Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så utrolig win! Her sitter jeg med verdens besteste pus i senga og nyter lukta av sol og sommer. Sola skinner, jeg skriver handleliste for grilling og Jokke står og brøler på anlegget. Det kan seriøst ikke bli stort bedre enn dette. :love:

Faen, misunner deg nå:(

Men er det noen som fortjener det så er det deg og snuppa :thumbup:

Hils så mye og gi henne en god klem fra meg=)

Lenke til kommentar
Skogskatt? Aristokatt(åssen ser de ut egentlig?)?
pusus fantasticus

Her kan du se bilde av den: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=300700

Faen, misunner deg nå:(

Men er det noen som fortjener det så er det deg og snuppa :thumbup:

Hils så mye og gi henne en god klem fra meg=)

Done!

Skal hilse og klemme tilbake. Hun snakka om at du kunne få lov til å få tissen min litt også, men jeg stiller meg meget skeptisk til akkurat den. :p

Lenke til kommentar

Jippi!

I dag skal lillesøss ha 16. mai-party. Hvilket betyr at klokka 6 vil mutter og fatter være ute av huset, og det vil være elleve 8.klassejenter her. Og gjett hvem som må være hjemme og passe på at de ikke gjør noe krøll? Jovisst, storebror, altså undertegnede :angry:

De skal spise taco, se på :mad: MGP :mad:, og etter det kaprer de rommet mitt for å se på film, siden rommet mitt er det stedet i huset hvor det er mest fordelaktig å sette opp prosjektøren som muttern har lånt på jobben.

Alt i alt en herlig kveld! :roll:

Lenke til kommentar
Jippi!

I dag skal lillesøss ha 16. mai-party. Hvilket betyr at klokka 6 vil mutter og fatter være ute av huset, og det vil være elleve 8.klassejenter her. Og gjett hvem som må være hjemme og passe på at de ikke gjør noe krøll? Jovisst, storebror, altså undertegnede :angry:

De skal spise taco, se på :mad: MGP :mad:, og etter det kaprer de rommet mitt for å se på film, siden rommet mitt er det stedet i huset hvor det er mest fordelaktig å sette opp prosjektøren som muttern har lånt på jobben.

Alt i alt en herlig kveld! :roll:

Så gøy da 8D

Lenke til kommentar

"A man who tried to hire a prostitute to take his 14-year-old son's virginity as a present was spared jail by a court on Friday. The father drove the boy out and allowed him to pick out the prostitute in the red-light district. But the 42-year-old father was arrested because the teenager had chosen an undercover police officer."

HAHA, Fail.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...