Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ikke jobbe i dag likevel! RAAAGEEEE

Lå og vred meg og fikk ikke sove før fem, sto opp sju og strøk uniform og stressa, så møter jeg opp der nede og de bare "Skal du jobbe i dag da, Oda?" Og jeg bare "Hvis jeg ikke skal, tar jeg livet mitt." ...det skulle jeg ikke. Fått feil beskjed.

Lenke til kommentar

Lå og vred meg og fikk ikke sove før fem, sto opp sju og strøk uniform og stressa, så møter jeg opp der nede og de bare "Skal du jobbe i dag da, Oda?" Og jeg bare "Hvis jeg ikke skal, tar jeg livet mitt." ...det skulle jeg ikke. Fått feil beskjed.

Den svir!

Lenke til kommentar

Jeg er kundebehandler, så jeg står hovedsakelig i skranken. Ellers registrerer jeg inn pakker og rekommanderte/PUM-brev, sorter post på boks, skriver duplikatmeldinger, sender pakker i retur, og ellers alt jeg kan når det er lite kunder.

Og ja, Sameboe, det var utrolig surt. Det verste er at jeg ikke fikk sove etterpå, så jeg har brukt masse tid til å gjøre... ingenting.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar

Så utrolig win! Her sitter jeg med verdens besteste pus i senga og nyter lukta av sol og sommer. Sola skinner, jeg skriver handleliste for grilling og Jokke står og brøler på anlegget. Det kan seriøst ikke bli stort bedre enn dette. :love:

Lenke til kommentar
Ok. Høres ut som en litt slitsom jobb og være hyggelige mot alt mulig rart som dropper innom. Jaja, en tjener nå penger på det ;)

Det ér det, og jeg klarer liksom ikke å ikke ta meg nær av det når jeg har lite hyggelige kunder. Jeg smiler og er hyggelig mot personer i service-yrker, og forventer det samme av andre. Spesielt når jeg anstrenger meg for å faktisk smile og være blid. Ser at flere av kollegaene mine har gitt opp det, ganske synd.

På den annen side blir jeg så utrolig glad når jeg får fine kunder som er hyggelige! For et par uker siden hadde vi meeegakø, og jeg fikk ei dame som hadde mye å gjøre hos meg. Måtte blant annet ringe Postbanken mange ganger, med lang ventetid og musikk fra helvete. Hun var blid og tålmodig, og et kvarter etterpå kom hun inn igjen med IS til meg. Jeg blei litt rørt, jeg. Det fins mye fine mennesker.

Dakar :roll:

Takk. <3

Her skal det vel festes hard i dag tenker jeg. Jeg for min del, skal forberede med til matteeksamen. :fun:

Haha, jeg har faktisk takka nei til to fester for å være opplagt og glad den 17.

Så utrolig win! Her sitter jeg med verdens besteste pus i senga og nyter lukta av sol og sommer. Sola skinner, jeg skriver handleliste for grilling og Jokke står og brøler på anlegget. Det kan seriøst ikke bli stort bedre enn dette. :love:

Det der ér win.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...