Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

"A man who tried to hire a prostitute to take his 14-year-old son's virginity as a present was spared jail by a court on Friday. The father drove the boy out and allowed him to pick out the prostitute in the red-light district. But the 42-year-old father was arrested because the teenager had chosen an undercover police officer."

HAHA, Fail.

Nice! Og akkurat nå fant jeg ut hva jeg skal gi til mamma til jul! Mannlig stripper :D

Da dro man til byen for å kjøpe klær :ninja:

Snakkes! =D

Haha, og hvem pynter du deg for, da? *wink wink*

@Kim: Du kommer, ikke sant? :love:

Smurf: Ja, ganske. Sowwy for at jeg ikke fikk sett på det PHP-greneiene i går. Ble brått litt opptatt :D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"A man who tried to hire a prostitute to take his 14-year-old son's virginity as a present was spared jail by a court on Friday. The father drove the boy out and allowed him to pick out the prostitute in the red-light district. But the 42-year-old father was arrested because the teenager had chosen an undercover police officer."

HAHA, Fail.

Ungen hadde bra øye, da.

Lenke til kommentar

HAHA, Fail.

I lol'd :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Dodge så klart. Amerikansk bil :love:

BTW. Er jeg for creepy?

Du er da ikke creepy at all! :love:

Lenke til kommentar

clvn, no stress. Vi gikk bort fra det, fant en enklere løsning. Igjen :p

Amanita og Steffen, takk, trengte å høre det :p

Historien bak spørsmålet:

Jeg drømte om at jeg dro dit jeg skal i kveld, og der møtte jeg ei jente og det var så kos, og så gikk jeg på eventen på Facebook, men så henne ikke oppført der, bare venninnene, så jeg sendte henne en melding (hu er ikke blant venna mine, men vi vet begge hvem den andre er, etter at jeg har gått litt for mye i kjole og vært litt for full på student-puben hvor hu er vakt) på Facebook og lurte på om hu skulle dit i kveld.

Lenke til kommentar

Tar lang tid å påtvinge nedlastning av en video på nrk web-tv med orbit, tenkte jeg skulle få ut selve fila fra et program der.

Programmet driver å slåss med serveren til nrk om jeg virkerlig skal få lov til å laste ned på denne måten.

Lenke til kommentar
Men åh, søstersen er bakfull for første gang i sitt 19-årige liv.

Hu drakk 1 rusbrus, en halv øl og litt kalinka.

Personlig skylder jeg på ølet.

Kan umulig være noe annet :p

Nei, jeg vet.

Rusbrus og kalinka forårsaker ikke sånt :p

God dag folkens! ;)

Noen planer for i dag?

Morn, midnattsvandrer :)

Grisfæst i paradis med grilling av gris for de som er medlem av frilufts-gruppa, og grilling av grillmat for oss andre. Samt fyll, kvalitetsmennesker og generelt kos :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...