j-- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jada, du er tøff og har et sosialt liv.. =D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jada, du er tøff og har et sosialt liv.. =D Gledelsesdrepar! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Don't worry, be happy! *hører på: Andris Abelite -- I Need Love [Eirodziesma 2003]* Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 God morgen alle sammens! Har vært i byn og kjøpt meg shorts og vårjakke på Jack and Jones. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Morn, nettopp våkna. Føltes godt å sove 12-13 timer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Søker utesteder om å kunne bråke, eller har jeg lov til å starte en desibel-krig med de? Do it. Headhunterz-Rock civilization fra 1:40 og /repeat Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Damn, i natt så voknet jeg rett etter jeg hadde sovnet, var som om noen ropte noe til meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skulle ikke jobbe i dag likevel! RAAAGEEEE Lå og vred meg og fikk ikke sove før fem, sto opp sju og strøk uniform og stressa, så møter jeg opp der nede og de bare "Skal du jobbe i dag da, Oda?" Og jeg bare "Hvis jeg ikke skal, tar jeg livet mitt." ...det skulle jeg ikke. Fått feil beskjed. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så kjipt da.. Hva slags stilling har du i posten egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skulle ikke jobbe i dag likevel! RAAAGEEEE Lå og vred meg og fikk ikke sove før fem, sto opp sju og strøk uniform og stressa, så møter jeg opp der nede og de bare "Skal du jobbe i dag da, Oda?" Og jeg bare "Hvis jeg ikke skal, tar jeg livet mitt." ...det skulle jeg ikke. Fått feil beskjed. Den svir! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg er kundebehandler, så jeg står hovedsakelig i skranken. Ellers registrerer jeg inn pakker og rekommanderte/PUM-brev, sorter post på boks, skriver duplikatmeldinger, sender pakker i retur, og ellers alt jeg kan når det er lite kunder. Og ja, Sameboe, det var utrolig surt. Det verste er at jeg ikke fikk sove etterpå, så jeg har brukt masse tid til å gjøre... ingenting. Endret 16. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ok. Høres ut som en litt slitsom jobb og være hyggelige mot alt mulig rart som dropper innom. Jaja, en tjener nå penger på det Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skulle ikke jobbe i dag likevel! RAAAGEEEE Dakar Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Her skal det vel festes hard i dag tenker jeg. Jeg for min del, skal forberede med til matteeksamen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så utrolig win! Her sitter jeg med verdens besteste pus i senga og nyter lukta av sol og sommer. Sola skinner, jeg skriver handleliste for grilling og Jokke står og brøler på anlegget. Det kan seriøst ikke bli stort bedre enn dette. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ok. Høres ut som en litt slitsom jobb og være hyggelige mot alt mulig rart som dropper innom. Jaja, en tjener nå penger på det Det ér det, og jeg klarer liksom ikke å ikke ta meg nær av det når jeg har lite hyggelige kunder. Jeg smiler og er hyggelig mot personer i service-yrker, og forventer det samme av andre. Spesielt når jeg anstrenger meg for å faktisk smile og være blid. Ser at flere av kollegaene mine har gitt opp det, ganske synd. På den annen side blir jeg så utrolig glad når jeg får fine kunder som er hyggelige! For et par uker siden hadde vi meeegakø, og jeg fikk ei dame som hadde mye å gjøre hos meg. Måtte blant annet ringe Postbanken mange ganger, med lang ventetid og musikk fra helvete. Hun var blid og tålmodig, og et kvarter etterpå kom hun inn igjen med IS til meg. Jeg blei litt rørt, jeg. Det fins mye fine mennesker. Jeg skulle ikke jobbe i dag likevel! RAAAGEEEE Dakar Takk. <3 Her skal det vel festes hard i dag tenker jeg. Jeg for min del, skal forberede med til matteeksamen. Haha, jeg har faktisk takka nei til to fester for å være opplagt og glad den 17. Så utrolig win! Her sitter jeg med verdens besteste pus i senga og nyter lukta av sol og sommer. Sola skinner, jeg skriver handleliste for grilling og Jokke står og brøler på anlegget. Det kan seriøst ikke bli stort bedre enn dette. Det der ér win. Endret 16. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så dumt at du ikke skulle jobbe da Oda. Du kunne vært med oss og hatt det gøy :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Høres jo ut som dere har hatt det riktig så festlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg