Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da det nok er endel østlendinger her, slenger jeg inn en liten brannfakkel.

Vet ikke om den er verdt egen tråd, vi får se hvordan det går.

Nei ikke Kristiansund, Oslo vet ikke hvofor jeg regner med at alle er fra Oslo,.

Hvis du selv er fra Oslo, er nok årsaken det irriterende Oslo-syndromet. Syndromet rammer de aller fleste hovedstadsinnbyggere, og symptomene er en geografisk selvsentrerthet. Typisk eksempel:

Du blir kjent med noen via nett/brev/telefon/flaskepost. Personen bor i oslo, mens du bor i egersund. Dere skal møtes. Osloværingen vil nå helt naturlig anta og forvente at det er du som flytter på deg. Jeg har ikke helt klart for meg hvorfor ennå, men mistenker at det er en slags miljøskade, da mange nordmenn er innom oslo nå og da, og i en slik anledning gjerne hilser på bekjente, er hovedstadsboerne rett og slett for godt vant og bortskjemte.

Faresignaler inkluderer uttalelser i gate med: "Ses når du er i oslo".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har snøring på om man må betale noe gebyr eller greier om man ikke møter opp til tannlegen? Og, eventuelt hvor mye det er på? Jeg feiga ut. :p

Du får ihvertfall en kjempesur tannlege som mer enn gjerne har lyst til å bruke de skumleste og ondeste verktøyene neste gang du møter opp. Jeg sier bare: be prepared.

Det er jo alltids den historien om den lille jenta som ditcha tannlegen èn gang. Bare èn gang. Politiet fant jenta langt ute i skogen stygt voldtatt med alle mulige stygge og overdrevne tannlegeverktøy. Men det er en annen historie...

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Noen som har snøring på om man må betale noe gebyr eller greier om man ikke møter opp til tannlegen? Og, eventuelt hvor mye det er på? Jeg feiga ut. :p

Du får ihvertfall en kjempesur tannlege som mer enn gjerne har lyst til å bruke de skumleste og ondeste verktøyene neste gang du møter opp. Jeg sier bare: be prepared.

Vel, det kan ikke bli verre enn det allerede er så. Forrige gang jeg var hos tannlegen min trakk han tanna mi "fordi det var muligheter for problemer i senere tid". Og lova at det skulle komme en ny tann (For det lå en ekstra der ellernoe). Nå har det snart gått to år, ingen tann har kommet og jeg har ett høl i kjeften. Såehm. Aldri mer tannlege.

Lenke til kommentar

Det er jo alltids den historien om den lille jenta som ditcha tannlegen èn gang. Bare èn gang. Politiet fant jenta langt ute i skogen stygt voldtatt med alle mulige stygge og overdrevne tannlegeverktøy. Men det er en annen historie...

Hell girl, come closer...

gscband1small.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Denne helga skal det nytes litt alkohyler, spilles og være sammen med venner.

Er ihvertfall det som er planen :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...