Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du lider nok av anti-ArmaniD&GRolexforbi.

Nja, jeg klarer helt greit å gå med klesplagg fra Armani og Dolce & Gabbana (D&G, "billig"-utgaven for ungdom eller whatever, eier jeg ikke noe av og har ingen planer om det heller), og jeg hadde nok ikke hatt noe i mot å ha en ekte Rolex i gull heller, men det er vel mer det at jeg føler jeg "kveles" og at jeg føler blodet stopper, uansett hvor løst jeg har den :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
God dag folkens! :)

God dag M_W. =)

og til resten av dere seff.

Da har jeg og Cinque vært nede i byen og handla til grilling of fest for kvelden, så nå ligger kyllingen og marinerer seg ^^,

Klarte heldigvis å komme til fornuften å la være og kjøpe blu-ray til over 200,- Da bestiller jeg fra Play heller altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Får vel sprette en kald en... =)

Copy that :D

Men lovte meg selv å ta det litt mer med ro enn sist gang, så får bli bare en foreløpig.

Noen som vil tippe merke? Hint: Det er på flaske.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Får vel sprette en kald en... =)

Copy that :D

Men lovte meg selv å ta det litt mer med ro enn sist gang, så får bli bare en foreløpig.

Noen som vil tippe merke? Hint: Det er på flaske.

Har ikke peiling. Tuborg? :D

Selv sitter jeg her og nyter en kald Newcastle Brown Ale. <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nope. Sjur hadde kommet til å tippe riktig her, dersom han hadde sett det. Noe som i seg selv er et stort hint :p

Lenke til kommentar

fikk lyst på mammas hjemmelaga pizza nå =O pleier alltid å ha det hjemme på fredager.

men blir avslutningsfestmiddag på skolen her nå :p satser på at den maten er god også ( nå skreiv jeg faktisk "dog" to ganger før jeg klarte å skrive god )

Lenke til kommentar
Fluesopp: vært borti IntelBurnTest?

Utrolig hvor fort maskinen min knekker sammen med den, og det er på stock. Noe er muffens med minneinnstillingene mine, tror jeg. Evt. holder hovedkortet på å får problemer :/

Har du testet prime, orthos og LinX også?

Altså den hardeste testen på prime.

Knekker den sammen på stock så er det noe som er gale ja.

Lenke til kommentar

Jeg har gått med klokke på hånden nesten hver eneste dag siden jeg lærte klokken. Føler meg naken uten. Faktisk mer naken uten klokke enn uten noe annet :p

Er bare en merkelig følelse av at noe elementært mangler hvis jeg tar den av meg. Begynner å savne den. Klarer ikke gå lenge uten klokken på. Tar den av og til hvis jeg er skikkelig svett, for å lufte under klokken liksom, men blir nervøs etter ca 10 minutter og tar den på igjen.

har forresten denne nå:

Sector-200-r3273680025.jpg

Lenke til kommentar

Klokke har jeg vent meg av med for lenge siden. Mobiltelefonen er mer enn tilstrekkelig til å også vise tiden. De eneste gangene jeg bruker klokke er når det skal passe med et antrekk, men det tilhører sjeldenhetene.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...