Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Læreren min kan ikke forskjellen på brukte og ubrukte skudd, til og med etter jeg hadde forklart det til han og slapp to forskjellige patroner (en med tennhette, men brukt og en med kule, men uten hette og krutt) på gulvet for og bevise det og som han skvatt! Selv om jeg sa "Disse er ubrukelige, denne får ikke antent kruttet ute hette og har heller ikke krutt, og denne har en brukt hette, men har hverken krutt eller kule"

Det er like før jeg tømmer hele sekken utover gulvet og sier at den er full hele patroner

Lenke til kommentar
Ok, er det nå jeg skal få halvveis noia?

En venninne jeg ikke har snakket med på minst et halvt år begynner nå i dag plutselig å snakke med meg på msn.

Og skal snakke om kjærlighetsproblemene sine..

Merkelige greier.

Har ei jeg og som er akkurat på samme viset. Men hu begynner somregel å snakke til meg hver gang tante rød er på besøk og er sur som faen overalt :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ok, er det nå jeg skal få halvveis noia?

En venninne jeg ikke har snakket med på minst et halvt år begynner nå i dag plutselig å snakke med meg på msn.

Og skal snakke om kjærlighetsproblemene sine..

Merkelige greier.

Har ei jeg og som er akkurat på samme viset. Men hu begynner somregel å snakke til meg hver gang tante rød er på besøk og er sur som faen overalt :dontgetit:

Kjenner til den du ^^

Lenke til kommentar

Sidene til Nammo er smålig ubrukelige, her prøver jeg og finne info om 6.5x55mm ammunisjon, men det jeg finner er alt mulig rart om pingvin missiler, panserbrytende høykalibret ammunisjon, stridshoder, pyroteknikk og BAMSE

Seriøst, hvem kaller et antiluftskyts tenkt til og brukes mot UAV'er og cruisemissiler for Bamse? Burde heller ha vært et eller annet digert noe. Men jaja, de har jo Penguin missiler

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...