Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den o\store grunnen til at ikke jeg går med klokke er at den alltid blir ødelagt eller jeg mister den.

Jeg må spørre: Hvordan klarer du det? Et ordentlig armbåndsur tåler mye, og man trenger sjelden ta det av.

Da jeg var mellom 9 og 11 år så fikk jeg 3 klokker, jeg drev med hockey, fotball og andre sporter. Den ene ble ødelagt for at jeg datt på isen..de 2 andre husker jeg ikke.

Det jeg husker er at jeg fikk grisebank av fosterforeldrene mine. Så for meg så er det bare "vondt". Hvis du forstår hva jeg mener?

Etter det så har jeg ikke gått med klokke. Har prøvd flere ganger siden samboern min har samme mening som deg, men jeg får helt hetta av den klokka O.o

Håper det ga litt mer mening nå.

Lenke til kommentar

Jeg bruker heller ikke klokke.

Plastreimer gir meg eksem og de som ikke er plast, vel, jeg klarer enkelt og greit ikke gå med armbåndsur.

Får noia eller noe, angst av noe slag iaf.

Dessuten har jeg ikke plass på armene uansett, nok festivalarmbånd og andre armbånd :p

Lenke til kommentar
Andre utgave av Antirasisten i postkassa nå. De er treige, men interessant lesning. Kanskje litt ekstreme til tider, men støtter de absolutt. 10 kr i året for å være medlem og :- )

Jaa, jeg syns og de til tider er litt ekstreme, men det ér interessant lesning. Og veldig billig, ikke minst.

Lenke til kommentar
Andre utgave av Antirasisten i postkassa nå. De er treige, men interessant lesning. Kanskje litt ekstreme til tider, men støtter de absolutt. 10 kr i året for å være medlem og :- )

Jaa, jeg syns og de til tider er litt ekstreme, men det ér interessant lesning. Og veldig billig, ikke minst.

Er'u medlem?

Lenke til kommentar

Man skal ikke ha klokke, man skal telle sekunder.

Det med å gå med klokke er liksom litt rart. Pappa er enda skuffet over at jeg ikke går med klokke, og det er vel 10 år siden jeg sluttet med det, eller noe sånt.

Siden jeg drar med meg mobilen overalt så er en egen klokke unødvendig, dermed kan den kuttes ut for å slippe unødvendige ting imot huden / unødvendige ting man må ha med seg / unødvendig materialistisk tull uten reell verdi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...