ArcticMonkey^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da tar jeg kvelden. Natta folkens. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Men det kan virke som om også han blir preget av kafeens degradasjon, slik som resten av oss. Så absolutt. Det begynner å bli slutt på de gode samtalene her. Det begynner å minne mer og mer på de kleine samtalene man hadde på MSN da man fikk langt til jenta man likte. Dessuten er veldig færre og færre med kunnskaper om verbal tennis. Det er ikke som i gamle dager. Endret 16. mai 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Og det vil aldri bli som i gamle dager, men jeg har da forhåpninger om at kaféen blir noe mer spennende på ett eller annet tidspunkt. Over til noe mer interessant: Thriving Norway Provides an Economics Lesson. En fin artikkel fra New York Times. Kan være verd å merke seg hvilket syn andre nasjoner har av Norge nå i valgåret. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 God morgen! Hva er planen for dagen? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen så irriterende det er når man har lett etter ett album i nihundre år, endelig finner det, også er zip-fila passordbeskytta. Gagg. Irriterer meg enda mer at jeg ikke finner en Passord Cracker som funker på Mac'en. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen så irriterende det er når man har lett etter ett album i nihundre år, endelig finner det, også er zip-fila passordbeskytta. Gagg. Irriterer meg enda mer at jeg ikke finner en Passord Cracker som funker på Mac'en. Spotify is thy friend my child Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen så irriterende det er når man har lett etter ett album i nihundre år, endelig finner det, også er zip-fila passordbeskytta. Gagg. Irriterer meg enda mer at jeg ikke finner en Passord Cracker som funker på Mac'en. Spotify is thy friend my child Rent utenom at jeg ikke har Spotify, da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen så irriterende det er når man har lett etter ett album i nihundre år, endelig finner det, også er zip-fila passordbeskytta. Gagg. Irriterer meg enda mer at jeg ikke finner en Passord Cracker som funker på Mac'en. Spotify is thy friend my child Rent utenom at jeg ikke har Spotify, da. http://spotify.mikromann.net/ There u go. Skaff deg konto og vær stolt over deg selv Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Haha, meeen, skiva lå ikke der da så da var jeg like langt. Endret 16. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da får du ringe til sverige og klage da Kanskje du møter på Arvid som er så glad i Lordi? Menne, skal gå å barbere knollen og polere den med turtlewax. Afk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 God morgen!Hva er planen for dagen? Steike mod.-flesk ute på balkongen, sol og ca. 23 varmegrader hos oss nå.. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Forbannet være strømselskapet . Stenge og gjenåpningsgebyr på tilsammen 2500,- RRAAAN! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Forbannet være strømselskapet . Stenge og gjenåpningsgebyr på tilsammen 2500,- RRAAAN! Fail? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Oh yes. Dere skulle bare vist hvor mye det ble tilsammen . forbruk, gebyr + nettleie blir linsesuppe resten av måneden nå ja Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 God Morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 God morgen M_w! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Heh, jeg er sliten På en lørdag. Skulle ikke gått an. Jeg drakk da ikke så mye i går >< Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 vi er meg, aleks(gulfsa), toralf(quasarcro), tale(kanin33) og badering (thomas) som kom hit til aleks i går kveld. kjøpte mat, øl og masse shit. stakk langt oppi skauen her hos aleks, drakk oss fucked up, dansa, hørte musikk og lo som faen. Tok løytnanshjerter og det hjakp på virkningen av alkoholen. aleks klikka helt og hallusinerte shit og skreik i søvne. jeg og tale sovna i 4-tida og våkna 10 iskald og i et helvete. så pakka vi shiten, gikk bakfulle ned på butikken og panta alt mulig og kjøpte øl og slush. så gikk vi tilbake til hula til aleks, og nå skal vi chille og se en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg