KvitKnekt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 jeg vil også til Venezia. Har en kompis som bor ca en time fra der med tog Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Frokost! Gud som det hadde smakt med leverpostei og bacon nå. Noen som gidder å lage det? Endret 15. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Yay, det står 5 sider om operativsystemer i IT-boka vår... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Da er jeg tilbake fra turen. Fin tur. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Siste dag på jobben før ferie. Gjett om jeg gleder meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dagens FML: Today, I finally beat the song "Through the Fire and Flames" on Guitar Hero 3. I then realized that it was the biggest accomplishment I've ever made in my entire life. FML Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen. Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks. Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen.Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks. Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå Strider i mot personvernloven og kan gi dere en flott bot på 3k+ kr om forholdet anmeldes. Sånne bøter svir. Det vet jeg alt om. Ble også fratatt telefon i 3 uker, mens det ble "etterforsket" som de kalte det. Fikk heller ikke lov til å ha telefonen videre på skolen da jeg fikk den igjen Endret 15. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Irriterende at jeg ikke rakk å spise frokost i morres, og at kantina her ikke tar kort.. Kontanter har jeg ytterst sjeldent på meg. Satser på at sjefen skal inn til Ski i matpausen, så jeg i det minste får kjøpt meg lunsj Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen.Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks. Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå Nesten så jeg vurderer å gå vidregående om igjen . bare for å havne på terrorlista til et russekull. Så kunne jeg gjort terror selv mot dem :!: Juling , buksevann , kidnapping og utpressing hadde passet meg utmerket Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Der var jeg ferdig med fremføringa mi!! Gikk bra gjorde den også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 God formiddag folkens. Gratulerer med god framføring også Steffen. Har akkurat stått opp etter å ha sovet noen timer, etter at jeg kjørte Cinque på skolen. Så jeg våknet av en ropeøvelse på en nærliggende skole her, så da ble det dusj og frokost. Nå er det kaffedrikking og jobbsøking på g Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lawl. Henta snusen jeg bestilte i dag. Etter fortolling og piss så ble fire dåser til samla pris på 68 kr inkl. frakt, kostende 300 spenn -_- Og snusen min med taurin og koffein er "beroendefremkallande" Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Snus er no dritt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg fant masse bakterier på GTA pakken som postmannen sendte meg, Prophet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg fant masse bakterier på GTA pakken som postmannen sendte meg, Prophet. Så utrolig rart, jeg ba postmannen legge den i klorin så jeg ikke skulle få bakterier, og nå er jeg bakteriefri. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg fant masse bakterier på GTA pakken som postmannen sendte meg, Prophet. Så utrolig rart, jeg ba postmannen legge den i klorin så jeg ikke skulle få bakterier, og nå er jeg bakteriefri. Ok. Jeg kanselerte bestillingen siden den var på whopping 13GB, og da tenkte jeg at det skulle ta veldig lang tid, og etter så lang tid så ville det ha blitt en stor skuffelse når jeg fant ut at spillet kanskje ikke fungerte pga. dårlig forarbeid av postmannen. Men akkurat nå så ligger Need for speed og Fallout i postmannens bil og ruger. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hahaha, fyfaen som jeg gleder meg til russen setter igang med terrordagen.Ei jente i fordypningsklassen min skal bli dekka av ann og mel og daska med en laks. Vi skal filme det og grine av latter ett år etterpå Strider i mot personvernloven og kan gi dere en flott bot på 3k+ kr om forholdet anmeldes. Sånne bøter svir. Det vet jeg alt om. Ble også fratatt telefon i 3 uker, mens det ble "etterforsket" som de kalte det. Fikk heller ikke lov til å ha telefonen videre på skolen da jeg fikk den igjen Hhahaha, tror samtlige elever på skolen er villige til å hjelpe å betale den bota For å si det sååånn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ok. Jeg kanselerte bestillingen siden den var på whopping 13GB, og da tenkte jeg at det skulle ta veldig lang tid, og etter så lang tid så ville det ha blitt en stor skuffelse når jeg fant ut at spillet kanskje ikke fungerte pga. dårlig forarbeid av postmannen. Men akkurat nå så ligger Need for speed og Fallout i postmannens bil og ruger. Ah, så kult. Need for speed-pakka mi ble levert raskt, den var på 4gb eller noe men postmannen sendte den med ekspressfart så jeg hadde den innen 7 timer etter bestillingen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Postmannen sa at ETA var ca. 8 timer så da håper jeg på det. Men for å drepe tiden litt så setter jeg igang Morrowind. Endret 15. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg