Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gapwick sier bare mannskit Henrik drit i det hu sier Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Men nå pakker og stikker jeg, hadet bra folkens! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Men nå pakker og stikker jeg, hadet bra folkens! Cya around! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://i36.photobucket.com/albums/e30/NaboeN/DSC00207.jpgFUCK YEAH! Hvem har et armbånd laget av egne 6.5x55mm tomhylser? Jeg har! Det var ikke særlig pent. En stilig klokke på venste hånd holder som regel i lange baner. Klokke er noe dritt, da ser man på mobilen sin eller ikke tenker på det:P Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gapwick sier bare mannskit Henrik drit i det hu sier For all del, folk skal få lov til å gå med ting laget av tomhylser, men de bør få vite at det ser dumt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Men jeg er ikke noen urmaker. Du TRENGER ikke lage alt du skal ha på, gjør du? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Klokke er noe dritt, da ser man på mobilen sin eller ikke tenker på det:P Tenåringer bruker som regel ikke klokke, i motsetning til voksne. Du er visst et unntak. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gapwick sier bare mannskit Henrik drit i det hu sier For all del, folk skal få lov til å gå med ting laget av tomhylser, men de bør få vite at det ser dumt ut. jeg synes at et armbånd av tomhylser er orginalt og kult, det vil dessuten bli mer lagt merke til enn ei klokke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 jeg synes at et armbånd av tomhylser er orginalt og kult, det vil dessuten bli mer lagt merke til enn ei klokke Oppmerksomhet altså. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 jeg synes at et armbånd av tomhylser er orginalt og kult, det vil dessuten bli mer lagt merke til enn ei klokke Gå naken om det er oppmerksomhet du vil ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg hadde akkurat en kvise på, ja det kan være det samme hvor den var. Uansett så fikk jeg endelig tatt den. Den ville ikke bli skvist sp jeg tok en liten saks og klipte litt før jeg endelig klarte det. Da den var tatt så blødde jeg litt. For å stoppe det så brukte jeg et rizla-papir. Så nå er det blodflekker på rizla-en. Nå vurderer jeg å rulle meg en røyk av det og røyke slik at om noen spør "Hva faen har du røyka?" så kan jeg bare svare "Blodet mitt vel." Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Klokke er noe dritt, da ser man på mobilen sin eller ikke tenker på det:P Tenåringer bruker som regel ikke klokke, i motsetning til voksne. Du er visst et unntak. Tror ikke jeg er så veldig stort unntak, har ikke gått med klokke siden jeg var 10år så slutt opp med det pisset at alt som ikke går under normalt i huet ditt blit et unntak. Den o\store grunnen til at ikke jeg går med klokke er at den alltid blir ødelagt eller jeg mister den. Endret 15. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Lars, gjør det! Endret 15. mai 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gapwick sier bare mannskit Henrik drit i det hu sier For all del, folk skal få lov til å gå med ting laget av tomhylser, men de bør få vite at det ser dumt ut. DU syns det ser dumt ut! Jeg hadde akkurat en kvise på, ja det kan være det samme hvor den var. Uansett så fikk jeg endelig tatt den. Den ville ikke bli skvist sp jeg tok en liten saks og klipte litt før jeg endelig klarte det. Da den var tatt så blødde jeg litt. For å stoppe det så brukte jeg et rizla-papir. Så nå er det blodflekker på rizla-en. Nå vurderer jeg å rulle meg en røyk av det og røyke slik at om noen spør "Hva faen har du røyka?" så kan jeg bare svare "Blodet mitt vel." GO FOR IT, smoke some blood Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lars, gjør det! Ok. Ruller nå. Og så skal jeg prøve å få åpnet denne tråden igjen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4130&st=340 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lars, gjør det! Ok. Ruller nå. Og så skal jeg prøve å få åpnet denne tråden igjen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4130&st=340 Du er ikke riktig god Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skuff! Det smaker ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke så alt for overraskende egentlig. Men smaken er dog ikke så alt for verst. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg synes blod har en kvalmende ettersmak. Og jeg har smakt min dose =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg