j-- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) "A man who tried to hire a prostitute to take his 14-year-old son's virginity as a present was spared jail by a court on Friday. The father drove the boy out and allowed him to pick out the prostitute in the red-light district. But the 42-year-old father was arrested because the teenager had chosen an undercover police officer." HAHA, Fail. Nice! Og akkurat nå fant jeg ut hva jeg skal gi til mamma til jul! Mannlig stripper Da dro man til byen for å kjøpe klær Snakkes! =D Haha, og hvem pynter du deg for, da? *wink wink* @Kim: Du kommer, ikke sant? Smurf: Ja, ganske. Sowwy for at jeg ikke fikk sett på det PHP-greneiene i går. Ble brått litt opptatt Endret 16. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "A man who tried to hire a prostitute to take his 14-year-old son's virginity as a present was spared jail by a court on Friday. The father drove the boy out and allowed him to pick out the prostitute in the red-light district. But the 42-year-old father was arrested because the teenager had chosen an undercover police officer." HAHA, Fail. Ungen hadde bra øye, da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "A man who tried to hire a prostitute to take his 14-year-old son's virginity as a present was spared jail by a court on Friday. The father drove the boy out and allowed him to pick out the prostitute in the red-light district. But the 42-year-old father was arrested because the teenager had chosen an undercover police officer." HAHA, Fail. I lol'd :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ja da var jeg hjemme i Rælingen, og har sommerferie. ferdig på seljord folkehøgskule. har gitt masse klemmer og kos til mange og grini en skvett. litt trist å slutte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dodge så klart. Amerikansk bil BTW. Er jeg for creepy? Du er da ikke creepy at all! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dodge så klart. Amerikansk bil BTW. Er jeg for creepy? Du er en av de som er mest normale her så nei du er ikke creepy;) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Forstår jeg godt, er jo lørdag og regner med at du vil ha helg som alle andre:S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 clvn, no stress. Vi gikk bort fra det, fant en enklere løsning. Igjen Amanita og Steffen, takk, trengte å høre det Historien bak spørsmålet: Jeg drømte om at jeg dro dit jeg skal i kveld, og der møtte jeg ei jente og det var så kos, og så gikk jeg på eventen på Facebook, men så henne ikke oppført der, bare venninnene, så jeg sendte henne en melding (hu er ikke blant venna mine, men vi vet begge hvem den andre er, etter at jeg har gått litt for mye i kjole og vært litt for full på student-puben hvor hu er vakt) på Facebook og lurte på om hu skulle dit i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men åh, søstersen er bakfull for første gang i sitt 19-årige liv. Hu drakk 1 rusbrus, en halv øl og litt kalinka. Personlig skylder jeg på ølet. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tar lang tid å påtvinge nedlastning av en video på nrk web-tv med orbit, tenkte jeg skulle få ut selve fila fra et program der. Programmet driver å slåss med serveren til nrk om jeg virkerlig skal få lov til å laste ned på denne måten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men åh, søstersen er bakfull for første gang i sitt 19-årige liv.Hu drakk 1 rusbrus, en halv øl og litt kalinka. Personlig skylder jeg på ølet. Kan umulig være noe annet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 God dag folkens! Noen planer for i dag? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da har Gutt1 trent styrke! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 God dag folkens! Noen planer for i dag? Nope! Bare slappe av Du da? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Bare slappe av her og. Masse god mat og drikke. Endret 16. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men åh, søstersen er bakfull for første gang i sitt 19-årige liv.Hu drakk 1 rusbrus, en halv øl og litt kalinka. Personlig skylder jeg på ølet. Kan umulig være noe annet Nei, jeg vet. Rusbrus og kalinka forårsaker ikke sånt God dag folkens! Noen planer for i dag? Morn, midnattsvandrer Grisfæst i paradis med grilling av gris for de som er medlem av frilufts-gruppa, og grilling av grillmat for oss andre. Samt fyll, kvalitetsmennesker og generelt kos Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Digg å være alene hjemme å kjøre anlegget på for fullt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Digg med så mye sol at man må gå inn og sette før man får heteslag ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg