ArcticMonkey^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Takker for tips. Skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ok. Signaturen din er forresten et innlegg fra undertegnede. :!: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Pink Floyd er bra slappe av musikk. Opeth har også en del rolige godbiter. Damnation og Hope leaves, og Harvest, og face of melinda osv osv.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, Damnation-albumet er jo bare rolige låter. Andre sanger som kan nevnes er Credence, To Bid You Farewell, Dirge For November og Patterns In The Ivy. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Indeed. Er det noen som har god slappe-av musikk? Er trøtt og sitter bare og surfer rundt på internett, og da frister det lite med In Flames, Arctic Monkeys og Sonic Syndicate. Det er lite som slår Emancipators Soon It Will Be Cold Enough. Ellers har Air, dZihan & Kamien, Kent og Aphex Twin mye bra. Endret 16. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Etter og ha lest igjennom fra da jeg forsvant og til nå så gjør jeg følgende: MEGAKLASK i bakhuet på et par stykker her inne. Opeth er jo "kose"-musikk når man har kvalitetstid sammen med dama da. Mastodon, Prodigy, Air, Opeth, Cradle of Filth er blant noe av det man bør ha i "kose"-musikk samlingen sin. Og altfor mye mer. Må egentlig ha med Porcupine Tree også. Og hvis man vil humpe til litt "så 90" så setter man på Metallica og finner frem Sputnik-trusa si med fransk åpning. Endret 16. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ja, Damnation-albumet er jo bare rolige låter. Andre sanger som kan nevnes er Credence, To Bid You Farewell, Dirge For November og Patterns In The Ivy. vel, andre halvdel av Dirge for november er vel ikke sååå rolig, men første er vakkert Endret 16. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var forumet nede i et par minutter? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja. Bare Mads som hoster litt, ingen ting å bry seg om. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skjønte ikke, men nikker og sier ja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mads er han som har tatt over ansvaret for forumet etter Ueland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ja, Damnation-albumet er jo bare rolige låter. Andre sanger som kan nevnes er Credence, To Bid You Farewell, Dirge For November og Patterns In The Ivy. Først: Se selv: Se filmen hos Youtube Ja, den er rolig i begynnelsen, men du kan ikke kalle det for en rolig sang. /pirkete tardness Endret 16. mai 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ja, godt natt og sov godt Hoppende pupp og Arktiskapen=) Endret 16. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Indeed. Er det noen som har god slappe-av musikk? Er trøtt og sitter bare og surfer rundt på internett, og da frister det lite med In Flames, Arctic Monkeys og Sonic Syndicate. Fleetwood Mac har mye trivelig. De eldre albumene deres har jeg ikke hørt særlig mye på, så jeg tør ikke si stort om dem, men på Fleetwood Mac (fra 1975, ikke 1968) og utover er det mye fint. Dreams, fra Rumours, for eksempel. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, godt natt og sov godt Hoppende pupp og Arktiskapen=) Wait, what? Daniel: Takk for tips! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fleetwood Mac har mye fint, Landslide og Albatross, f.eks. ...OK. Nå er det seriøst natta! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ja, godt natt og sov godt Hoppende pupp og Arktiskapen=) Wait, what? Daniel: Takk for tips! Misforsto sikkert:P Bare The jumping Tits som skulle legge seg, når jeg skal slappe av så setter jeg på In Flames, Sepultura( bare av de platene Max Cav. var vokalist..han Sepultura har nå er en skam ) Men nå er jeg sær da:P Endret 16. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Du tror jeg hadde falt? Sier ikke det, men hadde vært spennende å se. Den hadde nok vert ganske radikalt annerledes enn den var. tomat-ulf ser derimot ut til å være den samme, noe som er udelt positivt. Men det kan virke som om også han blir preget av kafeens degradasjon, slik som resten av oss. Endret 16. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg