Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 God dag folkens! Tjena grabben, bare bra? Her er alt bra, sitter og kjører prime....det er så giiivende:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du lider nok av anti-ArmaniD&GRolexforbi. Nja, jeg klarer helt greit å gå med klesplagg fra Armani og Dolce & Gabbana (D&G, "billig"-utgaven for ungdom eller whatever, eier jeg ikke noe av og har ingen planer om det heller), og jeg hadde nok ikke hatt noe i mot å ha en ekte Rolex i gull heller, men det er vel mer det at jeg føler jeg "kveles" og at jeg føler blodet stopper, uansett hvor løst jeg har den Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fluesopp: vært borti IntelBurnTest? Utrolig hvor fort maskinen min knekker sammen med den, og det er på stock. Noe er muffens med minneinnstillingene mine, tror jeg. Evt. holder hovedkortet på å får problemer :/ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 God dag, Simen! Hei Oda! God dag folkens! Tjena grabben, bare bra? Her er alt bra, sitter og kjører prime....det er så giiivende:P Hmm ... Fant akkurat ut at ris og pastasaus ikke er så godt sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 God dag folkens! God dag M_W. =) og til resten av dere seff. Da har jeg og Cinque vært nede i byen og handla til grilling of fest for kvelden, så nå ligger kyllingen og marinerer seg ^^, Klarte heldigvis å komme til fornuften å la være og kjøpe blu-ray til over 200,- Da bestiller jeg fra Play heller altså. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Får vel sprette en kald en... =) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 noen som kan lage en EVIGlang video av denne der de bare synger det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Får vel sprette en kald en... =) Copy that Men lovte meg selv å ta det litt mer med ro enn sist gang, så får bli bare en foreløpig. Noen som vil tippe merke? Hint: Det er på flaske. Endret 15. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Adrian 1 - sokkedyret 0 Nå skal man ut og ta første prøvetur med båten i sommer, wish me luck! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Får vel sprette en kald en... =) Copy that Men lovte meg selv å ta det litt mer med ro enn sist gang, så får bli bare en foreløpig. Noen som vil tippe merke? Hint: Det er på flaske. Har ikke peiling. Tuborg? Selv sitter jeg her og nyter en kald Newcastle Brown Ale. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nope. Sjur hadde kommet til å tippe riktig her, dersom han hadde sett det. Noe som i seg selv er et stort hint Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hjemmelagd pizza ikveld! Misunner deg! Hadde det forrige gang jeg spiste pizza, smaker og metter så mye mer en kjøpepizza. Så idag blir det nok en BigOne xxx Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 fikk lyst på mammas hjemmelaga pizza nå =O pleier alltid å ha det hjemme på fredager. men blir avslutningsfestmiddag på skolen her nå satser på at den maten er god også ( nå skreiv jeg faktisk "dog" to ganger før jeg klarte å skrive god ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fluesopp: vært borti IntelBurnTest? Utrolig hvor fort maskinen min knekker sammen med den, og det er på stock. Noe er muffens med minneinnstillingene mine, tror jeg. Evt. holder hovedkortet på å får problemer :/ Har du testet prime, orthos og LinX også? Altså den hardeste testen på prime. Knekker den sammen på stock så er det noe som er gale ja. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Skal skrape flax-lodd nå! Hvis dere tipper riktig på hva jeg vinner, så skal dere få gevinsten. Endret 15. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har gått med klokke på hånden nesten hver eneste dag siden jeg lærte klokken. Føler meg naken uten. Faktisk mer naken uten klokke enn uten noe annet Er bare en merkelig følelse av at noe elementært mangler hvis jeg tar den av meg. Begynner å savne den. Klarer ikke gå lenge uten klokken på. Tar den av og til hvis jeg er skikkelig svett, for å lufte under klokken liksom, men blir nervøs etter ca 10 minutter og tar den på igjen. har forresten denne nå: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Klokke har jeg vent meg av med for lenge siden. Mobiltelefonen er mer enn tilstrekkelig til å også vise tiden. De eneste gangene jeg bruker klokke er når det skal passe med et antrekk, men det tilhører sjeldenhetene. Endret 15. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hjemmelagd lasange i kveld. mmm. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Selv sitter jeg her og nyter en kald Newcastle Brown Ale. <3Et utmerket valg. Jeg kjøpte meg et par flasker selv i dag, de skal gjøre seg godt i solen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg