j-- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Og ja, du burde komme deg til legen! Ikke faen, jeg skal ha lappen! Lappen er fint. Så kan man riste ihjel på motorveien med epilepsien sin fordi man ikke tok seg råd til en legetime.. Eller hva med å bare ta seg råd til å dra til legen? Endret 25. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lappen er fint. Så kan man riste ihjel på motorveien med epilepsien sin fordi man ikke tok seg råd til en legetime.. Eller hva med å bare ta seg råd til å dra til legen? Risikoen er såpass lav at det er verdt det. Gidder ikke gå til jeg er 30, da rister jeg heller ihjel Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kunne tenkt meg å trykke noen liter acetylen i ræva på noen og tent på fisen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er ikke håret ditt veldig slitt? Husker jeg hadde en periode med mye faring, det tok skikkelig på. Skal farge håret selv i helgen, i en jevn brunfarge da. For ikke å snakke om hjemmefarging i ikke-edru tilstand, når fyren som passer klokka ikke følger med. Det sliter. Jeg farget håret forrige uke. Brunere med litt bleking i. For å få litt liv i det døde håret mitt, som frisøren sa. "Hårfargen din er jo ikke så veldig spennende" liksom. Jo takk. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er ikke håret ditt veldig slitt? Husker jeg hadde en periode med mye faring, det tok skikkelig på. Skal farge håret selv i helgen, i en jevn brunfarge da. Det er faktisk ikke så slitt lengre, fakta faen. Tar godt vare på håret mitt (utenom det med bleking og farging om igjen og om igjen, that is)Skal kjøpe hårkur til neste blekerunden, da. xD Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har jeg fortalt som da jeg farga håret med spraylakk? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har jeg fortalt som da jeg farga håret med spraylakk? De gjorde vi med en kompis på lan engang. Eller, vi farga hodet hans, han var skalla(kvelden før ) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har jeg fortalt som da jeg farga håret med spraylakk? Bilder? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) De gjorde vi med en kompis på lan engang. Eller, vi farga hodet hans, han var skalla(kvelden før ) Huff, det er ille. Tok meg noen uker å klore det ut. Og håret var jo så tørt under der at sahara var misunnelig Bilder? Haha, når du spør skulle jeg ønske jeg tok^^ Men er noen år siden detta Endret 25. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Huff, det er ille. Tok meg noen uker å klore det ut. Og høret var jo så tørt under der at sahara var misunnelig Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Huff, det er ille. Tok meg noen uker å klore det ut. Og høret var jo så tørt under der at sahara var misunnelig Hva tenkte du på? Noe sier meg at han ikke tenkte Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva tenkte du på? Noe a lá: "wooow, dritrått da. knall grønt og stivt så jeg slipper å bruke gele i det" Noe sier meg at han ikke tenkte Med andre ord det ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hurra for hårspray og manic panic/directions. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva pokker skjedde nå? Jeg kan sverge på at tråden var stengt et bittelite øyeblikk. Bug igjen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva pokker skjedde nå?Jeg kan sverge på at tråden var stengt et bittelite øyeblikk. Bug igjen? L4r5 da, flaska allerede? Jeg skal lage Oreo Dream Cake i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg skal lage Oreo Dream Cake i dag. Hermegås. I dag skal jeg bestille flybillett til Oslo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 L4r5 da, flaska allerede? Nei, har nok ikke det. Jeg la merke til at tråden var stengt i mine innlegg, gikk inn for å se om det var noen innlegg som hadde gått langt over streken, men fant ikke noe. Så når jeg refresha så var den åpna igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Jeg la merke til at tråden var stengt i mine innlegg, gikk inn for å se om det var noen innlegg som hadde gått langt over streken, men fant ikke noe. Så når jeg refresha så var den åpna igjen. 8 brukere(s) leser i emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)7 medlemmer: PepsiCo, Dahl, Eplefe, NgZ, Nora90, Mompen, b-real AHA!! Fant synderen Endret 25. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ehy...fu, jeg har ikke stengt noen tråd =( Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Please dismiss this topic and continue with the conversation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg