Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva driver folket med nå da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 edge: kutt skrufen, og jeg slenger meg i sofaen ved siden av deg That sounds.. gay =D Men ja, deilig chill både med og uten skruf! Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er forbanna... Windows 7 NEKTER å bli innstalert her. Uansett hvilken disk og uansett om jeg gir den ny fresh partisjon så nekter den. Når jeg prøver å direkte oppgradere får jeg beskjed om at det ikke kan gjøre fordi språkene er forskjellig Skal du installere OS er det vel uformattert disk som er tingen..? La installasjonsveillederen lage partisjonen? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er på LAN. Litt moro. Hvor i Norges land? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er forbanna... Windows 7 NEKTER å bli innstalert her. Uansett hvilken disk og uansett om jeg gir den ny fresh partisjon så nekter den. Når jeg prøver å direkte oppgradere får jeg beskjed om at det ikke kan gjøre fordi språkene er forskjellig Skal du installere OS er det vel uformattert disk som er tingen..? La installasjonsveillederen lage partisjonen? Eh nei? Den nekter uansett hva jeg prøver. Så lenge du har en ren, formatert partisjon skal det gjøre nytten... Kan jo sett meg ned i ren depresjon og innstalere XP 14 ganger istede ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er på LAN. Litt moro. Hvor i Norges land? Bare hos en kompis. Er fem stk nå. Kommer fire-fem til snart. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er på LAN. Litt moro. *BILDE* Er den blå dragen der din? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er på LAN. Litt moro. Hvor i Norges land? Bare hos en kompis. Er fem stk nå. Kommer fire-fem til snart. Ok Har en kompis som dro på LAN i stad (Fredrikstad området). Kanskje dere er på samme LAN? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er forbanna... Windows 7 NEKTER å bli innstalert her. Uansett hvilken disk og uansett om jeg gir den ny fresh partisjon så nekter den. Når jeg prøver å direkte oppgradere får jeg beskjed om at det ikke kan gjøre fordi språkene er forskjellig Skal du installere OS er det vel uformattert disk som er tingen..? La installasjonsveillederen lage partisjonen? Eh nei? Den nekter uansett hva jeg prøver. Så lenge du har en ren, formatert partisjon skal det gjøre nytten... Kan jo sett meg ned i ren depresjon og innstalere XP 14 ganger istede ... Har du x64 PC osv da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er på LAN. Litt moro. Hvor i Norges land? Bare hos en kompis. Er fem stk nå. Kommer fire-fem til snart. Ok Har en kompis som dro på LAN i stad (Fredrikstad området). Kanskje dere er på samme LAN? Ikke langt unna, men nei. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Torg3r, fikk du møtt den du skulle møte ? Husker ikke navnet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 *SNIPP* Uhm nei? Har windows XP 32, SP3. Men skal ikke ha noe å si. Jeg innstalerte det på bærbaren som er 4 år gammel med samme operativsystem glatt som faen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Torg3r, fikk du møtt den du skulle møte ? Husker ikke navnet Jepp Og det gikk superbra! Kuroi-Neko / Ane Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Torg3r, fikk du møtt den du skulle møte ? Husker ikke navnet Jepp Og det gikk superbra! Kuroi-Neko / Ane Nice! Kuroi-Neko, banker det inn i hue nå Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Go' kveld alle sammen! Hva driver folket med nå da? Så akkurat et veldig interessant program om den amerikanske revolusjon på History channel. Den er visst i flere deler ... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Torg3r, fikk du møtt den du skulle møte ? Husker ikke navnet Jepp Og det gikk superbra! Kuroi-Neko / Ane Nice! Kuroi-Neko, banker det inn i hue nå Goodie! Hvordan var dagen din? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Får du opp noen feilmeldinger eller hint under oppstart/install, Mikkel™? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) U.S. NATIONAL DEBT CLOCK Lurer på hvor mange år til det tar før hele USA går til helvete. Endret 15. mai 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg