Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg bodde i Moss i fjor. Og lenge før det bodde jeg i Rygge. Og du likte deg der! Bare innrøm det! Forresten, bodde du i det hvite huset helt på toppen, og på høyre side? Tror jeg kjenner de som leide ut Stemmer sikkert det. Jeg mener de heter Aicher til etternavn. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Fjære skole i Grimstad. Okey. Blir du å finne i by'n? I Fredrikstad? Neh, er ikke der så ofte. Har besteforeldre og resten av slekta der da, samt et par skrullete oldefedre. Besøker vel de ganske mange ganger i året, men bortsett fra det så pleier jeg ikke å ta turen dit. Endret 15. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Søker utesteder om å kunne bråke, eller har jeg lov til å starte en desibel-krig med de? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) I Fredrikstad? Neh, er ikke der så ofte. Har besteforeldre og resten av slekta der da, samt et par skrullete oldefedre. Besøker vel de ganske mange ganger i året, men bortsett fra det så pleier jeg ikke å ta turen dit. Endret 15. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jævla spotify reklame. Jeg slipper Og jeg har ikke Premium engang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jævla spotify reklame. Jeg slipper Og jeg har ikke Premium engang VI HAR FÅTT DET MED OSS! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Søker utesteder om å kunne bråke, eller har jeg lov til å starte en desibel-krig med de? Shoot first, ask later. Endret 15. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jævla spotify reklame. Jeg slipper Og jeg har ikke Premium engang VI HAR FÅTT DET MED OSS! Slikt er viktig å gni inn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jævla spotify reklame. Det er bare å skru av lyden da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Shoot first, ask later. Jeg får ta med anlegget mitt neste gang jeg jobber helg da. Slikt er viktig å gni inn Nei. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Klarte å logge inn som admin på siden min med denne kommandoen: ' or 1=1-- Det er ikke helt bra Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det noen her i Fr.stad som skal i by toget? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Klarte å logge inn som admin på siden min med denne kommandoen: ' or 1=1-- Det er ikke helt bra lol sqlinjection er morsomt. mysql_real_escape_string & stripslashes bør hjelpe deg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Koselig! Her logger undertegnede på MSN, og får rimelig umiddelbart en melding fra Oda/HB. Her tenker jeg. "så hyggelig " I meldingen står det: Legg deg! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Koselig! Her logger undertegnede på MSN, og får rimelig umiddelbart en melding fra Oda/HB. Her tenker jeg. "så hyggelig " I meldingen står det: Legg deg! HAHA Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå føler jeg fryd. Var en liten flue (antar det var en baby-flue. Var veldig liten) som kom inn på rommet mitt (les: fløy) og siden skjermen er det eneste objektet som utgir lys, så flyr den på den skjermen hele tiden i repeat. Så jeg tar fram min 200mW røde laser og venter på at den faller ned på bordet, og der står jeg klar og steker den intenst levende og den dør en fryktelig død. Godt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå føler jeg fryd.Var en liten flue (antar det var en baby-flue. Var veldig liten) som kom inn på rommet mitt (les: fløy) og siden skjermen er det eneste objektet som utgir lys, så flyr den på den skjermen hele tiden i repeat. Så jeg tar fram min 200mW røde laser og venter på at den faller ned på bordet, og der står jeg klar og steker den intenst levende og den dør en fryktelig død. Godt. Den barmhjertige samaritan, right? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå føler jeg fryd.Var en liten flue (antar det var en baby-flue. Var veldig liten) som kom inn på rommet mitt (les: fløy) og siden skjermen er det eneste objektet som utgir lys, så flyr den på den skjermen hele tiden i repeat. Så jeg tar fram min 200mW røde laser og venter på at den faller ned på bordet, og der står jeg klar og steker den intenst levende og den dør en fryktelig død. Godt. M....mooo...mooo..MORDER! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg føler at den historien jeg skrev der, er ganske godt relatert med min postcount. He. He. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå føler jeg fryd.Var en liten flue (antar det var en baby-flue. Var veldig liten) som kom inn på rommet mitt (les: fløy) og siden skjermen er det eneste objektet som utgir lys, så flyr den på den skjermen hele tiden i repeat. Så jeg tar fram min 200mW røde laser og venter på at den faller ned på bordet, og der står jeg klar og steker den intenst levende og den dør en fryktelig død. Godt. Så søtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg