Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Om dere er fornøyde har ingenting å si på karakteren dere får. Lærer må være fornøyd med resultatet dere gir fra dere, hvilket er teit, men slik er reglene. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, men går på skole der VGS eller høgskolen i guess? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, men går på skole der VGS eller høgskolen i guess? VGS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du har nok hørt den,unge mann. Neppe. Mtp. den ikke ligger i Bare Egil-mappen og den jeg har står som Arne Schau-Knudsen og høres ut som Arne Schau-Knudsen, så tviler jeg sterkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 DU har Bare Egil Band cd'n (den med Arne). Den er på der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har ikke den, jeg har Arne som en løstliggende MP3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg skal personlig lete den frem. Plante den ulovlig om jeg må. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ha ha, jeg har kun én Bare Egil-CD på Steinkjer og det er den nyeste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvem sa noe om Steinkjer? I'm talking Orkanger baby! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Klikk på meg! Klikk på meg! Hvor er petpatrol når du trenger dem! De er sikkert travelt opptatt med å lage nye serier for animal planet, sånn at de kan erstatte programmene fra naturen helt. Animal planet my ass! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er streng på muntlig karakterer, ga nettop ei i klassen 2+... Hun mumlet og fniste gjennom hele presentasjonen, men besvarte oppgaven godt fordet. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, får jeg gå å hamre løs på noen tomhylser og faktisk gjøre noe nyttig i dag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, får jeg gå å hamre løs på noen tomhylser og faktisk gjøre noe nyttig i dag. Gjør det du Thomassen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg våkna nå og visste med en gang at jeg ALDRI har sovet så godt i hele mitt liv. Temperaturen var perfekt, ingen vond hals, ingen fysisk smerte, ingen psykotiske drømmer, ingenting som var galt. Bare rein skjær 14-timers søvn <3 Gud for en følelse. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Læreren min kan ikke forskjellen på brukte og ubrukte skudd, til og med etter jeg hadde forklart det til han og slapp to forskjellige patroner (en med tennhette, men brukt og en med kule, men uten hette og krutt) på gulvet for og bevise det og som han skvatt! Selv om jeg sa "Disse er ubrukelige, denne får ikke antent kruttet ute hette og har heller ikke krutt, og denne har en brukt hette, men har hverken krutt eller kule" Det er like før jeg tømmer hele sekken utover gulvet og sier at den er full hele patroner Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ok, er det nå jeg skal få halvveis noia? En venninne jeg ikke har snakket med på minst et halvt år begynner nå i dag plutselig å snakke med meg på msn. Og skal snakke om kjærlighetsproblemene sine.. Merkelige greier. Har ei jeg og som er akkurat på samme viset. Men hu begynner somregel å snakke til meg hver gang tante rød er på besøk og er sur som faen overalt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ok, er det nå jeg skal få halvveis noia? En venninne jeg ikke har snakket med på minst et halvt år begynner nå i dag plutselig å snakke med meg på msn. Og skal snakke om kjærlighetsproblemene sine.. Merkelige greier. Har ei jeg og som er akkurat på samme viset. Men hu begynner somregel å snakke til meg hver gang tante rød er på besøk og er sur som faen overalt Kjenner til den du ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er utrolig? http://www.dagbladet.no/2009/05/14/nyheter.../helse/6219462/ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sidene til Nammo er smålig ubrukelige, her prøver jeg og finne info om 6.5x55mm ammunisjon, men det jeg finner er alt mulig rart om pingvin missiler, panserbrytende høykalibret ammunisjon, stridshoder, pyroteknikk og BAMSE Seriøst, hvem kaller et antiluftskyts tenkt til og brukes mot UAV'er og cruisemissiler for Bamse? Burde heller ha vært et eller annet digert noe. Men jaja, de har jo Penguin missiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg