Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du dreper ikke bare tiden med Morrowind, du maltrakterer den totalt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hhahaha, tror samtlige elever på skolen er villige til å hjelpe å betale den bota For å si det sååånn. Haha. hadde lett betalt hele dritten selv. Skal fryde sjela mi ved å se på det her^-^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Snus er no dritt. Agreed. Også lukter det så vondt at jeg nesten dør. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Snus er no dritt. Agreed. Også lukter det så vondt at jeg nesten dør. +1 Hater den lukta Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Snus, you lose! Endret 15. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 GAH! Jeg må bytte skole til neste år, linja jeg har søkt på legges ned nemlig så da er jeg på jakt etter roomate i Drammen eller Hønefoss, vil ikke bo i vikersund når skolen min er så langt unna Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen.Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks. Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå Strider i mot personvernloven og kan gi dere en flott bot på 3k+ kr om forholdet anmeldes. Sånne bøter svir. Det vet jeg alt om. Ble også fratatt telefon i 3 uker, mens det ble "etterforsket" som de kalte det. Fikk heller ikke lov til å ha telefonen videre på skolen da jeg fikk den igjen Hhahaha, tror samtlige elever på skolen er villige til å hjelpe å betale den bota For å si det sååånn. Vel, å ha det på rullebladet er meget stress. Men mitt rulleblad så ikke så flott ut før det skjedde heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen.Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks. Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå Strider i mot personvernloven og kan gi dere en flott bot på 3k+ kr om forholdet anmeldes. Sånne bøter svir. Det vet jeg alt om. Ble også fratatt telefon i 3 uker, mens det ble "etterforsket" som de kalte det. Fikk heller ikke lov til å ha telefonen videre på skolen da jeg fikk den igjen Hhahaha, tror samtlige elever på skolen er villige til å hjelpe å betale den bota For å si det sååånn. At personer i det hele tatt gleder seg til å terrorisere medmennesker tyder på en oppførsel som ikke hører hjemme i dagens samfunn. Uansett hvor mye vedkommende faktisk har måttet fortjene prylen de får gjennom en slik dag. Å se seg ut mål som man setter opp på en liste på grunnlag av at vedkommende kanskje ikke faller inn under visse mennesker krav til å være en av resten. Det er indirekte mobbing slik jeg ser det. Å kamuflere det ved å si at det er jo slik tradisjon russen har, er for meg et patetisk forsøk på å rettferdiggjøre mobbing/terrorisering av medelever/utpekte elever. Alle som synes at dette er noe å forsvare, er delaktige i mobbing og bør smake konsekvensene i form av nedsatt ordenskarakter, eventuelt bli politianmeldt for brudd på personvernloven som Ghraag sier, samt legemsfornærmelse. Selv om det ikke nødvendigvis kan innebære noen fysiske skader, kan de psykiske skadene faktisk svi verre og lengre enn noen som helst form for blåmerke. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Snus, you lose! Nei, snus er flott. Liker ikke lukten jeg heller, men er forbannet godt om man sitter inne uten en sjanse for å ta en blås. Dekker litt av nikotinbehovet ihvertall Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har dårlige minner fra første gangen jeg prøvde snus. Det ble også siste gangen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ers, skal aldri prøve snus. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 wee nå har jeg vaska hele rommet - vinduet. siste natta jeg er folkehøyskole elev Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Eksamens-sjegget klør. Samt Kompendium-lesning er kjedelig. Drittdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ok, er det nå jeg skal få halvveis noia? En venninne jeg ikke har snakket med på minst et halvt år begynner nå i dag plutselig å snakke med meg på msn. Og skal snakke om kjærlighetsproblemene sine.. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) At personer i det hele tatt gleder seg til å terrorisere medmennesker tyder på en oppførsel som ikke hører hjemme i dagens samfunn. Uansett hvor mye vedkommende faktisk har måttet fortjene prylen de får gjennom en slik dag. Å se seg ut mål som man setter opp på en liste på grunnlag av at vedkommende kanskje ikke faller inn under visse mennesker krav til å være en av resten. Det er indirekte mobbing slik jeg ser det. Å kamuflere det ved å si at det er jo slik tradisjon russen har, er for meg et patetisk forsøk på å rettferdiggjøre mobbing/terrorisering av medelever/utpekte elever.Alle som synes at dette er noe å forsvare, er delaktige i mobbing og bør smake konsekvensene i form av nedsatt ordenskarakter, eventuelt bli politianmeldt for brudd på personvernloven som Ghraag sier, samt legemsfornærmelse. Selv om det ikke nødvendigvis kan innebære noen fysiske skader, kan de psykiske skadene faktisk svi verre og lengre enn noen som helst form for blåmerke. Har man vært total bitch mot samtlige medelever i to år så syns jeg ikke synd på vedkommende, uansett. Den som er med på leken, må tåle steken osv. Endret 15. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Uansett jekker man seg ned på hennes nivå ved å oppføre seg slik. .... Anyways. Ut å gå meg en tur nuh. Orker ikke å sitte inne nå i finværet =) Endret 15. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 NP: Saybia - The day after tomorrow Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Da satt man på skolen igjen og har klart å fikse login- og registrerings-script slik at de funker helt og holdent, nå gjenstår bare å fikse oppdaterings-scriptet, gjøre så man kan laste opp bilder, lyd og tekst også, flette det hele fint sammen med design og meny, og skrive rapport Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 NP: Saybia - The day after tomorrow NP; Heaven Shall Burn - Endzeit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 np: Røyksopp - Vision One Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg