Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 :facepalm: on myself! Har du ikke lært at jeg alltid har rett? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå er det 50 minutter til jeg tar buss til fr.stad Nå er det en time til jeg skal møte noen i fredrikstad Hvem da? -_-" Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skuff å få toer på filmen Haha. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvem da? HEMMELIG Han/Hun må være heldig som får møte DEG Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Torger, nå begynner det å irritere kraftig ^^, Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 ^*spy i munnen* Torger, nå begynner det å irritere kraftig ^^, Så koselig atte Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skuff å få toer på filmen Haha. Megaskuff Han/Hun må være heldig som får møte DEG Hihi. Njaa. Litt heldig Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå er det 50 minutter til jeg tar buss til fr.stad Hva skal du her? God morgen btw Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg kan ikke si jeg har hørt andre enn Arne Schau-Knudsen synge den sangen, og tror ikke jeg vil høre Egil synge den heller Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 ^*spy i munnen* Torger, nå begynner det å irritere kraftig ^^, Så koselig atte Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du har nok hørt den,unge mann. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå er det 50 minutter til jeg tar buss til fr.stad Hva skal du her? God morgen btw Møte Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) "Løssluppen tilnærming til øvingen som formidler mye moro i produksjonssituasjonen. Lett uforståelig, men aldri kjedelig. Vi ser en vilje til å eksperimentere og lete etter effektive filmatiske grep som skaper humor. Som helhet er filmen i beste fall uferdig, med lange strekk av både ujevn lyd og ujevn bildekvalitet. Storyline er mer eller mindre uforståelig. Karakteruniverset mangler troverdighet og framstår dramaturgisk som pappfigurer. Filmen hadde kledd karikaturer, men det skal være karikaturer som har en forståelig funksjon for historien. Hvis ikke blir resultatet internt og privat, hvilket dette er." Faen, skuff. Endret 15. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Klikk på meg! Klikk på meg! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Møte Kuroi-Neko Okey, bor kuroi-neko her? Jeg bor her Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 "Løssluppen tilnærming til øvingen som formidler mye moro i produksjonssituasjonen. Lett uforståelig, men aldri kjedelig. Vi ser en vilje til å eksperimentere og lete etter effektive filmatiske grep som skaper humor. Som helhet er filmen i beste fall uferdig, med lange strekk av både ujevn lyd og ujevn bildekvalitet. Storyline er mer eller mindre uforståelig. Karakteruniverset mangler troverdighet og framstår dramaturgisk som pappfigurer. Filmen hadde kledd karikaturer, men det skal være karikaturer som har en forståelig funksjon for historien. Hvis ikke blir resultatet internt og privat, hvilket dette er." Faen, skuff. Høres ut som en tilbakemelding jeg ville skrevet. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Møte Kuroi-Neko Okey, bor kuroi-neko her? Jeg bor her Nei, men går på skole der Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 "Løssluppen tilnærming til øvingen som formidler mye moro i produksjonssituasjonen. Lett uforståelig, men aldri kjedelig. Vi ser en vilje til å eksperimentere og lete etter effektive filmatiske grep som skaper humor. Som helhet er filmen i beste fall uferdig, med lange strekk av både ujevn lyd og ujevn bildekvalitet. Storyline er mer eller mindre uforståelig. Karakteruniverset mangler troverdighet og framstår dramaturgisk som pappfigurer. Filmen hadde kledd karikaturer, men det skal være karikaturer som har en forståelig funksjon for historien. Hvis ikke blir resultatet internt og privat, hvilket dette er." Faen, skuff. Høres ut som en tilbakemelding jeg ville skrevet. Hahah, faen, vi var jo fornøyde. Rent utenom at skuespillerene våre sugde hesteræv. Jaja, vi fikk bra score på coveret da hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg