No Matter What You Say Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så utrolig win! Her sitter jeg med verdens besteste pus i senga og nyter lukta av sol og sommer. Sola skinner, jeg skriver handleliste for grilling og Jokke står og brøler på anlegget. Det kan seriøst ikke bli stort bedre enn dette. Å, ja! Jeg kan derivere en kvotient! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Å, ja! Jeg kan derivere en kvotient! Jeg kan kose en pus. I win! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Å, ja! Jeg kan derivere en kvotient! Jeg kan kose en pus. I win! Skogskatt? Aristokatt(åssen ser de ut egentlig?)? f(x)=(?)? f(x)=0 Prob. solved! Endret 16. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen! Hvorfor tror folk at alt blir bedre kun fordi det har gått noen dager!? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så utrolig win! Her sitter jeg med verdens besteste pus i senga og nyter lukta av sol og sommer. Sola skinner, jeg skriver handleliste for grilling og Jokke står og brøler på anlegget. Det kan seriøst ikke bli stort bedre enn dette. Faen, misunner deg nå Men er det noen som fortjener det så er det deg og snuppa Hils så mye og gi henne en god klem fra meg=) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skogskatt? Aristokatt(åssen ser de ut egentlig?)?pusus fantasticusHer kan du se bilde av den: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=300700 Faen, misunner deg nåMen er det noen som fortjener det så er det deg og snuppa Hils så mye og gi henne en god klem fra meg=) Done! Skal hilse og klemme tilbake. Hun snakka om at du kunne få lov til å få tissen min litt også, men jeg stiller meg meget skeptisk til akkurat den. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jippi! I dag skal lillesøss ha 16. mai-party. Hvilket betyr at klokka 6 vil mutter og fatter være ute av huset, og det vil være elleve 8.klassejenter her. Og gjett hvem som må være hjemme og passe på at de ikke gjør noe krøll? Jovisst, storebror, altså undertegnede De skal spise taco, se på MGP , og etter det kaprer de rommet mitt for å se på film, siden rommet mitt er det stedet i huset hvor det er mest fordelaktig å sette opp prosjektøren som muttern har lånt på jobben. Alt i alt en herlig kveld! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bare minner om at de som har tanker, ideer eller forslag til kafeen og eventuelle forandringer kan ta opp dette her. Dette kan være til stor hjelp. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skogskatt? Aristokatt(åssen ser de ut egentlig?)?pusus fantasticusHer kan du se bilde av den: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=300700 Perser altså. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skogskatt: Aristokatt: Pusekatt: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jippi!I dag skal lillesøss ha 16. mai-party. Hvilket betyr at klokka 6 vil mutter og fatter være ute av huset, og det vil være elleve 8.klassejenter her. Og gjett hvem som må være hjemme og passe på at de ikke gjør noe krøll? Jovisst, storebror, altså undertegnede De skal spise taco, se på MGP , og etter det kaprer de rommet mitt for å se på film, siden rommet mitt er det stedet i huset hvor det er mest fordelaktig å sette opp prosjektøren som muttern har lånt på jobben. Alt i alt en herlig kveld! Så gøy da 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skogskatt: http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0501/26...kogkatt-315.jpg Aristokatt: http://disney-clipart.com/aristocats/kitte...ocat-Marie1.jpg Pusekatt: https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_05...52155_thumb.jpg Jeg ser helt klart slektskapet. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Aristokatt: Men brødrene ser jo ikke lik ut: Men moren har sikkert vært bort på litt forskjellig. Hun lot seg skjarmere like mye av Scatcat som Mr. O'Malley. "Fordi en katt på 1000 watt, er en katt for sin hatt ..." Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "A man who tried to hire a prostitute to take his 14-year-old son's virginity as a present was spared jail by a court on Friday. The father drove the boy out and allowed him to pick out the prostitute in the red-light district. But the 42-year-old father was arrested because the teenager had chosen an undercover police officer." HAHA, Fail. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da dro man til byen for å kjøpe klær Snakkes! =D Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da dro man til byen for å kjøpe klær Snakkes! =D Møter deg senere. Ringer deg elns Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dodge Challenger eller Mitsubishi Lancer Evolution? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Wivci: Begge 2;) Lars: Takker, men tissen din kan hun få bruke. Jeg har ei og bruke min på utenom de gangene vi møtes Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Apropos tiss, nå skal det grilles Chili pølser! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dodge så klart. Amerikansk bil BTW. Er jeg for creepy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg