeg er mer gira på å se den med det paret som knerter en bjørn og har seg på toppen av liket dens Den er det verste jeg har sett. Jeg begynte nesten å grine, og nå sitter jeg å synger nananananan og har tenkt å fortsette sånn til jeg skal bevege meg utav døra så jeg får noe annet å tenke på. KVAAALMT. Hvem lurte deg :| ? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Teite Jernlov. For de som har vært her lenge nok til å huske han. (Ikke at jeg har vært det, jeg bare vet at han ble kasta på huet og ræva ut herfra for ett par år siden.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror ikke jeg husker noe jernlov, men jeg husker i alle fall en trevakt og en steinvakt. Men den som huskes best og savnes mest(?) er nok Bundy ... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alt som mangler, er jenta jeg drømte om Giver her a call, dude! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har ikke nr hennes, og dessuten er a i Trondhjem i kveld. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ok, hun er unnskyldt Ring en annen søt jente da! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dodge Challenger eller Mitsubishi Lancer Evolution?CHALLENGER!!1 - ellers blir det buttrape i mente. 900 innlegg! OMG Jeg har over 4k jeg Jeg rundet akkurat 7900 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror ikke jeg husker noe jernlov, men jeg husker i alle fall en trevakt og en steinvakt.Men den som huskes best og savnes mest(?) er nok Bundy ... Du tror virkelig han har forlatt forumet? Du bør følge med litt mer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror ikke jeg husker noe jernlov, men jeg husker i alle fall en trevakt og en steinvakt.Men den som huskes best og savnes mest(?) er nok Bundy ... Du tror virkelig han har forlatt forumet? Du bør følge med litt mer. Han har da ikke kommet tilbake, isåfall så var han BigblackUndy... men han ble bannet fort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ferske rundstykker nom nom nom sier jeg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Han lusker sikkert rundt med en ny bruker. Det er jo ikke akkurat hokuspokus å ordne det.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ble tilbudt å bli med på arangement i bibelskolen i Grimstad, men..neh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror ikke jeg husker noe jernlov, men jeg husker i alle fall en trevakt og en steinvakt.Men den som huskes best og savnes mest(?) er nok Bundy ... Du tror virkelig han har forlatt forumet? Du bør følge med litt mer. Jeg sa ikke Bundy som i at Kenny/Kevin/whatever hadde forlatt forumet, jeg savner bare å se brukeren Bundy med Domo-Kun-avataren. Folk flest har til tendens å lage seg en ny bruker når den opprinnelige blir banna, jeg kan derimot skryte av at jeg ikke gjorde det ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg ble tilbudt å være med på allsang på Menigheten Karisma Senter av en bekjent. Jeg takket høflig nei. Edit: Jeg savner også den nydelige og svært godt lagde avataren til Bundy. Endret 16. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror ikke jeg husker noe jernlov, men jeg husker i alle fall en trevakt og en steinvakt.Men den som huskes best og savnes mest(?) er nok Bundy ... Du tror virkelig han har forlatt forumet? Du bør følge med litt mer. Jeg sa ikke Bundy som i at Kenny/Kevin/whatever hadde forlatt forumet, jeg savner bare å se brukeren Bundy med Domo-Kun-avataren. Folk flest har til tendens å lage seg en ny bruker når den opprinnelige blir banna, jeg kan derimot skryte av at jeg ikke gjorde det ^^ Men det er jo ikke lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg