Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo mange som sliter med GTA IV "fyllebilde" pga. dårlig postmann, men jeg vet ikke. Har postkontoret rettet opp i dette?

Jupp, fikk vite det nede på postkontoret, men man kunne bare restarte spillet i en viss periode så skulle det funke. Kanskje et annet postkontor har et superprogram som kan fikse det.

Så bra da. Kanskje jeg skal ta ta vekk litt unødvendige ting fra the big almighty C: og bestille en slik GTA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan noen huke å minne meg på at jeg snart må få sett å ta backup av serveren hjemme?

Den gikk ned nesten rett etter TG, og har enda ikke kommet så langt som å få tatt backup av den..

Lat jeg? Absolutt ikke.. :p

Lenke til kommentar
Halla folkens, jeg forsov meg idag :D

Jeg og :D

Og torger prøvde å vekke meg. men det gikk ikke ._. Hhiihii.

Jeg ringte 3(!) ganger! xD

Kim, jeg har ikke penger på korter, så jeg får ikke svart, men svaret er selvfølgelig Nei =D

Lenke til kommentar

Jeg forsov meg ikke. Jeg bare våknet etter en time med søvn, dro med pcen på badet satte på Endwell og dusja ^^ Det var digg å våkne til god musikk.

Halla folkens, jeg forsov meg idag :D

Jeg og :D

Og torger prøvde å vekke meg. men det gikk ikke ._. Hhiihii.

Jeg ringte 3(!) ganger! xD

Kim, jeg har ikke penger på korter, så jeg får ikke svart, men svaret er selvfølgelig Nei =D

Flott xD

Lenke til kommentar

Biff generelt er godt. ^^

Det skal jeg lage i dag. Er alene, så har ikke noe annet å gjøre enn å lage god mat til meg selv. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg endte opp på et kontor istedenfor et kjøkken hvor jeg kan lage mat, som faktisk er noe av det jeg kan best :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...