Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det kan virke som om også han blir preget av kafeens degradasjon, slik som resten av oss.

Så absolutt. Det begynner å bli slutt på de gode samtalene her. Det begynner å minne mer og mer på de kleine samtalene man hadde på MSN da man fikk langt til jenta man likte. Dessuten er veldig færre og færre med kunnskaper om verbal tennis.

Det er ikke som i gamle dager.

Endret av :--}D
Lenke til kommentar
Faen så irriterende det er når man har lett etter ett album i nihundre år, endelig finner det, også er zip-fila passordbeskytta. Gagg. Irriterer meg enda mer at jeg ikke finner en Passord Cracker som funker på Mac'en.

Spotify is thy friend my child

Lenke til kommentar
Faen så irriterende det er når man har lett etter ett album i nihundre år, endelig finner det, også er zip-fila passordbeskytta. Gagg. Irriterer meg enda mer at jeg ikke finner en Passord Cracker som funker på Mac'en.

Spotify is thy friend my child

Rent utenom at jeg ikke har Spotify, da. :p

Lenke til kommentar

vi er meg, aleks(gulfsa), toralf(quasarcro), tale(kanin33) og badering (thomas) som kom hit til aleks i går kveld. kjøpte mat, øl og masse shit. stakk langt oppi skauen her hos aleks, drakk oss fucked up, dansa, hørte musikk og lo som faen. Tok løytnanshjerter og det hjakp på virkningen av alkoholen. aleks klikka helt og hallusinerte shit og skreik i søvne. jeg og tale sovna i 4-tida og våkna 10 iskald og i et helvete. så pakka vi shiten, gikk bakfulle ned på butikken og panta alt mulig og kjøpte øl og slush. så gikk vi tilbake til hula til aleks, og nå skal vi chille og se en film.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...