Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen.

Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks.

Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå :D

Strider i mot personvernloven og kan gi dere en flott bot på 3k+ kr om forholdet anmeldes.

Sånne bøter svir. Det vet jeg alt om. Ble også fratatt telefon i 3 uker, mens det ble "etterforsket" som de kalte det. Fikk heller ikke lov til å ha telefonen videre på skolen da jeg fikk den igjen

Hhahaha, tror samtlige elever på skolen er villige til å hjelpe å betale den bota :D

For å si det sååånn.

Vel, å ha det på rullebladet er meget stress. Men mitt rulleblad så ikke så flott ut før det skjedde heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen.

Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks.

Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå :D

Strider i mot personvernloven og kan gi dere en flott bot på 3k+ kr om forholdet anmeldes.

Sånne bøter svir. Det vet jeg alt om. Ble også fratatt telefon i 3 uker, mens det ble "etterforsket" som de kalte det. Fikk heller ikke lov til å ha telefonen videre på skolen da jeg fikk den igjen

Hhahaha, tror samtlige elever på skolen er villige til å hjelpe å betale den bota :D

For å si det sååånn.

At personer i det hele tatt gleder seg til å terrorisere medmennesker tyder på en oppførsel som ikke hører hjemme i dagens samfunn. Uansett hvor mye vedkommende faktisk har måttet fortjene prylen de får gjennom en slik dag. Å se seg ut mål som man setter opp på en liste på grunnlag av at vedkommende kanskje ikke faller inn under visse mennesker krav til å være en av resten. Det er indirekte mobbing slik jeg ser det. Å kamuflere det ved å si at det er jo slik tradisjon russen har, er for meg et patetisk forsøk på å rettferdiggjøre mobbing/terrorisering av medelever/utpekte elever.

Alle som synes at dette er noe å forsvare, er delaktige i mobbing og bør smake konsekvensene i form av nedsatt ordenskarakter, eventuelt bli politianmeldt for brudd på personvernloven som Ghraag sier, samt legemsfornærmelse. Selv om det ikke nødvendigvis kan innebære noen fysiske skader, kan de psykiske skadene faktisk svi verre og lengre enn noen som helst form for blåmerke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ok, er det nå jeg skal få halvveis noia?

En venninne jeg ikke har snakket med på minst et halvt år begynner nå i dag plutselig å snakke med meg på msn.

Og skal snakke om kjærlighetsproblemene sine..

Merkelige greier.

Lenke til kommentar
At personer i det hele tatt gleder seg til å terrorisere medmennesker tyder på en oppførsel som ikke hører hjemme i dagens samfunn. Uansett hvor mye vedkommende faktisk har måttet fortjene prylen de får gjennom en slik dag. Å se seg ut mål som man setter opp på en liste på grunnlag av at vedkommende kanskje ikke faller inn under visse mennesker krav til å være en av resten. Det er indirekte mobbing slik jeg ser det. Å kamuflere det ved å si at det er jo slik tradisjon russen har, er for meg et patetisk forsøk på å rettferdiggjøre mobbing/terrorisering av medelever/utpekte elever.

Alle som synes at dette er noe å forsvare, er delaktige i mobbing og bør smake konsekvensene i form av nedsatt ordenskarakter, eventuelt bli politianmeldt for brudd på personvernloven som Ghraag sier, samt legemsfornærmelse. Selv om det ikke nødvendigvis kan innebære noen fysiske skader, kan de psykiske skadene faktisk svi verre og lengre enn noen som helst form for blåmerke.

Har man vært total bitch mot samtlige medelever i to år så syns jeg ikke synd på vedkommende, uansett.

Den som er med på leken, må tåle steken osv.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Uansett jekker man seg ned på hennes nivå ved å oppføre seg slik.

....

Anyways. Ut å gå meg en tur nuh. Orker ikke å sitte inne nå i finværet =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Da satt man på skolen igjen og har klart å fikse login- og registrerings-script slik at de funker helt og holdent, nå gjenstår bare å fikse oppdaterings-scriptet, gjøre så man kan laste opp bilder, lyd og tekst også, flette det hele fint sammen med design og meny, og skrive rapport :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...