Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jack & Jones har mye kult! :)

Har de? Hvor da? De siste gangene jeg har vær innom der, har jeg snudd like fort som jeg gikk inn.

:)

Har vel med hva du liker. Finner meg ofte kule klær på J&J jeg i hvert fall :)

red: + at enkelte butikker tar inn forskjellige klær enn andre..

Endret av edge
Lenke til kommentar
Jack & Jones har mye kult! :)
Har de? Hvor da? De siste gangene jeg har vær innom der, har jeg snudd like fort som jeg gikk inn.

De har ikke ting awsum nok for selveste Chuck Norris. Chuck Norris kjøper ikke klær, klærne kjøper han - så dreper han de :cool:
Lenke til kommentar
Har vel med hva du liker. Finner meg ofte kule klær på J&J jeg i hvert fall :) red: + at enkelte butikker tar inn forskjellige klær enn andre..

Sant nok, noe ere vel. Jeg bare orker ikke å kjøpe klær når crazyfrog står på full trøkk i butikken.

De har ikke ting awsum nok for selveste Chuck Norris. Chuck Norris kjøper ikke klær, klærne kjøper han - så dreper han de :cool:

Der har vi det.

Lenke til kommentar
Har vel med hva du liker. Finner meg ofte kule klær på J&J jeg i hvert fall :) red: + at enkelte butikker tar inn forskjellige klær enn andre..

Sant nok, noe ere vel. Jeg bare orker ikke å kjøpe klær når crazyfrog står på full trøkk i butikken.

Hehe.. mange klesbutikker som må ignoreres på det premisset.. :)

Har forresten endel fra Henry Choice og(Boys of Europe) som er ganske kule! Sjekk it ut osv!

Endret av edge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...