Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og ja, du burde komme deg til legen!

Ikke faen, jeg skal ha lappen!

Lappen er fint. Så kan man riste ihjel på motorveien med epilepsien sin fordi man ikke tok seg råd til en legetime.. Eller hva med å bare ta seg råd til å dra til legen?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lappen er fint. Så kan man riste ihjel på motorveien med epilepsien sin fordi man ikke tok seg råd til en legetime.. Eller hva med å bare ta seg råd til å dra til legen?

Risikoen er såpass lav at det er verdt det. Gidder ikke gå til jeg er 30, da rister jeg heller ihjel

Lenke til kommentar
Er ikke håret ditt veldig slitt? :p Husker jeg hadde en periode med mye faring, det tok skikkelig på. Skal farge håret selv i helgen, i en jevn brunfarge da. :)
For ikke å snakke om hjemmefarging i ikke-edru tilstand, når fyren som passer klokka ikke følger med. Det sliter. :p Jeg farget håret forrige uke. Brunere med litt bleking i. For å få litt liv i det døde håret mitt, som frisøren sa. "Hårfargen din er jo ikke så veldig spennende" liksom. Jo takk. ^^
Lenke til kommentar
Er ikke håret ditt veldig slitt? :p Husker jeg hadde en periode med mye faring, det tok skikkelig på. Skal farge håret selv i helgen, i en jevn brunfarge da. :)
Det er faktisk ikke så slitt lengre, fakta faen. Tar godt vare på håret mitt (utenom det med bleking og farging om igjen og om igjen, that is)

Skal kjøpe hårkur til neste blekerunden, da. xD

Lenke til kommentar
De gjorde vi med en kompis på lan engang. Eller, vi farga hodet hans, han var skalla(kvelden før :green: )

Huff, det er ille. Tok meg noen uker å klore det ut. Og håret var jo så tørt under der at sahara var misunnelig

Bilder? :D

Haha, når du spør skulle jeg ønske jeg tok^^ Men er noen år siden detta

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
L4r5 da, flaska allerede? :p
Nei, har nok ikke det. Jeg la merke til at tråden var stengt i mine innlegg, gikk inn for å se om det var noen innlegg som hadde gått langt over streken, men fant ikke noe. Så når jeg refresha så var den åpna igjen.
Lenke til kommentar
Jeg la merke til at tråden var stengt i mine innlegg, gikk inn for å se om det var noen innlegg som hadde gått langt over streken, men fant ikke noe. Så når jeg refresha så var den åpna igjen.
8 brukere(s) leser i emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)

7 medlemmer: PepsiCo, Dahl, Eplefe, NgZ, Nora90, Mompen, b-real

AHA!! Fant synderen :mrgreen:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...