Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde akkurat en kvise på, ja det kan være det samme hvor den var. Uansett så fikk jeg endelig tatt den. Den ville ikke bli skvist sp jeg tok en liten saks og klipte litt før jeg endelig klarte det. Da den var tatt så blødde jeg litt. For å stoppe det så brukte jeg et rizla-papir. Så nå er det blodflekker på rizla-en. Nå vurderer jeg å rulle meg en røyk av det og røyke slik at om noen spør "Hva faen har du røyka?" så kan jeg bare svare "Blodet mitt vel."

Lenke til kommentar
Klokke er noe dritt, da ser man på mobilen sin eller ikke tenker på det:P

Tenåringer bruker som regel ikke klokke, i motsetning til voksne. Du er visst et unntak.

Tror ikke jeg er så veldig stort unntak, har ikke gått med klokke siden jeg var 10år så slutt opp med det pisset at alt som ikke går under normalt i huet ditt blit et unntak.

Den o\store grunnen til at ikke jeg går med klokke er at den alltid blir ødelagt eller jeg mister den.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gapwick sier bare mannskit Henrik ;)

drit i det hu sier

For all del, folk skal få lov til å gå med ting laget av tomhylser, men de bør få vite at det ser dumt ut.

DU syns det ser dumt ut!

Jeg hadde akkurat en kvise på, ja det kan være det samme hvor den var. Uansett så fikk jeg endelig tatt den. Den ville ikke bli skvist sp jeg tok en liten saks og klipte litt før jeg endelig klarte det. Da den var tatt så blødde jeg litt. For å stoppe det så brukte jeg et rizla-papir. Så nå er det blodflekker på rizla-en. Nå vurderer jeg å rulle meg en røyk av det og røyke slik at om noen spør "Hva faen har du røyka?" så kan jeg bare svare "Blodet mitt vel."

GO FOR IT, smoke some blood :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...